دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 13 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)
این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی 14 تا 18 ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه 60 سوال می باشد (برای هر حوزه 20 سوال).
دسته بندی | هنر و گرافیک |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 6013 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 120 |
کتاب کارگاه چاپ دستی(1) رشته های گرافیک/نقاشی/چاپ دستی/گروه تحصیلی هنر/زمینه خدمات/شاخه اموزش فنی و حرفه ای/شماره درس3464/(120 صفحه) با سلام و احترام از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات خود انتخاب کرده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 11 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی
در مجموع شامل 41 ماده میباشد که هر ماده شامل مقیاس لیکرت از خیلی زیاد تا خیلی کم میباشد.
سنجش روایی و پایایی: روایی و پایایی این پرسشنامه توسط حسنعلی جاهد (1385) سنجیده شده است که برای سنجش روایی از روش بازآزمایی استفاده شده و برای سنجش پایایی آزمون به روش آلفای کرونباخ و با استفاده از نرم افزارspss ، ضریب پایایی به میزان 87/0 به دست آمده است.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 12 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 4 |
پرسشنامه خلاقیت سازمانی رندسیب
توسط رندسیپ در سال 1979 ابداع گردیده است. این پرسشنامه دارای 50 پرسش است که بر اساس یک طیف لیکرت پنج درجهای (کاملاً موافقم: 5، موافقم: 4، بینظم: 3، مخالفم:2، کاملاً مخالفم:1) درجهبندی شده است. و میزان خلاقیت فرد در سازمان را مورد ارزیابی قرار میدهد
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 18 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
پرسشنامه رفتار رانندگی
پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر در سال ١٩٩٠ و در ساختمان روان شناسی دانشگاه منچستر، به وسیله ریسن و همکارانش تنظیم و تدوین شد. این مقیاس، در کشورهای مختلفی مانند انگلستان، استرالیا، چین و فنلاند اجرا و اعتباریابی شده است و بر این ایده اساسی قرار دارد که خطاها و تخلفات، دارای علل روان شناختی و شیوه های اصلاح متفاوتی هستند و باید بین آنها تمایز قائل شد(به نقل از عریضی و حقایق، 1388).