دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 135 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 45 |
گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر کانون فرهنگی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ................................................................................................ 1
مقدمه................................................................................................. 2
فصل اول:
1-1- معرفی محل کارآموزی........................................................................ 3
12-- معرفی کل کانون فرهنگی هنری........................................................... 3
1-3- شرح کلی فعالیت های که در آن کانون انجام می شود ............................... 3
1-4-فعالیت های مرتبط با رشته تحصیلی........................................................ 4
فصل دوم: معرفی فعالیت های انجام شده
2-1- فعالیت هایی که آموزشهای لازم را دیدم و تجربه کردم...........................39
3-2-2-راه حل سریع 2 .................................................................................39
3-3- مشکل 3 کار نکردن چاپگر........................................................................40
3-4- مشکل 4 خروجی چاپگر لیزری یک قسمت کمرنگ و یک قسمت پر رنگ..................41
3-4-1- راه حل سریع ....................................................................................41
3-5- بوق های کامپیوتری ..............................................................................42
3-6- کار نکردن مانیتور کامپیوتر ........................................................................ 42
منابع ......................................................................................................43
دسته بندی | مکانیک |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 16164 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 155 |
کلیه قطعات و نوع تعمیرات بطور کامل همراه با عکس
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 32 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
اقدام پژوهی چگونه می توانم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمایم .
فهرست مطالب
چکیده. 5
مقدمه. 6
توصیف وضعیت موجود. 7
بیان مسئله. 7
شــواهد 1. 8
یافته های علمی. 9
نیاز های نامرئی یک نوجوان. 9
ب/هویت در حال شکل گیری نوجوان. 10
ج/رشد تفکر انتزاعی. 12
منشاء اطلاعات در مدرسه نامرئی. 15
ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی. 16
عوامل موثر در شکل گیری اطلاعات در مدرسه نامرئی. 17
روشهای مداخله در مدرسه نامرئی. 18
4.پیشینه. 18
تجزیه و تحلیل وتفسیر داده ها. 19
ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی. 20
ارائه راه حل. 21
الف / اصول کلی مداخله برمدرسه نامرئی. 21
ب / ضرورت برقراری ارتباط با نوجوان. 21
اصل توجه به کسب هویت نوجوان : 22
اصل توجه به نیازهای همه جانبه نوجوان : 22
اصل پرهیز از افراط و تفریط : 23
عوامل موثر در ایجاد مشکل در نوجوانی عبارتند از عوامل زیستی، محیطی و روانی. 23
انتخاب راه حل و اجرای راه حل : 25
گردآوری شـواهد 2. 26
مشکلات. 26
پیشنهادات. 28
منابع. 29
آموزش و پرورش به عنوان نهادی با کارکرد های جامعه پذیری ، فرهنگ پذیری ، آموزش علوم و فنون با بهره گیری از مواریث دینی و فرهنگی درکنار یافته های علمی اندیشمندان و صاحب نظران بیشترین مسئولیت را در قبال ایجاد مهارتها و توانمندیها ،انتقال ارزشهای دینی و ملی بر عهده دارد . (قربانی , 1389) مدرسه همواره مهمترین وسیله انتقال ثروت از نسلی به نسل دیگر است . این معنا امروزه حتی بیشتر از زمان های گذشته مصداق دارد چون خانواده به مثابه حامل سنت و تربیت ُ بر اثر توسعه زندگی اقتصادی جامعه های امروزی بسیار تضعیف شده .بدین ترتیب تداوم و سلامت جامعه انسانی اینک بیشتر از گذشته به مدرسه وابسته است . (موفقیان , 1380)مدرسه برای بیشتر انسانهایی که در سنین تعلیم و بعد از آن قرار دارند شناخته شده است و همه از و جود چنین نهادی در سراسر جهان آگاه هستند . اما آنچه که ما در این جا قصد تجزیه و تحلیل آن را داریم ،مدرسه ای است درون مدارس رسمی ، که آن را مدرسه نامرئی نامیده ایم . در این مدارس ، تعلیم و تربیت جریان دارد و صورت می پذیرد ،
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 138 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
دربین نیروهای آموزش و پرورش، مدیران باید کسانی باشند که با بردن نامشان به یاد خوبی، صفا، صداقت و تمامی فضایل اخلاقی افتاد.ولی متاسفانه در جامعه کنون فرهنگیان مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود کاهی این موضوع نتیجه عکس بدهد. اینجانب رفعت هادیان مدیر آموزشگاه فاطمه الزهرا (س) شاهد دختران متوسطه دوم با راه حل هایی که در این اقدام پژوهی اجرا کردم در پایان زمانی که دانش آموزان و همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه های سنگین گذشته وجود نداشت. و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به مدیر مدرسه گردید.
زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهده می کردم که همکاران با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمودند. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم.
بنده به این مهم از طریق ایجاد و مدیریت مدرسه نامرئی رسیدم. در مدرسه نامرئی بود که توانستم ارتباط بهتری با دانش آموزان و تعامل خوبی با همکارانم ایجاد کنم. و در جهت بهبود روابط انسانی در مدرسه کوشا باشم.
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 32 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم
فهرست مطالب
چکیده. 5
مقدمه. 6
مقدمه و وضعیت موجود. 7
شواهد (1) مشاهده. 8
فن آوری واطلاعات چیست ؟. 8
مصاحبه. 9
جمع آوری اطلاعات. 9
ج)یافته های علمی: 10
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. 11
● استفاده موثر از فناوری. 13
● ارزشیابی اثربخشی فناوری اطلاعات. 13
● قابلیت انعطاف فناوری و یادگیری الکترونیکی. 17
● جمع بندی و نتیجه گیری. 20
دانش آموزان. 22
تجزیه وتحلیل. 24
ارائه راه حل موقت. 26
روشها وراهکارهها. 26
روش بازی با حروف. 27
راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید. 28
راهکار سوم برای اموزش سریع وخواندن حروف انگلیسی. 29
شواهد(2). 30
اجرای راه حل. 30
اعتبارسنجی. 31
پیشنهادات. 32
منابع. 33
با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه شده ودر آن درس "کار وفن آوری"گنجانده شده است .
هدف این درس که برای اولین بار اجرا می شود آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.
با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند
از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی
که کار با آن واستفاده ازان را نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.