فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

نموه سوال مطالعات اجتماعی چهارم در آبان ماه

دانلود نمونه سوال مطالعات اجتماعی چهارم در آبان ماه
دسته بندی نمونه سوالات
بازدید ها 1
فرمت فایل pdf
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
نموه سوال مطالعات اجتماعی چهارم در آبان ماه

فروشنده فایل

کد کاربری 4678
کاربر

این فایل نمنوه سوالی از مطالعات اجتماعی چهارم دبستان در آبان ماه را شامل می شود که بصورت فایل doc می باشد .


مشکلات رفتاری و اخلاقی دانش آموزان و راهکارهای برطرف نمودن آنها در قالب یک پژوهش عملی

بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان و راهکارهای برطـــرف نمودن آنها در قالب یک پژوهش عملــی
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
مشکلات رفتاری و اخلاقی دانش آموزان و راهکارهای برطرف نمودن آنها در قالب یک پژوهش عملی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

بررسی مشکلات رفتاری و اخلاقـــی دانش آموزان و راهکارهای برطـــرف نمودن آنها در قالب یک پژوهش عملــی

موضوع مطالب

چکیده اقدام پژوهی : 2

ارائه راهکارها. 3

3- گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ). 6

4- تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 9

5- انتخاب راه جدید به صورت موقّت. 12

5-1- آ موزش درمانی. 12

5-2- روشهای درمان حسادت : 13

5-3- تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده. 13

5-4- درمان پرخاشگری: 14

5-5- قوانین یادگیری: 15

6- اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 17

عوامل موثر بر پرخاشگری. 18

انواع پرخاشگری. 18

علل پرخاشگری. 19

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری:. 20

پرخاشگری و ورزش. 23

7- گرد آوری اطلاعات(شواهد 2). 24

9- ارائه راهکارها. 28

۱۰- منابع. 29

چکیده اقدام پژوهی :

اینجانب ........ ، دارای مدرک ................... ، مدت .......... است که در خدمت آموزش و پرورش هستم . .

در سال ...... در سمت معاون دبستان ............ واقع در شهرستان ................ به اتمام رساندم.

در دوران خدمتم با دانش آموزی مواجه شدم که دارا

چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد

چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد ؟
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

چگونه می توانم با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر خلاقیت را در دانش آموزان پایه چهارم افزایش داد

فهرست مطالب

چکیده. 3

مقدمه. 4

توصیف مسئله. 5

تعریف واژگان و مفاهیم. 5

گرداوری شواهد 1. 7

جمع آوری اطلاعات. 7

پیشینه تحقیق. 7

یافته های علمی. 8

تعریف خلاقیت : 8

ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق : 8

نقش معلم در پرورش خلاقیت: 8

تکنیک خلاقیت. 9

تجزیه و تحلیل. 10

ارائه راه حل موقت. 11

اجرای طرح جدید ونظارت بر آن. 11

اعتبار سنجی (گردآوری شواهد 2). 14

پیشنهادات. 14

منابع و ماخذ. 16

چکیده

در جوامع پیشرفته امروزی پرورش خلاقیت از مهمترین اصول است با بررسی کشورهایی که از نظر صنعتی فرهنگی و اجتماعی رشد چشمگیری داشته اند متوجه می شویم که این کشورها در زمینه ی پرورش خلاقیت رشد و تلاش بیشتری داشته اند .در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی خلاقیت یکی از عالی ترین و محکم ترین اهداف آموزش و پرورش است . در شرط حساس کنونی و با توجه به تحولات بسیار سریع و اجتناب ناپذیر دنیا ،


بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

بررسی علل گستاخی برخی دانش آموزان در برابر معلم

فهرست مطالب

توصیف وضع موجود: 3

” در حال حاضر بی انضباطی به عنوان مشکل درجه اول مدارس در آمده است .” 3

علل و انگیزه ‌های ناسازگاری فرزندان 4

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۱) 5

خلاصه یافته های اولیه 5

با یک جمع بندی روی جدول فوق به نتایج زیر دست می یابیم: 7

برخی توقعات نابجای دبیران 8

پیشنهاد راه حل 10

چگونگی اجرا راه حل 10

شواهد۲ 12

اجرای طرح توسط همکاران دیگر 12

نتیجه 13

منابع : 14

توصیف وضع موجود:

من معلم هستم ، عضوی از خانواده بزرگ مدرسان که آنچه از علم و دانش اندوخته اند ، بی چشم داشت در طبق اخلاص نهاده و به جوانانی که روزی سکان دار کشتی اداره کشور خواهند شد می آموزند .

در سایه سالها تجربه، بارها و بارها شاهد دانش آموزانی بودم که نابسامانی های روحی و روانی نشات گرفته از دوران کودکی و یا مشکلات عاطفی و خانوادگی حال حاضر ، آنچنان آنها را عاصی و یاغی کرده که هر گونه چاره اندیشی جهت برقراری ارتباط با آنها را بی اثر می کند .

مرکز نظر سنجی ” گالوپ “۱ که به ارزیابی نگرش مردم نسبت به وضعیت مدارس می پردازد ، از دو دهه قبل همواره بی انضباطی را به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات مدارس عمومی دانسته و این مطلب را هر سال در شماره های سپتامبر نشریه ” فی دلتا کاپان ” ذکر کرده است . در واقع می توان گفت :

” در حال حاضر بی انضباطی به عنوان مشکل درجه اول مدارس در آمده است .”

در دنیای امروز والدین از بچه ها گله مندند و از اینکه بچه ها توجهی به خواست آنها ندارند در عذابند . استادان و معلمان از بی توجهی دانشجویان و دانش آموزان به درس ناراحتند و گاهی از این که دانش آموزی علاوه بر کاهلی در یادگیری ، از حد خود خارج شده و گاهی رفتارهایی به دور از ادب از خود نشان می دهد به ستوه آمده ا ند .

دبیرستان من هم از این قائده مستثنی نبود.برخی از دانش آموزان به جای توجه به درس و فراگیری مطالب،به دنبال راههایی برای جلب توجه معلم و سایر دانش آموزان بودند و اگر تنها یک بار تذکری از معلم می شنیدند به جای اصلاح رفتار خود در صدد مقابله با معلم بر می آمدند.

یک بار از یکی از دبیران با تجربه دبیرستان شنیدم که به علت به ستوه آمدن از رفتار یکی از دانش آموزان،از وی خواسته که کلاس را ترک کند و دانش آموز با برخورد فیزیکی معلم را از کلاس بیرون انداخته است. به طور مسلم، رفتارهای تهدید آمیز و ترس بر انگیز برای کنترل دانش آموزان در کلاس نتیجه هایی موقت و گاهی انتقام جویانه در بر دارد.