دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 31 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt)
به استحضار میرساند، پرسشنامه حاضر به منظور اجرای یک طرح پژوهشی به عنوان" ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو طراحی و ارائه گردیده است. از آنجایی که دستیابی به نتایج صحیح و علمی بستگی به اظهار نظرهای حضرتعالی دارد. خواهشمند است با ارائه پاسخهای دقیق خود به پرسشهای مطرح شده پژوهشگر را در گرد آوری داده ها مور نیاز یاری فرمایید. لازم به ذکر است پرسشنامه بدون نام و داده ها آن فقط جهت انجام پژوهش به کار گرفته شده و کاملا محرمانه تلقی خواهد شد و پیشاپیش از همکاری و دقت نظر شما و سپاسگذارم.
الف: مشخصات فردی
سن: کمتر از 25 سال□ 25 الی 35 سال □ 35 الی 44 سال □ 45 الی 54□ بیشتر از 55 سال □
جنسیت: مرد □ زن□
تحصیلات: زیر دیپلم □ دیپلم□ فوق دیپلم□ لیسانس□ فوق لیسانس□ دکترا□
سابقه خدمت: 1 الی 5 سال □ 6 الی 10 سال□ 11 الی 15 سال□ 16 الی 20 □ □ 21 الی 25 □ □ 26 الی 30 □
نوع استخدام: رسمی□ قرار دادی□ پیمانی□
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 92 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ
برای تنظیم پرسشنامه ها دو روش وجود دارد . روش اول انجام مصاحبه های عمیق با صاحب نظران و استفاده کنندگان مورد نظر است . روش دوم مطالعه ادبیات مربوط و استفاده از پرسشنامه های از پیش تعیین شده است . در این تحقیق روش دوم مورد استفاده قرار گرفت و سوالات با بهره گیری از دانش حاصل از مطالعه ادبیات موضوع و نیز مشاهده ی پرسشنامه های مشابه طراحی شده است.
پرسشنامه این تحقیق شامل 37 سوال میباشد که سوالات در بخش اول سوالات اطلاعات اصلی جهت اثبات فرضیه ها مطرح شده اند و در بخش دوم سوالات جمعیت شناختی مطرح شده اند . پرسشنامه این پژوهش بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ 2012 طراحی گردیده و تمامی سوالات آن مبتنی بر ادبیات تحقیق و مرتبط با فرضیه های مطرح شده میباشد. که ارتباط این عوامل در جدول شماره 3-1 نشان داده شده است.
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 29 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
پرسشنامه هوش فرهنگی
پرسشنامه شامل 40 سوال است. درطراحی این قسمت سعی گردیده است که سوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد. برای طراحی این بخش ازطیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایج ترین مقیاسهای اندازه گیری به شمار می رود در پایان پرسشنامه یک سوال باز نیز ارائه شده است.
پس از تدوین طرح مقدماتی پرسشنامه تلاش گردید تا میزان روایی و پایانی پرسشنامه تعیین شود. شکل کلی و امتیازبندی طیف لیکرت در این پرسشنامه به صورت زیر است؛
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 40 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 12 |
پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران
ابزار استفادهشده برای ارزیابی آمادگی کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی منطقه 17 برای تغییر، پرسشنامه استاندارد ۸ ۱ سئوالی گرایش به سوی تغییردونهام و همکاران (۱۹۸۹) هست. این ابزار ترکیبی از سه مؤلفه است: مؤلفه شناختی، مؤلفه احساسی و مؤلفه رفتاری. مؤلفه شناختی یک گرایش، اطلاعاتی است که یک شخص درباره شخص یا چیزی دارد. این اطلاعات منجر به شکلگیری مؤلفه احساسی میشود. مؤلفه احساسی، احساسی است که شخص در برخورد با یک موضوع پس از ارز یایی آن دارد و اغلب به صورت تمایل یا عدم تمایل به آن موضوع بیان میشود. مؤلفه رفتاری، رفتار و منشی است که شخص در برابر موضوع گرایش برمیگزیند. هر یک از این مؤلفهها در این ابزار، شامل شش سئوال است و در این پرسشنامه دربرگیرنده ۱۸ سئوال باشد. هر کدام از سئوالات، با مقیاس هفت امتیازی از طیف لیکرت ارزیابی شده است ( ۱-کاملا مخالف، ...، 7-کاملا موافق). امتیازات در هر یک از این سه مؤلفه، با یکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر شش میگردد. بدین ترتیب میانگین امتیازات در هر مؤلفه به دست میآید. برای به دست آوردن امتیاز کلی این متغیر، امتیازات میانگین سه مؤلفه بایکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر سه میگردد. ضریب اعتبار آلفای نسخة اصلی این ابزار، 88/۰ به دست آمده است.(پاک نژاد و همکاران،1390) جدول (3-1)به بعدهاوسطوح پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده ونگرش نسبت به تغییر میپردازد .
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 12 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها
پرسشنامهی کانو، به دلیل عدم اطمینان پاسخهای مشتریان، بهطور دقیق نمیتواند خواستههای مشتریان را در مورد ویژگیهای محصول بیان کند. در پرسشنامهی سنتی کانو، افراد مجبور میشوند که از میان گزینههای موجود، تنها یک گزینه را انتخاب کنند که این مطلب، مسئلهی عدم اطمینان در تفکر افراد را نادیده میگیرد. (چن و سو، 2006)
در هر دو پرسشنامههای کانو فازی و سنتی از مدل عملکردی و غیرعملکردی برای پاسخ دادن به احساسات مشتریان درباره محصول، استفاده میشود. اما، بزرگترین تفاوت در این است که در پرسشنامه کانو سنتی جوابدهنده، تنها مجاز به دادن یک پاسخ است و تنها میتواند احساسات سطحی درباره آن محصول را بیان کند. (آذر و شریعتیراد، 1391) برای نمونه، از مشتریان خواسته میشود که با انتخاب یکی از گزینههای «من این ویژگی را دوست دارم» ، «این ویژگی باید باشد» ، «برای من فرقی نمیکند» ، «میتوانم با آن کنار بیایم» ، «ترجیح میدهم این ویژگی نباشد» نظر خود را در مورد ویژگی ذکر شده، بیان کنند. اما انتخاب تنها یک گزینه میتواند برای مشتریان مشکل باشد. درحالیکه پرسشنامه کانو فازی دارای انعطافپذیری بیشتری است و میتوان بیش از یک گزینه پاسخ داد و از این راه میتوان اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست آورد. چنانچه پاسخدهندگان بتوانند در بیان احساسات خود، هر یک از گزینهها را بر اساس تابع عضویت فازی امتیاز دهند، پاسخهای بیان شدهی آنها به تفکرات انسانی نزدیکتر خواهد بود. بنابراین استفاده از منطق فازی منطقیتر بهنظر میرسد. (لی و همکاران، 2008)
e