فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار (ojt)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt)

به استحضار می­رساند، پرسشنامه حاضر به منظور اجرای یک طرح پژوهشی به عنوان" ارزیابی عملکرد آموزش حین کار(ojt) بر میزان کیفیت خودروی سواری در سالن رنگ شرکت پارس خودرو براساس مدل اچیو طراحی و ارائه گردیده است. از آنجایی که دستیابی به نتایج صحیح و علمی بستگی به اظهار نظرهای حضرتعالی دارد. خواهشمند است با ارائه پاسخ­های دقیق خود به پرسش­های مطرح شده پژوهشگر را در گرد آوری داده ها مور نیاز یاری فرمایید. لازم به ذکر است پرسشنامه بدون نام و داده ها آن فقط جهت انجام پژوهش به کار گرفته شده و کاملا محرمانه تلقی خواهد شد و پیشاپیش از همکاری و دقت نظر شما و سپاسگذارم.

الف: مشخصات فردی

سن: کمتر از 25 سال□ 25 الی 35 سال □ 35 الی 44 سال □ 45 الی 54□ بیشتر از 55 سال □

جنسیت: مرد □ زن□

تحصیلات: زیر دیپلم □ دیپلم□ فوق دیپلم□ لیسانس□ فوق لیسانس□ دکترا□

سابقه خدمت: 1 الی 5 سال □ 6 الی 10 سال□ 11 الی 15 سال□ 16 الی 20 □ □ 21 الی 25 □ □ 26 الی 30 □

نوع استخدام: رسمی□ قرار دادی□ پیمانی□


پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ

پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 92 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ

برای تنظیم پرسشنامه ها دو روش وجود دارد . روش اول انجام مصاحبه های عمیق با صاحب نظران و استفاده کنندگان مورد نظر است . روش دوم مطالعه ادبیات مربوط و استفاده از پرسشنامه های از پیش تعیین شده است . در این تحقیق روش دوم مورد استفاده قرار گرفت و سوالات با بهره گیری از دانش حاصل از مطالعه ادبیات موضوع و نیز مشاهده ی پرسشنامه های مشابه طراحی شده است.

پرسشنامه این تحقیق شامل 37 سوال میباشد که سوالات در بخش اول سوالات اطلاعات اصلی جهت اثبات فرضیه ها مطرح شده اند و در بخش دوم سوالات جمعیت شناختی مطرح شده اند . پرسشنامه این پژوهش بر اساس پرسشنامه تحیق ژی و هیونگ 2012 طراحی گردیده و تمامی سوالات آن مبتنی بر ادبیات تحقیق و مرتبط با فرضیه های مطرح شده میباشد. که ارتباط این عوامل در جدول شماره 3-1 نشان داده شده است.


پرسشنامه هوش فرهنگی

پرسشنامه هوش فرهنگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه هوش فرهنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه هوش فرهنگی

پرسشنامه شامل 40 سوال است. درطراحی این قسمت سعی گردیده است که سوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد. برای طراحی این بخش ازطیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایج ترین مقیاسهای اندازه گیری به شمار می رود در پایان پرسشنامه یک سوال باز نیز ارائه شده است.

پس از تدوین طرح مقدماتی پرسشنامه تلاش گردید تا میزان روایی و پایانی پرسشنامه تعیین شود. شکل کلی و امتیازبندی طیف لیکرت در این پرسشنامه به صورت زیر است؛


پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران

پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسش نامه آمادگی برای تغییر دونهام و همکاران

ابزار استفاده‌شده برای ارزیابی آمادگی کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی منطقه 17 برای تغییر، پرسش‌نامه استاندارد ۸ ۱ سئوالی گرایش به سوی تغییردونهام و همکاران (۱۹۸۹) هست. این ابزار ترکیبی از سه مؤلفه است: مؤلفه شناختی، مؤلفه احساسی و مؤلفه رفتاری. مؤلفه شناختی یک گرایش، اطلاعاتی است که یک شخص درباره شخص یا چیزی دارد. این اطلاعات منجر به شکل‌گیری مؤلفه احساسی می‌شود. مؤلفه احساسی، احساسی است که شخص در برخورد با یک موضوع پس از ارز یایی آن دارد و اغلب به صورت تمایل یا عدم تمایل به آن موضوع بیان می‌شود. مؤلفه رفتاری، رفتار و منشی است که شخص در برابر موضوع گرایش برمی‌گزیند. هر یک از این مؤلفه‌ها در این ابزار، شامل شش سئوال است و در این پرسش‌نامه دربرگیرنده ۱۸ سئوال باشد. هر کدام از سئوالات، با مقیاس هفت امتیازی از طیف لیکرت ارزیابی شده است ( ۱-کاملا مخالف، ...، 7-کاملا موافق). امتیازات در هر یک از این سه مؤلفه، با یکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر شش می‌گردد. بدین ترتیب میانگین امتیازات در هر مؤلفه به دست می‌آید. برای به دست آوردن امتیاز کلی این متغیر، امتیازات میانگین سه مؤلفه بایکدیگر جمع شده و سپس تقسیم بر سه می‌گردد. ضریب اعتبار آلفای نسخة اصلی این ابزار، 88/۰ به دست آمده است.(پاک نژاد و همکاران،1390) جدول (3-1)به بعدهاوسطوح پرسشنامه ابعاد سازمان یادگیرنده ونگرش نسبت به تغییر می‌پردازد .


پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها

پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه­ ها

پرسش­نامه­ی کانو، به دلیل عدم اطمینان پاسخ­های مشتریان، به­طور دقیق نمی­تواند خواسته­های مشتریان را در مورد ویژگی­های محصول بیان کند. در پرسش­نامه­ی سنتی کانو، افراد مجبور می­شوند که از میان گزینه­های موجود، تنها یک گزینه را انتخاب کنند که این مطلب، مسئله­ی عدم اطمینان در تفکر افراد را نادیده می­گیرد. (چن و سو، 2006)

در هر دو پرسشنامه­های کانو فازی و سنتی از مدل عملکردی و غیرعملکردی برای پاسخ دادن به احساسات مشتریان درباره محصول، استفاده می­شود. اما، بزرگترین تفاوت در این است که در پرسشنامه کانو سنتی جواب­دهنده، تنها مجاز به دادن یک پاسخ است و تنها می­تواند احساسات سطحی درباره آن محصول را بیان کند. (آذر و شریعتی­راد، 1391) برای نمونه، از مشتریان خواسته می­شود که با انتخاب یکی از گزینه­های «من این ویژگی را دوست دارم» ، «این ویژگی باید باشد» ، «برای من فرقی نمی­کند» ، «می­توانم با آن کنار بیایم» ، «ترجیح می­دهم این ویژگی نباشد» نظر خود را در مورد ویژگی ذکر شده، بیان کنند. اما انتخاب تنها یک گزینه می­تواند برای مشتریان مشکل باشد. در­حالی­که پرسشنامه کانو فازی دارای انعطاف­پذیری بیشتری است و می­توان بیش از یک گزینه پاسخ داد و از این راه می­توان اطلاعات بیشتری درباره آن محصول به دست آورد. چنانچه پاسخ­دهندگان بتوانند در بیان احساسات خود، هر یک از گزینه­ها را بر اساس تابع عضویت فازی امتیاز دهند، پاسخ­های بیان شده­ی آن­ها به تفکرات انسانی نزدیک­تر خواهد بود. بنابراین استفاده از منطق فازی منطقی­تر به­نظر می­رسد. (لی و همکاران، 2008)


e