فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص

دانلود بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص تحقیق بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص مقاله بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 202 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 141
دانلود بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان 142 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

تعداد صفحات : 141 صفحه

مقدمه بشر از دیرباز برای رفع نیازهای خود اقدام به مبادله کالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پیشرفت علم،نحوه ی تبادل کالاها و خدمات از روش خود کفایی به مبادله پایاپای تبدیل شد، با اختراع پول روزنه ی جدیدی، در جهت پیشرفت انسان به سوی راحتی بیشتر گشوده شد.
با وارد شدن علم به این چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌های مختلف تبادل کالاها وخدمات، تجارت جهانی پای به عرصه ای گذاشت که هر روز پیشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهانی شدن وتبدیل دنیا به دهکده ی جهانی، راهی جز یافتن راههای سریع، موثر و کم هزینه وجود ندارد.
با ظهور اینترنت، این گام اساسی برداشته شد، و عمل تبادل الکترونیکی داده‌ها یا EDI به عنوان سر منشا تجارت الکترونیکی، دوره ی جدیدی از اقتصاد و تجارت را رقم زده است.
امروزه تمامی‌کشورها و سازمان‌ها برای بقا باید در تجارت الکترونیکی وارد شده امور خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات شبکه انجام دهند.
در این پژوهش سعی شده با بررسی عملکرد یکی از پیشتازان این امر در ایران چگونگی ورود به این بازار را بررسی نماییم.
امید است این پژوهش راه گشایی باشد برای کسانی که تمایل به ورود به این عرصه را دارند.
فصل اول- طرح تحقیق عنوان کامل پژوهش بررسی عملکرد سایت بازار بیز در جذب مشتریان و ارائه راهکارهای اقتصادی هدف پژوهش هدف از این تحقیق بررسی عملکرد سایت BazaarBiz در جذب مشتریان ارائه راهکارهای اقتصادی و نگهداری آنها و اجرای CRM ونیز بررسی موفقیت این سایت در امر e- marketing می‌باشد.
بیان مسئله با توجه به این که در کشور ما هنوز تجارت الکترونیک به طور کامل انجام نمی‌شود ونیز به دلیل عدم شناخت مردم از این روش تجاری ونیز با تاکید بر این موضوع که دنیای امروز بر پایه استفاده از EDI,IT پیش می‌رود، وارد نشدن به این عرصه، می‌تواند موجبات عقب ماندگی بیشتری اقتصاد کشوری را فراهم آورد لذا وارد شدن e-business , e- commerae یکی از واجبات هر سازمان با شرکتی می‌باشد.
اهمیت مساله (نظری –عملی) با توجه به گسترش IT در دنیای امروز والکترونیکی شدن امور، ائم از تجارت آموزش، انتقال اطلاعات، تبلیغات واینکه امروزه کوچکترین و پیش پا افتاده ترین کارها نیز از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در پیش رفتن به سمت الکترونیکی کارها از جمله تجارت، که سابقه ای طولانی در سطح جهان دارد در کشور ما امری ضروری است.
یافته‌های برخی از مهمترین پژوهشهای انجام شده مربوط به مساله مورد پژوهش: با توجه به جدید بودن و به روز بودن موضوع پژوهشهای چندانی روی این موضوع انجام نگرفته است.
و از طرفی پژوهشهای صورت گرفته نیز به صورت کلی بوده وبر فرهنگسازی تجارت الکترونیک و یا بررسی آن در ایران بوده است و هیچ پژوهش به صورت خاص و تخصصی بر این موضوع متمرکز نشده است، اما یافته‌های بدست آمده شامل مزایا و معایب e- commore نحوه‌های جابجایی پول، بحث امنیت، تبلیغات و بررسی داشته اند.
سوال (ها) یا فرضیه‌ها (های) پژوهش 1- فروش online از لحاظ اقتصادی دارای عملکرد مطلوبیست.
2- میزان ماندگاری مشتریان در سایت باعث افزایش فروش می‌شود.
3- به روز رسانی و ایجاد عوامل جذاب باعث بالا رفتن آماره بازدید کنندگان می‌ش


دانلود بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS 153 ص

دانلود بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS 153 ص تحقیق بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS 153 ص مقاله بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS 153 ص بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS 153 ص
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 128
دانلود بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS 153 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

تعداد صفحات : 128 صفحه

عنوان: بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS فصل اول معرفی سیستم PROCONTROL معرفی سیستم PROCONTROL P سیستم PROCONTROL P ساخت شرکت ABB یکی از سیستم ها کنترل گسترده است که برای کنترل نیروگاه ها استفاده می شود.
در این سیستم با استفاده از حافظه در ریزپردازنده سعی شده است که تا حد ممکن از نرم افزار به جای سخت افزار استفاده گردد.
همچنین به جای استفاده از روش سیم کشی معمول از سیستم باس استفاده شده است.
باس حاوی تمامی سیگنال ها و اطلاعات کامل سیستم است.
این سیستم به گونه ای طراحی شده است که تمام وظایف کنترل ‏فرآیند و نمایش آن را انجام دهد.
این وظایف عبارتند از: تبدیلات سیگنالها انتقال اطلاعات نظارت کنترل دیجیتال کنترل آنالوگ حفاظت مدیریت فرآیند بهره برداری و مراقبت فرآیند PROCONTROL P دارای یک شاهراه ارتباطی است که انتقال اطلاعات با این وسایل و اجزای کنترلی را برقرار می سازد.
انتقال اطلاعات به صورت سریال و پیوسته برای کنترل سیستم از طریق یک شاهراه ارتباطی صورت می گیرد.
این شاهراه غالباً دارای یک ساختار دو کاناله و به خاطر افزونگی است.
ایستگاهها به شاهراه ارتباطی متصل می شوند.
از این ایتسگاه ها به منظور انجام اعمال تبدیل سیگنال ها و کنترل دیجیتال و آنالوگ استفاده می شود.
شکل 1- عملکرد اپراتور- نظارت- ثبت کنترل و نظارت اپراتور بر فرآیند به وسیله دستگاه ارتباط با اپراتور POS انجام می‌پذیرد.
Pos برای این نمایش فرایند از تصویرهای رنگی و برای دریافت پیام از صفحه کلیدها و یا Mouse استفادهمی کند.
به وسیله سیستم عیب یاب CDS علاوه بر عیب یابی خودکار سیستم و تجهیزات، قابلیت مشاهده و دسترسی به تمامی اطلاعات سیستم فراهم گشته است.
رابطهای استاندارد امکان ارتباط ببین Procontrol P و کامپیوتر و یا سایر سیستم های کنترل را برقرار می سازند.
Procontrol P وظایف کنترل و حفاظت قسمت های مهم و حساس مثل کنترل و حفاظت توربین و یا حفاظت دیگ بخار را نیز به عهده می گیرد.
سیستم ها و اجزاء منحصر به فرد و غیر متمرکز با ترکیب شدن با یکدیگر گروه های پردازشی جامع و کاملی را در سطوح مختلف سیستم کنترلی، به صورت سلسله مراتبی به وجود می آورند.
شکل 2- ساختار عملیاتی سیستم کنترل یک مدول الکترونیک عمل کنترل یک یا چندمحرک وابسته به هم را انجام می دهد.
این کار در سطح کنترل محرک صورت می گیرد.
در سطح بالون کنترل محرک، چندین مدول کنترل محرک که مربوط به یک قسمت از فرآیند هستند، با استفاده از یک مدول در سطح کنترل گروهی، هدایت و هماهنگ می شوند.
در سیستم های پیشرفته کنترل خودکار، کنترل تمام سیستم توسط یک واحد کنترل، از سطح واحد صورت می گیرد.
به خاطر ساختار غیر متمرکز و قابلیت پیشتیبانی، سیستم POS می تواند تمام نیازها برای دسترسی به سیستم را پاسخ دهد.
سطح مدیریت، وظیفه مدیریت و نظارت روی چندین واحد مختلف، برای انجام عملیاتی معین (از قبیل بهینه کردن قیمت و …) را بر عهده دارد.
نیازها و ملزومات مختلف قابل دسترسی و یا پشتیبانی برای سیستم های نیروگاهی عبارتند از: دسترسی سریع برای سیستم هایی که تاثیر مستقیم بر روی تولید دارند.
دسترسی مت


دانلود بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان

دانلود بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان تحقیق بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان مقاله بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل zip
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

تعداد صفحات : 27 صفحه

به نام خدا پایان نامه برای دریافت درجه دکترای تخصصی در رشته زنان و زایمان موضوع: بررسی ریسک فاکتورهای بیماران مبتلا به PID بستری در بخش زنان و زایمان بیمارستان بوعلی از خرداد ماه 82 تا آذر ماه 83 استاد راهنما: سرکار خانم دکتر زهرا ذنوبی مشاور متدولوژی و آمار: سرکار خانم دکتر پروین یاوری نگارش: دکتر نوشین امجدی سال تحصیلی: 84-1383 شماره پایان نامه: 10752 چکیده: هدف از این تحقیق بررسی عوامل مساعدکننده عفونتهای التهابی لگن می باشد.
این بیماری یکی از شایعترین بیماریهای سنین باروری و فعال از نظر جنسی است که بعلت عوارض آن که شامل درد مزمن لگنی، حاملگی خارج رحمی، نازایی و حتی مرگ و میر می باشد و هزینه های درمان آن باید با تأکید بر شناسایی عوامل خطر و افراد در معرض، با آموزش مراقبت های لازم از وقوع آن پیشگیری نماییم.
این مطالعه به روش توصیفی جهت بررسی فاکتورهای PID در زنان مبتلا که از خرداد 82 لغایت آذر 83 به بیمارستان بوعلی مراجعه کرده بودند، انجام شد.
متغیرهای مربوط به سن، رفتارهای جنسی بیمار، وضعیت تأهل، رفتارهای جنسی هر بیمار، عوامل شایع STD، سایر ریسک فاکتورهای شناخته شده PID و روش جلوگیری از بارداری در رفم اطلاعات ثبت و درصد هریک تعیین گردید.
نتایج و یافته ها به شرح زیر است: -بیشترین درصد بیماران در گروه سنی زیر 25 سال قرار داشتند (32%) به طوریکه جذابترین آنان 17 سال داشت.
29 بیمار (58%) در سن 16 سال اولین نزدیکی جنسی را تجربه کردند.
20 بیمار (40%) 3 بار در هفته نزدیکی و 11 نفر (22%) آنان در پریود قبلی نزدیکی داشتند.
40 بیمار (80%) متاهل و 4 نفر (8%) مولتی پارتز بودند.
-هیچیک از کاندوم استفاده نمی کردند.
بیشنرین روش مورد استفاده، برای جلوگیری روش Withdrawl بود.
-13 نفر (26%) سابقه قبلی PID و 7 بیمار (14%) سابقه معرف سیگار داشتند.
-کشت اندوسرویکس از نظر نیرویاگوز و سرولوژی کلامیدیاتراکوماتیس در همه موارد منفی بود.
-شایعترین ریسک فاکتور نزدیکی در سن 26 سال و کمترین عامل PID به دنبال کورتاژ تشخیص یا درمانی و رفتار جنسی همسران بیماران بوده است.
-یک مورد آپسه لوله یا تخمدانی وجود داشت که بیمار حدود 6 سال قبل TL شده بود.
:ABSTRACT The object of this study was evaluation of predistions factors of pelvic Intlammatory Disease (PID).
PID is one of the most Common discase in regsoductive sexually active women that because of improduct sequelac, it is betten of identify risk factotrs and high risk woman for emp[hasizing preventive medicine and education in the care of palients.
This study was a descroptive study on women with PID othecuding to BouAli Hospital.
From so questionare, Precentage of each factor determend.
Findings are: -16 ratients (32%) were 25 years old.
The youngest one eas 17 years old.
29 patients exyenenced the first coitno before 16v years old.
-Frequency at cortuuo times in a week was 40% (20 patients) -(22%) 11 patients have been coited in last menstiral period.
-The mojouly (8


دانلود بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 130 ص

دانلود بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 130 ص تحقیق بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 130 ص مقاله بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 130 ص بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 130 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 591 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 148
دانلود بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت 130 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

تعداد صفحات : 148 صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه : دنیایی که در آن زندگی می کنیم شاهد تحولات شگرفی است .
سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری که به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست .
اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم به ناچار باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب و ضروری را در خود ایجاد و شکوفا کنیم .
در این میان هم مدیر علاوه بر توانایی های فنی نیاز به داشتن مهارت هایی در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را باید لازمه ی کار خود قرار دهد چون کار مدیر دستیابی و رسیدن به اهداف سازمانی است حال برای رسیدن به این اهداف سازمانی از مهارتهای ارتباطی که بنحوی برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پیدا کند باید استفاده کند .
هر روز که می گذرد همه ما چه به عنوان یک فرد ، مدیر ، سازمان و شرکت در محدودة گسترده تر و پیچیده تری از ارتباط با دیگران قرار می گیریم .
مهارت ایجاد ارتباط مؤثر و کارآمد یکی از مهمترین مهارت های لازم برای هر مدیر به شمار می رود زیرا موفقیت یک مدیر بیش از آنکه به تواناییهای تکنیکی اش مربوط باشد به توانایی او در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران بستگی دارد نتایج تحقیقی که توسط نشریه Fortune بر روی 200 مدیر از شش شرکت انجام شده حاکی از آن بوده که بزرگترین عامل شکست مدیران ، ضعف مهارت های ارتباطی آنان بوده است .
( Ertel , 1999 , 23 ) یکی از مهمترین مهارت های ارتباطی ، مهارت در مذاکره1 است ، مذاکره یعنی راه نفوذ در دیگران به منظور مبادله ی افکار یا اشیاء مادی است، مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست .
و چون تمام نیازها ، ادامه زندگی ، امنیت ، آسایش زندگی ، رفاه اقتصادی ، افزایش آگاهی ، بالابردن سطح زندگی و پیشرفته ترین سطح این است که ، با دیگران برای تأمین نیازهای خود به توافق برسند.
روابط به دلیل وجود اهداف مشترک وجود دارد ، و بر این دلالت دارد که ابزار دستیابی به این اهداف توسط طرف های در حال مذاکره تقسیم می شوند ، بنا بر این فرآیند مذاکره خریدار و فروشنده به طور همزمان با عناصر همکاری و تعارض روبرو می شوند .
همکاری ،‌اهداف متقابل و فردی را تأمین می کند در حالی که تعارض محیط رقابتی را برای دو طرف فراهم می کند برای اطمینان از این که این توافق از نفع شخصی شان حمایت می کند .
( wimsaatt and Gassenheimer , 1996 , 21 ) برای حداقل کردن این تعارض و برای رسیدن به راه حل های مصالحه ، استفاده و کاربرد مهارت های مذاکره و انتخاب تاکتیک های مناسب مفید است .
یکی از نقش های مدیر از نظر مینتز برگ نقش مذاکره کننده است.
(رضائیان1380، 19) یکی از عوامل اساسی و بسیار مهم بر موفقیت و پیشرفت شرکت ها برخورداری مدیران این سازمان ها از مهارت ها و فنون مذاکره می باشد که این خود یک عامل بسیار مهم در موفقیت و انجام مذاکرات و عقد قراردادها می باشد پس یکی از توانمندی های مهارتهایی که برای مدیر لازم است فراگیری و کسب مهارت مذاکره است .
تعریف موضوع تحقیق: در دنیای امروز ، دگرگونی هایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت درزمینه های متنوع ،‌ بویژه در بازارها مشاهده می شود بازاریابی از محدوده ی تولید ، قیمت گذاری ،


دانلود بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 71 ص

دانلود بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 71 ص تحقیق بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 71 ص مقاله بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 71 ص بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل zip
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111
دانلود بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران 71 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

تعداد صفحات : 111 صفحه

چکیده این تحقیق که با عنوان بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران انجام شده است از نوع تحقیقات توصیفی می‌باشد .
اهداف مد نظر تحقق 1- بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران .
2- ارائه پیشنهادها و راه حلهای مناسب به مسئولین به منظور بهبود فرایند مدیریت و آموزش مدیران .
در ارتباط با اهداف موفق سئوالات زیر نیز برای محقق مطرح بوده است .
1- آیا انتخاب مدیران با شرایط مندرج در آیین نامه انتصاب مطابقت دارد ؟
2- آیا مدیران مدارس دوره های کار آموزی و آموزش ضمن خدمت مورد نیاز پست مورد تصدی خود را گذرانده اند ؟
جامعه آماری جامعه آماری را کلیه مدیران شهری شهرستان ساوجبلاغ که تعداد آنها 92 نفر می باشند تشکیل می‌دهد .
ابزار گردآوری اطلاعات ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای است که شامل 15 سؤال ( 13 سؤال پاسخ بسته و 2 سئوال پاسخ باز ) می باشد .
اطلاعات به دست آمده در برگیرنده نتایج زیر بوده است : 1- انتصاب مدیران بر اساس ضوابط مندرج مندرج در دستورالعمل بوده است .
2- مدیران از نظر گذراندن دوره های ضمن خدمت با کمبود جدی مواجه می باشند .
بر اساس نتایج بدست آمده پیشنهاد می گردد که : 1- بکار گیری مدیران آموزش دیده در پستهای مدیریتی بری دست یافتن به کارآیی بیشتر 2- فراهم آوردن آموزشهای مکاتبه ای و گواهی معتبر و تشویق مدیران در امر آموزش .
3- حداقل سالی دو جلد کتاب جدید در رابطه با مدیریت آموزشی در اختیار مدیران جهت مطالعه قرار گیرد و از آن آزمون بعمل آید بر اساس نتایج حاصله گواهی ضمن خدمت صادر گردد .
4- پیشنهاد می شود جهت یافتن اطلاعات دقیق و کامل تحقیق جداگانه با تفکیک سه مقطع ( ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه ) در شهرستان ساوجبلاغ صورت گیرد .
فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول : کلیات مقدمه بیان مسئله اهداف تحقیق روش انجام تحقیق اهمیت موضوع تحقیق محدودیتهای تحقیق تعریف واژه ها و اصطلاحات خلاصه از سایر فصلها فصل دوم : ادبیات و پیشینة تحقیق مقدمه ادبیات سابقة موضوع تحقیق فصل سوم : روش تحقیقی مقدمه عنوان تحقیق اهداف کلی تحقیق نوع تحقیق جامعه آماری حجم نمونه ابزار تحقیق محدودیت های تحقیق موقعیت تاریخی و جغرافیایی شهرستان ساوجبلاغ اطلاعات کلی درباره مدارس شهرستان ساوجبلاغ فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها فصل پنجم : نتیجه گیری پیشنهادات منابع و مأخذ ضمائم فهرست جداول عنوان صفحه جدول شماره 1 ( میزان تحصیلات مخاطبین ) جدول شماره 2 ( رشته تحصیلی مخاطبین ) جدول شماره 3 ( سابقه رسمی مخاطبین ) جدول شماره 4 ( سابقه خدمت در شهرستان مخاطبین ) جدول شماره 5 ( سابقه خدمت در پست مدیریت مخاطبین ) جدول شماره 6 ( سابقه خدمت قبل از مدیریت مخاطبین ) جدول شماره 7 ( بومی وو غیر بومی بودن مخاطبین ) جدول شماره 8 ( انتصاب قبل و بعد از انتصاب مخاطبین ) جدول شماره 9 ( دوره آموزش قبل از انتصاب مخاطبین ) جدول شماره 10 ( دوره آموزش قبل از انتصاب مخاطبین ) جدول شماره 11 ( نظر خواهی از مخاطبین ) جدول شماره 12 ( مدرک تحصیلی قبل از انتصاب مخاطبین