فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود بودجه ریزی 33 ص

دانلود بودجه ریزی 33 ص تحقیق بودجه ریزی 33 ص مقاله بودجه ریزی 33 ص بودجه ریزی 33 ص
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل zip
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
دانلود بودجه ریزی 33 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 34 صفحه

فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول : بودجه مفهوم بودجه 4 تعریف بودجه 4 الف : تعاریفی که بر جنبۀ سیاسی بودجه تأکید دارند.
5 ب: تعاریفی که بر جنبه های اقتصادی و مالی تأکید دارند.
6 ج: تعاریفی که بر جنبه های برنامه ای و مدیریتی بودجه تأکید دارند.
7 د) سایر تعاریف 8 3.
اهداف و مقاصد بودجه 9 4.
تاریخچه بودجه نویسی در ایران 13 6.
روشهای تنظیم بودجه 16 الف: روشهای برآورد و تنظیم درآمدها 17 ب: روشهای برآورد هزینه ها 19 فصل دوم : بودجه ریزی در سازمان مسکن و شهرسازی جایگاه واحد بودجه در سازمان مسکن و شهرسازی 22 ارتباط واحد بودجه با واحد کارگزینی سازمان 23 ارتباط واحد بودجه با واحد حسابداری سازمان 25 بودجه ریزی در سازمان مسکن و شهرسازی 25 روش بودجه ریزی در سازمان مسکن و شهرسازی 27 اقلام هزینه در سازمان مسکن و شهرسازی 27 اقلام درآمد در سازمان مسکن و شهرسازی 28 منابع تأمین بودجه سازمان مسکن و شهرسازی 29 موافقتنامه 29 موافقتنامه اعتبارات جاری و عمرانی 29 تخصیص بودجه به سازمان 31 یک آینده نگری از عملیات دستگاه در جهت اهداف تعیین شده است.
فصل اول : بودجه مفهوم بودجه : واژه «بودژه » یک کلمه فر انسوی است و از وا ژه فرانسوی قدیمی«بوژت » گرفته شده است.
در زبان فارسی بودجه از کلمه فرانسوی « بوژت » به معنای کیف یا کیسه چرمی گرفته شده و وجه تسمیه آن این است که وزرای دارایی فرانسه صورت وضعیت دخل و خرج مملکتی را در داخل آن قرار داده و به مجلس می بردند.
البته در انگلیس نیز واژه بودجه از زمان فرا نسه اقتباس شده است .
در انگلستان کیف چرمی که محتوای آن صورت مخارج مورد نیاز پادشاه بود توسط خزانه داری که بعداً وزیر دارایی نامیده شد برای تصویب وجوه مورد نیاز پادشاه به پارلمان عرضه می شد .
آن کیف باجت نامیده شد و به تدریج به محتویات داخل ان کیف «بودجت » گفتند و به علت ثقیل بودن تلفظ آن در فارسی به صورت بودجه در آمده است .
در ایران قبل از انقلاب مشروطه چنین واژه ای در زبان فارسی وجود نداشت اما پس از آن چون در قانون اساسی ایران مباحثی ازقوانین اساسی بلژیک و فرانسه اقتباس شد ، این وا ژه نیز وارد قانون محاسبات عمومی ایران گردید .
تعریف بودجه : اولین قانون محاسبات عمومی ایران در سال 1290 هـ .
ش به تصویب رسید در ماده یک قانون بودجه این چنین تعریف شده است :« بودجه دولت سندی است که معاملات دخل و خر ج مملکت برا ی مدت معینی در آن پیش بینی وتصویب شده باشد مدت مز بور را سند مالی می گویند و عبارت است از یک سال شمسی.
البته دیدگاهها و تعاریف در مورد بود جه متاثر از نظریه های اقتصادی در مورد دولت است و دیدگاههای موجود در این زمینه نیز تحت تا ثیر شرایط متفاوت سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی جوامع است .
به طور کلی در میان انواع تعاریفی که از بودجه به عمل آمده، سه دسته عمده را می توان تشخیص داد : الف) تعاریفی که بر جنبۀ سیاسی بودجه تأکید دارند: در تعاریفی که از این گروه شکل گرفت بودجه یکی از اصلی ترین جریانات سیاسی جامعه فر ض شده و نظارت و کنترل برای اجرا


دانلود بودجه بندی بر مبنای فعالیت 18 ص

دانلود بودجه بندی بر مبنای فعالیت 18 ص تحقیق بودجه بندی بر مبنای فعالیت 18 ص مقاله بودجه بندی بر مبنای فعالیت 18 ص بودجه بندی بر مبنای فعالیت 18 ص
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل zip
حجم فایل 86 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
دانلود بودجه بندی بر مبنای فعالیت 18 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 24 صفحه

بودجه بندی بر مبنای فعالیت در سیستمهای سنتی هزینه یابی ، بر حجم تولید و واحدهای محصولات تاکید می شود و همچنین فرض می شود که محصولات منابع را مصرف میکنند.
در هزینه یابی بر مبنای فعالیت استدلال بر این است که تولید محصولات مستلزم انجام فعالیتهایی است و فعالیتها مصرف کننده منابع اند .
بنابراین ،در هزینه یابی بر بنای فعالیت ابتدا هزینه های سر بار به فعالیتها تخصیص داده می شود (انباشت هزینه ها تحت عنوان مخزن هزینه ها ) و سپس هزینه های تخصیص یافته به فعالیتها بر اساس عاملی تحت عنوان محرک هزینه ، به محصولات یا خطوط تولید تخصیص می یابد.
در هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، فعالیتهای عمده در فرایند تولید به چهار طبقه سطح واحد محصول ،سطح دسته محصول ، سطح پشتیبانی محصول ، و سطح کارخانه تفکیک می شود.
بودجه بندی بر مبنای فعالیت ،فرایند تهیه بودجه است که بر هزینه فعالیتها یا محرکهای هزینه مرتبط با عملیات ،تاکید و تمرکز دارد.
بودجه بندی بر مبنای فعالیت ،هزینه ها را با توجه به محرکهای هزینه که منتج از هزینه یابی بر مبنای فعالیت است ،بر حسب مخزن هزینه ها تفکیک می کند.
بنابراین ،بودجه بندی بر مبنای فعالیت با تفکیک بودجه هزینه ها به مخازن متشابه هزینه ها ،نظیر فعالیتهای سطح واحد محصول ،دسته محصول ،سطح پشتیبانی محصول و سطح کارخانه ،شروع می شود.
معیار لازم برای منظور کردن هزینه در یک مخزن هزینه ان است که هزینه های ان مخزن متناسب با تغییرات در سطح فعالیت مربوط ،تغییر می کند.
شرکتی که از هزینه یابی بر مبنای فعالیت استفاده میکند قبلا هزینه ها را با توجه به مخزن هزینه ها تفکیک کرده است.
به هر حال ، بررسی مجدد درستی انتخاب مخزن هزینه ها برای دوره بودجه ،قبل از انتخاب مخزن هزینه ها طبق هزینه یابی بر مبنای فعالیت برای مقاصد تهیه بودجه بر مبنای فعالیت ضروری است.
این بررسی بخصوص وقتی که شرکت هنگام به کارگیری هزینه یابی بر مبنای فعالیت با مغایرتهای درخور ملاحظه و توجیه ناپذیر روبرو بوده است ،اهمیت بیشتری دارد.
مقایسه بودجه بندی سنتی و بودجه بندی بر مبنای فعالیت : بودجه بندی سنتی بودجه بندی بر مبنای فعالیت .
.
.
واحد بودجه بندی هزینه هر یک از دوائر(وظایف) سازمانی یا عوامل هزینه انجام فعالیتهای مختلف محور توجه منابع و نهاده های مورد نیاز سازمان بازده یا کارهایی که باید انجام شود تاکید زمانی دوره معین اینده بهبود مستمر نقش فروشندگان و مشتریان فروشندگان و مشتریان بطور رسمی در بودجه بندی با فروشندگان هماهنگ می شود و نیاز مشتریان در مورد توجه قرار نمی گیرند.
بودجه بندی مورد توجه قرار می گیرد هدف کنترل کنترلها،عملکرد مدیریت را حداکثر می کند فرایندهای کنترل ،فعالیتهای شرکت را هماهنگ می کند مبنای بودجه توجه به گرایش و تغییر پذیری هزینه ها ،هزینه های توجه به ظرفیتهای استفاده شده و ظرفیتهای استفاده نشده ثابت و متغیر مقایسه بودجه بندی بر مبنای فعالیت و بودجه بندی سنتی در جدول بالا نشان داده شده است.
بودجه بندی بر مبنای فعالیت ،بیانگر پیشبینی هزینه های انجام فعالیتهای مختلف است.
اما بودجه بندی سنتی معرف هزینه های بودجه شده برای هر یک از وظایف خاص سازمان (نظیر تدارکات ، مهندسی ، فروش ، تولید ) یا هر یک از ع


دانلود بودجه ایران 71 ص

دانلود بودجه ایران 71 ص تحقیق بودجه ایران 71 ص مقاله بودجه ایران 71 ص بودجه ایران 71 ص
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل zip
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 71
دانلود بودجه ایران 71 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 71 صفحه

1- مقدمه با توجه به خصوصیات متفاوت اقتصادی، اجتماعی کشورهای صنعتی پیشرفته و کشورهای کمتر توسعه یافته، در ادبیات مربوط به بودجه‌ریزی به این دو گروه از کشورها جداگانه اشاره شده است.
کاربرد سیاست مالی در کشورهای صنعتی با کاهش بیکاری به وسیله ایجاد تحرک در تقاضا از طریق کسری بودجه بوده است.
در دوره‌هایی که تقاضا در سطح پایینی قرار دارد.
کشورهای صنعتی با منابع تولیدی عاطل از جمله تجهیزات سرمایه‌ای و نیروی انسانی روبرو هستند.
در این گونه مواقع سیاست مالی با ایجاد تحرک لازم در تقاضا می‌تواند اثرات دوری را به حداقل برساند.
در کشورهای در حال توسعه مشکل حادتر است.
در این کشورها بیکاری دوری نبوده بلکه ساختاری است، و استفاده از سیاستهای مالی برای ایجاد قدرت خرید بیشتر موجب افزایش قیمت و واردات خواهد شد.
علاوه بر این کشورهای در حال توسعه با مشکل عدم ثبات کوتاه مدت ناشی از عواملی چون کشت نامطلوب در بخش کشاورزی، کاهش قیمت کالاهای صادراتی و نظایر آن روبرو هستند.
لذا، نقش سیاست مالی در این کشورها علاوه بر نقش متعارف آن، ایجاد رشد اقتصادی و افزایش نرخ بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود تولیدی است.
در این کشورها به دلیل ضعف بازارهای مالی، وجود بخش‌های غیرپولی در اقتصاد و همچنین نقش عمده دولت در فرآیند تولید، از سیاستهای پولی استفاده کمتری می‌شود.
تفاوت‌های مربوط به کاربرد سیاستهای مالی لزوماً ارتباطی با کاربرد نظام‌های بودجه‌ریزی ندارد.
شمار زیادی از کشورهای در حال توسعه از نظام بودجه‌ریزی کشورهای استعماری سابق (انگلیس و فرانسه) و همچنین نظام‌های بودجه‌ریزی کشورهای آمریکای لاتین (که مخلوطی از نظام بودجه‌ریزی فرانسه و انگلیس است) استفاده می‌کنند.
به همین دلیل است که بررسی‌های بعمل آمده در زمینه نظام بودجه‌ریزی به جای اشکال‌های فنی، بیشتر اشاره به عوامل اداری- تشکیلاتی داشته‌اند.
"کایدن و وایلدافسکی" در بررسی که در این زمینه کرده‌اند، کشورهای فقیر را کشورهایی با مشکلات بودجه‌ای خاص تلقی کرده‌اند.
آنها کشورهای فقیر را کشورهای با درآمد سرانه کمتر از 900 دلار، سطح پایین تجهیز منابع، بدون حساب بودن هزینه‌ها و نظام اداری ضعیف دانسته‌اند.
 بررسی‌های تجربی که در این زمینه بعمل آمده است، نشان داده که تفکیک فوق در بسیاری موارد قابل تعمیم نیست و شمار زیادی از کشورها علیرغم داشتن درآمد سرانه کمتر از 900 دلار، از نظر بودجه‌ای ضعیف نیستند و حتی بعضی از آنها با مازاد بودجه مواجه هستند.
از دیدگاه تجهیز منابع نیز در بعضی از کشورهای موسوم به فقیر، نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی بیشتر از 20 درصد می‌باشد.
تجزیه شوکهای اول و دوم نفتی نیز نشان داده است که تورم، وابستگی و افزایش مستمر کسری بودجه مشکلاتی است که در بین تمامی کشورها مشترک می‌باشد و اختصاص به گروه خاصی از کشورها ندارد.
لذا، برای قایل شدن تفکیک بین کشورها باید به دنبال ضوابط دیگری بود.
یکی از ضوابطی که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است، نو


دانلود بوجود آمدن ترافیک 20 ص

دانلود بوجود آمدن ترافیک 20 ص تحقیق بوجود آمدن ترافیک 20 ص مقاله بوجود آمدن ترافیک 20 ص بوجود آمدن ترافیک 20 ص
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 652 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
دانلود بوجود آمدن ترافیک 20 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 19 صفحه

بوجود آمدن(شکل ) ترافیک ترافیک از هر CPE می تواند بوجود آید.
البته از طریق الگوریتمهایی که در جریان هستند و این باعث می‌شود کراپراتور برای قانونمندی خدمات برپایه CPE در ترافیک،نیازهای مشتری و غیره اقدام نماید.
میزان Peak در ترافیک برپایه یک روش پیوسته اندازه گیری می شود و در هر CPE روش آن مشخص می گردد.
اگر میزان تقاضای CPE از نرخ اختصاص داده به آن بیشتر شود عرضه به تأخیر می افتد بنابراین کنترل مؤثر انتقال داده از CPE صورت می گیرد خدمات مختلف بدین منظور پیشنهاد می گردند اپراتور می تواند داده های مختلف را برای روشهای مختلف آماده کند و بر آن اساس جریان را راه‌اندازی می کند.
مشترکین مربوطه به Peak بالاتری احتیاج دارند تا بتوانند بصورت پویا و آماری فرم‌دهی نمایند.
تشخیص داخلی برپایه مدل مرجع کلی ما از این مدل در تصویر 15-20 استفاده خواهیم نمود در این تصویر نقاط مرجع 1 تا 8 I-V I I I اشاره دارد به تشخیص ویژه و یا عملکردهای ویژه ما هر یک از روشها را در زیر توصیف کرده ایم.
روش اول: ارتباط مشترک بی سیم.
روش دوم: واحد داخلی PHY/MAC روش سوم: استفاده از رابط رادیویی I F/RF – این رابط یک کابل فیزیکی باردار است که IF را حمل می کند همچنین اطلاعات کنترل دیجیتالی و جریان مستقیم برای ODU را نیز حمل می کند.
روش چهارم: رابط هوایی RF- این رابط بربالای آنتن RF قرار گرفته است و یک باند فرکانس MMDC دارد (GH2 2690-2500 و GH22162 –2150 ) انرژی منشعب شده از آنتن براساس قوانین و اصول FCC قانونبندی می شود (بخش 21).
توضیحات بالا در مورد رابط های 1 تا 3 سیستمهای CISCO می باشد که با روش خاصی محصول می‌دهند این محصولات بر پایه ایستگاه شبکه داخلی توصیف شده است و از طریق مقایسه چهارم قابل توصیف است اما رابط ها ترکیبات و خدمات CPE جدید و مختلفی دارند.
روش پنجم: بر پایه ایستگاهRF/I F است این رابط برپایه ایستگاه یک کابل فیزیکی است که فرکانس متوسط (I F) را به جریانئ می اندازد همچنین اطلاعات کنترل دیجیتالی و نیروی جریان مستقیم برای واحد بیرونی (ODU) را نیز تحت کنترل دارد (به جریان می اندازد).
روش ششم: برپایه ایستگاه داخلی PHY/MAC است این رابطی برای CISCO داخلی است.
روش هفتم: رابط اتصالی شبکه انبار لوازم بی سیم دسترسی به تجهیزات بی سیم برپایه سیستمی است که تعدادی از سیستم های مشترک را در بر می‌گیرد البته این نوعی طراحی نقطه به نقطه است که در آن باند کامل جریان به سمت بالا و پائین در میان تمام مشترکین توزیع می شود.
تکمیل این انبار لوازم برای ایجاد تمام این کار برپایه استانداردهای DOCSIS است که توسط کابل ائتلافی labs توسعه یافته است.
جریان ایجاد شده توسط Cisco شامل یک پایانه ایستگاه است (یعنی 200UBR) پایانه اشتراک در سری 3600 یا 900 است.
این پایانه ایستگاه و پایانه اشتراک به عنوان عوامل پیش رونده عمل می کنند و همچنین به عنوان سیستم های پایانی نیز عمل می کنند.
این سیستمها،به عنوان عوامل پیش رونده می‌توانند در وجه یک routing عمل کنند.
عملکرد اصلی سیستم بی سیم انتقال به IP است که میان ایستگاه پایه و محل اشتراک توزیع می شود (برقرار می شود) همچنین عملکردهای مدیریتی ویژه برپ


دانلود بسته بندی ماهی و فرآورده های دریایی با آتمسفر تغییر یافته 18 ص

دانلود بسته بندی ماهی و فرآورده‌های دریایی با آتمسفر تغییر یافته 18 ص تحقیق بسته بندی ماهی و فرآورده‌های دریایی با آتمسفر تغییر یافته 18 ص مقاله بسته بندی ماهی و فرآورده‌های دریایی با آتمسفر تغییر یافته 18 ص بسته بندی ماهی و فرآورده‌های دریایی با آتمسفر تغییر یافته 18 ص
دسته بندی شیلات
فرمت فایل zip
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود بسته بندی ماهی و فرآورده های دریایی با آتمسفر تغییر یافته 18 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 28 صفحه

بسته بندی ماهی و فرآورده‌های دریایی با آتمسفر تغییر یافته بی.
جی.
اسکورا مسایل فرآورده های دریایی(ماهی آب شیرین و آب شور، نرم تنان و سخت پوستان) که بعنوان غذا استفاده می شوند فوق العاده فساد پذیر هستند.
معمولاً فرآورده های دریایی تازه صید شده در طبیعت آلوده به میکرب هستند.
بطور سنتی آب دریا یا آب نمک یخ زده یا سرد شده برای به تأخیر انداختن شروع فساد میکربی محصولات دریایی استفاده می‌شود.
در این فصل نتایج تحقیقات منتشر شده دربارة استفاده از آتمسفر تغییر یافته و یا کنترل شده به منظور افزایش عمر نگهداری فرآورده های دریایی که در دمای پایین نگهداری می شوند، بررسی خواهد شد.
نگرانی های مربوط به قابلیت رشد میکرو ارگانیسم سرماپرور کلستریدیون بوتولینوم، انواع B و E و تولید سم در محصولات دریایی بسته بندی شده با آتمسفر تغییر یافته بوسیله آن نیز بحث خواهد شد.
پیشرفتهای گذشته و حال بمنظور تشریح فواید بالقوه بسته بندی فرآورده های دریایی با آتمسفر تغییر یافته، گزارشهای علمی موجود در مورد ماهی های طبیعی و پرورشی، نرم تنان و سخت پوستان بررسی خواهد شد.
تا حدود سال 1981، گزارشات مربوط به مزایای نگهداری فرآورده های دریایی به روش بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته در بررسی های انجام شده توسط براون و پارکین (Brown& Parkin) و ویل هلم (Wilhelm) تشریح گردیده است.
بیشتر مطالعات اخیر را نیز جنی جرجیس، اسمیت و اسکورا (Skura) انجام داده اند.
اخیراً راهبردهای استفاده شده در استرالیا در توسعة روشهای بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته برای افزایش زمان نگهداری محصولات دریایی بوسیله برمنر و استاتام (Statham &Bremner) و قبل از آن توسط استاتام گزارش شده است.
ماهی قزل آلا زمان نگهداری ماهی قزل آلای پرورشی (Salmo gairdneri) در آتمسفر با 80 درصد  و 20 درصد  دو برابر شد.
ماهی قزل الای نگهداری شده در آتمسفر معمولی در 12 روز فاسد گردید در حالیکه با بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته در  پس از 14 روز هنوز از کیفیت خیلی خوبی برخوردار بود و بعد از 20 روز کیفیت آن نسبتاً خوب باقی ماند.
ماهی خام بعد از 25 روز نگهداری در بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته و دمای تقریباً قابل قبول بود اما بعد از پخت توسط اعضاء پانل با کیفیت خوبی ارزیابی شد.
استفاده از سوربات پتاسیم 3/2 درصد قبل از بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته، زمان ماندگاری ماهی را افزایش نداد.
زمان نگهداری آن بعد از آتمسفر تغییر یافته در  حدود یک هفته بود.
در مطالعه دیگری ماهی قزل آلای رنگین کمان پرورشی که تحت خلاء یا  بسته بندی شده بود، مقدار اکسیداسیون چربی کمتری نسبت به ماهی نگهداری شده با هوای معمولی در 1 الی  نشان داد.
در مقایسة روشهای بسته بندی با خلاء، نگهداری با هوای معمولی و بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته با  زیاد، بازدارنده‌ترین آنها در جلوگیری از اکسیداسیون چربی، بسته بندی با آتمسفر تغییر یافته بود اما بیشتر از همه باعث افت میزان کاروتنوئید گردید.
عطر و طعم ماهی قزل الای پخته و بسته بندی شده با خلاء بهتر از ماهی بسته بندی شده با  بود.
ماهی قزل آلای پروشی تولید شده در انگلستان و بسته بندی شده در خلاء از زمان ماندگار