دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2701 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
فهرست مطالب:
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
پیامهای اطلاعاتی
پیامهای آزار دهنده
تبلیغات بدون اجازه
اعتبار
محرکهای پیام
پیامهای سرگرم کننده
شخصی سازی
جلب اعتماد
تحقیق در ایران
بازار یابی ویروسی
بازار یابی ویروسی و عصبی
بور
تئوری فیشباین
تئوری دیویس
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2554 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 16 |
مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی
•برنامه ریزی بازاریابی باید منطبق بر اهداف کلان سازمانی باشد و برنامه های بازاریابی الکترونیکی باید با برنامه های بازاریابی آفلاین و سنتی یکپارچه شوند.
• در یک کسب و کار سنتی ، یک برنامه کلان سازمانی یا کسب و کار ، سیستم ها ،رویه ها، منابع و ساختار را تحت پوشش قرار میدهد در حالی که برنامه بازاریابی ، فروش ، توزیع، ارتباطات و تحویل محصول یا خدمت را پوشش می دهد.
•برنامه ریزی ها کوتاه مدت و بلند مدت هستند
•برنامه ریزی بلندمدت بر سه ناحیه تاکید دارد:
•شناسایی زود هنگام تغییرات قابل توجه در محیط کلان
•توسعه و پیشنهادهای ارزش ارتباطی برای مشتریان خدمات آنلاین
•تعریف زیر ساخت های فناوری و معماری های پایگاه داده
فهرست مطالب:
مقدمه ای بر برنامه ریزی الکترونیکی
مدل برنامه ریزی SOSTAC
تحلیل موقعیت
تحلیل داخلی (درون سازمانی)
تحلیل خارجی (برون سازمانی)
اهداف
استراتژی
تاکتیک
اقدامات
کنترل
منابع
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2699 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 24 |
vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند
فهرست مطالب:
مقدمه
معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها
بینش بازاریابی الکترونیکی
تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
انواع مدل ها الکترونیکی
مدل های بازار الکترونیکی
مدل های ارتباطات دیجیتال
مدل های بازار یابی
تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی
مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین
وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی
عناصر وب 3.0
تحقیقات شبکه های اجتماعی
کسب ارزش از شبکه های اجتماعی
مدل های خرید مشتری
مدل های پایبندی
IDICمدل پایبندی
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2172 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 61 |
oکشور ایران به علت وسعت، موقعیت جغرافیایی و تنوع اقلیمی جزء یکی از کشورهای بلاخیز دنیا است. و از این جهت رتبه ششم را در دنیا دارا میباشد. از 40 نوع بلای طبیعی شناخته شده، 31 نوع آن در ایران اتفاق میافتد
عبارت بحران، نخستین بار توسط رابرت مک نامارا[1] به هنگام پیشامد امکان درگیری موشکی میان آمریکا و کوبا عنوان گردید
بحران عبارتند از: حادثهای که به طور طبیعی و یا توسط بشر ،به طور ناگهانی و یا به صورت فزاینده به وجود آید؛و سختی و مشقتی را به جامعه انسانی تحمیل نماید که جهت برطرف کردن آن نیاز به اقدامات اساسی و فوقالعاده باشد
اهداف آموزشی این پاورپوینت:
در پایان این پاورپوینت شما میتوانید:
بحران و مدیریت بحران را تعریف نمائید.
انواع بحران، اثرات و مراحل زمانی وقوع حوادث و بلایا را شرح دهید.
خصوصیات رهبران و مدیران بحران را توصیف نمائید.
گامها به هنگام بروز بحران را شرح دهید.
اصول مبارزه با بحران را توصیف نمائید.
اقدامات افراد را هنگام بروز بحران، توضیح دهید.
اورژانسهای رفتاری و نحوه برخورد با آن را شرح دهید.
نیازهای غذایی گروههای آسیبدیده رابه تفکیک سن طبقهبندی نموده، و توصیف نمائید.
اقدامات سوپروایزر و سرپرستار را به هنگام بحران توصیف نمائید
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 544 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
ین فایل حاوی مطالعه همکاری در زنجیره تامین الکترونیکی با در نظر گرفتن سه قابلیت زیرساخت بین سازمانی فناوری اطلاعات می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 20 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
فهرست
مقدمه
ادبیات مسئله
قابلیت فنی
قابلیت ساختاری
قابلیت اطلاعاتی
آزمایش مدل
نتیجه گیری