فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود نظری به اقتصاد اسلامی 16 ص

دانلود نظری به اقتصاد اسلامی 16 ص تحقیق نظری به اقتصاد اسلامی 16 ص مقاله نظری به اقتصاد اسلامی 16 ص نظری به اقتصاد اسلامی 16 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود نظری به اقتصاد اسلامی 16 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 16 صفحه

نظری به اقتصاد اسلامی: کسانی که فکر می‌کنند مسائل زندگی از یکدیگر جداست و هر چیزی یک مرز و قلمروی خاصی دارد و هر گوشه‌ای و قسمتی از زندگی بشر به یک شی ءِ بخصوص تعلق دارد تعجب و یا احیاناً انکار می‌کنند که کسی مأله‌ای به نام مسائل اقتصادی در قرآن طرح کند زیرا به عقیده اینها هر یک از اسلام و اقتصاد یک مسأله جداگانه است، اسلام به عنوان یک دین برای خودش و اقتصاد به عنوان یک علم برای خودش اسلام قلمرویی دارد و اقتصاد قلمروی دیگر .
اما نکته این است که مسائل زندگی را نباید مجرد فرض کرد.
صلاح و فساد در هر یک از شؤن زندگی در سایر شئون مؤثر است .
نظام ارزشی اسلام، خوشبختی دنیا و‌آخرت انسان را به طور همزمان مورد توجه قرار داده و دنیا را مزرعه آخرت معرفی نموده است .
بر این مبنا به هر رفتار اقتصادی مفید که در حوزة ارزش‌های اسلامی مجاز باشد، انجام آن مطلوب و شایسته است .
مدلها و الگوهای اقتصادی از آن جا که به شدت تابع شرایط زمانی و مکانی می باشد، قابل تجویز و ارائه به طور کلی از سوی مکتب اسلام نبوده است .
اما قوانین ثابت و همیشگی حاکم بر آنها ، در منابع اسلامی بیان شده‌اند .
این مقاله تحقیقی در جهت شناخت آموزه‌های اقتصادی قرآن می‌باشد.
نظر قرآن راجع به ثروت : ما آنگاه که می‌خواهیم نظری به ایده‌های اقتصادی قرآن بیفکنیم اول باید ببینیم نظر قرآن دربارة ثروت و مال چیست؟
ممکن است کسی بپندارد که قرآن اساساً ثروت را مطرود و به عنوان یک امر پلید و دورانداختنی می‌شناسد اما چیزی که پلید و مطرود باشد دیگر مقررتی نمی‌تواند داشته باشد.
که آن چیز را بدست نیاورید، دست به آن نزنید، استفاده نکنید.
همچنانکه دربارة‌مشروب چنین مقرراتی آمده است : لَعَنَ الله بایغها و مًشْتَریها و آکِلَ ثَمَنها و ساقیها و شاربها .
جواب این است که قرآن مال و ثروت را تحقیر نکرده، قرآن با هدف قرار دادن ثروت، با این که انسان فدای ثروت شود محال است به عبارت دیگر اینکه انسان پول را به خاطر خود پول و برای ذخیره کردن بخواهد مخالف است: « الَّذینَ یَکنزْونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّه وَ کایُنفْقِوُنَها فی سَبیل ا… فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابِ الیم … توبه /34» آیاتی وجود دارند که نقش پول را در فاسد کردن شخصیت انسانی بیان می‌کنند و به همین دلیل نیز ثروت پرستی مطرود کرده است.
ـ « اِنَّ الاِنسانَ لَیَطَغْی، اَنْ را'ه اسْتَغْنی » علق 6 ـ « وَ لاتُطِعْ کُلَّ حَلاّفِ مَهین، مَمَّازِ مَنشّاءِ بَنَمیمْ …… اَنْ کان ذامالٍ و بَنینْ …… قلم/15ـ10 ـ زُیِّنَ لِلإِنْسانِ حُبَّ الشَّهواتِ مِن النِّساءِ و اَلبْنَینْ و التَضاطیرَ المُقَنْطَره مِنَ الذَّهَبِ و الَفْضَّه وَالْخیَلْ المسُومَّه » ال عمران/14 .
اما قرآن خود ثروت را در کمال صراحت به عنوان « خیر » نامیده است.
کُنتَ عَلَیکُمْ اذِا حَضَرَ اَحَدَکُمُ الْمَوْتُ اِنْ تَرَکَ خَیْراً الوَصَّهُ لِلْوالدینِ و الاَقْربَین » بقره 180 و دفاع از مال را در حکم جهاد و کشته شدن در این راه و شهید تلقی کرده است الَمْقَتُولْ دُونَ اَهْلِهِ وَ مالِهِ …… و برای مال بر انسان حقوقی تأمل شده است.
ـ آشنا شدن با فهم کلام الهی از اهمیت والایی برخوردار است و این امر،‌ جز با درک درست کیفیت مطلوب زندگ


دانلود نظامنامه کیفیت شرکت آلفا 25 ص

دانلود نظامنامه کیفیت شرکت آلفا 25 ص تحقیق نظامنامه کیفیت شرکت آلفا 25 ص مقاله نظامنامه کیفیت شرکت آلفا 25 ص نظامنامه کیفیت شرکت آلفا 25 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود نظامنامه کیفیت شرکت آلفا 25 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 28 صفحه

شرکت آلفا شماره سند: MA-QM-01 عنوان سند: نظامنامه کیفیت صفحه روی جلد/ وضعیت بازنگری شماره بازنگری 1 2 3 4 5  تاریخ       شرح بازنگری       تهیه کننده       تأیید کننده       تصویب کننده       فهرست اصلاحیه‌های صادره برای سند  شماره اصلاحیه تاریخ صدور شماره صفحه اصلاح شده شرح اصلاحیه امضاء تحویل گیرنده اصلاحیه                                 فهرست مطالب مقدمه فصل اول خط مشی کیفیت و اصلاحات خط مشی کیفیت یادآوری‌های اصلی اصلاحات، چاپ مجدد و توزیع نظامنامه کیفیت فصل دوم: دامنه کاربرد فصل سوم: تعاریف فصل چهارم: تشریح عناصر سیستم مدیریت کیفیت 4- سیستم مدیریت کیفیت 4-1- الزامات عمومی 4-2- نیازمندی‌های مستندسازی 5- مسئولیت مدیریت 5-1- تعهد مدیریت 5-2- تمرکز بر روی مشتری 5-3- خط مشی کیفیت 5-4- طرح‌ریزی 5-5- مسئولیت، اختیار و ارتباط 5-6- بازنگری مدیریت 6- مدیریت منابع 6-1- تأمین منابع 6-2- منابع انسانی 6-3- زیر ساخت‌ها 4-6- محیط کاری 7-شکل‌دهی محصول 7-1- برنامه‌ریزی شکل‌دهی محصول 7-2- فرآیندهای مرتبط با مشتری 7-3- طراحی و توسعه 7-4- خرید 7-5- تدارک تولید و خدمات 7-6- کنترل تجهیزات بازرسی، اندازه‌گیری و آزمون 8- اندازه‌گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود 8-1- کلیات 8-2- پایش و اندازه‌گیری 8-3- کنترل محصول نامنطبق 8-4- تجزیه و تحلیل داده‌ها 8-5- بهبود ضمائم: 1- فرآیند کلی سازمان و ورودی‌ها و خروجی‌های آن 2- فهرست کلی مستندات 3-ساختار سازمانی شرکت 4- جدول ارتباطات فرآیندها با واحدهای سازمانی 5- جدول شاخص های پایش فرآیندها 6- خط مشی کیفیت 7- اهداف کیفی شرکت به انضمام برنامه اجرایی و جزییات آن 8-نمونه شرح وظایف کارکنان مقدمه : شرکت آلفا از سال 1377 درمحل فعلی اراک-کیلومتر 9 جاده تهران و در مساحت اولیه 1100متر مربع شروع به فعالیت نموده است.
این شرکت اکنون در زمینه تامین نیازمندی های شرکت هایی همچون ماشین سازی اراک , هپکو , پتروشیمی و پالایشگاه و نیز شرکت کالای نفت ایران فعال می باشد.
آلفا با دارا بودن ماشین آلاتی نظیر دستگاه نورد , تراش , دریل رادیال , دستگاههای جوش وبرش , فرز و نورد مقاطعBENDING وبا دارا بودن حدود30 نفر پرسنل محصولات مختلفی نظیر مخزن , مبدل وقطعات پالایشگاهی تولید مینماید.
فصــل اول خـط مشـی کیفیـت و اصـلاحـات خط مشی کیفیت شرکت در راستای طراحی و استقرار نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ارتقاء کیفیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خط مشی‌ کیفیت خود را به شرح زیر اعلام میدارد: فصــل دوم دامنـه کـاربـرد دامنه کاربرد نظامنامه کیفیت شرکتآلفا بر اساس استاندارد ارتقاء کیفیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تولید محصول و ارائه خدمات به مشتریان را شامل می‌گردد.
از اینرو این نظامنامه واحدهای سازمانی که در حیطه نظام مدیریت کیفیت قرار دارند را در بر می‌گیرد.
این واحدها عبارتند از: مدیر عامل تضمین کیفیت ( نماینده مدیریت ) واحد تولید واحد بازرگانی واحد اداری و مالی لازم بـذکـر می‌باشد که در شرکتآلفا بند( 7-3 )کاربرد ندارد که در قسمت‌ مربوطه توضیح داده شده اس


دانلود نظام پیشنهادها 9 ص

دانلود نظام پیشنهادها 9 ص تحقیق نظام پیشنهادها 9 ص مقاله نظام پیشنهادها 9 ص نظام پیشنهادها 9 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
دانلود نظام پیشنهادها 9 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 15 صفحه

بنام خدا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج «نظام پیشنهادها » حامد اولاد دمشقیه مکانیک 79 مقدمه : از نگاه جامعه شناسی نو جهان امروز علیرغم پیچیدگی ها و گستردگی آن در تمام ابعاد ، دائماً در حال توسعه بوده ، یعنی لحظه به لحظه به نظم نوین خود نزدیک تر می‌شود .
نظمی که درآن قواعد بازی گسترش یافته و جهانی می شوند .
از این رو اقتصاد نوین نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با همه پیچیدگی هایی که در خود دارد ، در حال جهانی شدن است .
در اقتصاد از منظری دیگر جهانی شدن یعنی رقابت در سطح جهانی و به زبان ساده تر ،‌رقابتی نفس گیر و تنگاتنگ با رقیبانی بمراتب سختتر و دشوارتر .
حال سوالی که در این جا مطرح می شود آن است که حال چگونه می‌توان در این رقابت همگانی برنده شدیا بهتر بگوئیم بازنده نشد ؟
واضح است که سرمایه و نیروی انسانی ماهر از شرایط اولیه ایجاد یک مجموعه تولیدی عرضه است ولی آن چیزی که این مجموعه را در سطح جهانی باقی نگاه می‌دارد مدیریت یا سیستم تفکر اداره این مجموعه است .
حال با ذکر اهمیت مدیریت ، به تکنیکها و روشهای خاص مدیریت جهانی نیز پرداخته خواهد شد .
یکی از مهمترین وشاخص ترین این علوم ، ایجاد یک نظام فراگیر پیشنهادهاست .
نظام پیشنهادها : همانطور که قبلآً نیز ذکر شده مدیریت کنونی تلاش می کند تا میزان بهره وری در مجموعه مدیریتی خود را بالا ببرد که این امر مستلزم بهبود مستمر فعالیتها و حذف اتلافها از مجموعه کاری است .
ایجاد بهره وری سبب کاهش هزینه شده در عین حالی که کیفیت محصولات را نیز ارتقاء می بخشد .
سلامت کارکنان در محیط کار نیز از دیگر اهداف مدیریت است .
نظام پیشنهادها ضمن ایجاد بهره وری ، فرصتی را پدید می آورد تا از تجارب و افکار سایر اعضای این مجموعه نیز به نحو مطلوبی استفاده شود یعنی بهره گیری از نیروی انسانی بعنوان نیروی فکری که خلاقیت و نوآوری ثمرة طبیعی آن خواهد بود .
تعلیم نیروی انسانی به فعالیت گروهی و تقویت آن از دیگر نتایج ثبت نظام پیشنهادها می باشد .
وقتی که نیروی انسانی فعال مجموعه بداند که با او تنها بعنوان یک ماشین و یا ابزار کاری برخورد نمی شود و اینکه خود او نیز می تواند با تلاش بیشتر خود سبب بهبود وضعیت محیط کار خود و در نهایت خود شود ، همگی موجب آن می شود که فرد انگیزه بیشتری جهت فعالیت پیدا کرده و فکر و اندیشه او در جهت رشد سازمان و مجموعه شکوفا شود .
با این توصیفات ایجاد یک نظام فراگیر پیشنهادها که سبب ایجاد و تقویت و تعامل ارتباطات میان بخشها و سطوح مختلف یک مجموعه سازمانی می شود‌.
ضروری می نماید .
سوال : یک نظام پیشنهادی چگونه طرح می شود و اصولاً پیشنهاد چگونه ساز و کاری است ؟
پیشنهاد در ادبیات عامه یعنی ارائه یک راه حل در برابر یک مساله به فرد یا افرادی دیگر ، بطوری که آن فرد یا افراد می توانند بطور آزادانه آن را بپذیرند یا رد کنند .
پیشنهاد در نظام مدیریتی یعنی ارائه یک راهکار و طرح و یا ایده نو از سوی اعضای غیرمدیریتی در جهت اهداف گوناگونی به مسئول اداره کننده آن مجموعه کاری .
این پیشنهاد ها می توانند در راستای بهبود کیفیت و یا افزایش راندمان و تمامی اهدافی که در بخش قبل در مورد آنها بحث شد باشد .


کتاب معماری کامپیوتر

معماری کامپیوتر را اسان بیاموزید
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3562 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
کتاب معماری کامپیوتر

فروشنده فایل

کد کاربری 8070

معماری کامپیوتر را اسان بیاموزید


دانلود نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان 28 ص

دانلود نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان 28 ص تحقیق نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان 28 ص مقاله نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان 28 ص نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان 28 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
دانلود نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان 28 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 32 صفحه

نظام مدیریت مبتنی بر عملکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان خلاصه : مقدمه : با توجه به تاکیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت مبتنی بر شواهد شده است و یکی از روشهای نوین مدیریتی، مدیریت مبتنی بر عملکرد است، هدف این مطالعه برقراری سیستمی اولیه از مدیریت مبتنی بر عملکرد در بخش اورژانس بیمارستان ضیائیان بود.
روش اجرا : استقرار نظام مدیریت مبتنی بر علمکرد در اورژانس بیمارستان ضیاییان شامل گامها 6 گانه است: 1) تعیین رسالت و اهداف سازمان، 2) نظام یکپارچه سنجش عملکرد: 3) پاسخگویی در مقابل عملکرد، 4) جمعآوری داده های عملکرد، 5) تحلیل، بررسی و گزارشدهی دادهها عملکرد، 6) استفاده از اطلاعات عملکرد در بهبود سازمان.
نتایج : تاخیر در ارائه خدمات نوارقلب، عکسبرداری، آزمایشات و مشاوره تخصصی در ساعات شلوغ اورژانس (20 الی 24) وجود داشت.
میزان رضایت بیماران از ارائه خدمات در ساعات خلوت اورژانس (14 الی 20) کمتر بود.
70% بیماران اظهار بهبودی نمودند و حدود 70% نیز اعلام نمودند که دفعه بعد نیز به بیمارستان مراجعه مینمایند.
نتیجه گیری : در اجرای سیستم مدیریت مبتنی بر عملکرد در بیمارستانهای کشور که فاقد زیرساختهای لازم هستند باید به نکات بسیاری توجه و زمان و انرژی بسیاری را در این زمینه هزینه نمود.
performanced- based management system in Ziaian Hospital Abstract : Introduction : There has been growing emphasize on eveidence-based management in recent years and one of the new management methods is performanced-based management.
The objective of this study was establishment of a primary system of performanced- based management in emergency ward of Ziaian Hospital .
Methods : Establishment of performanced- based management system in Ziaian Hospital involves 6 steps : 1)Mission statement and articulating organization's goals .
2)An Integrated system of performanced management.
3)Accountability for performance.
4)Collection of performance data .
5)Analysis study and reporting the performance data .
6)Using the performance data to improve organization.
Results: There was a delay in providing the sevices of EKG/X-ray laboratory tests and especialist consultation in busy hours (20 to 24).
Patients were less satisfied with the services provided when the emergency stated recovery and about 70% said that they will come to this hospital next time .
In implementing the performanced- based management system in country's hospitals lacking the needed infrastructure many points should be regarded and a lot of time and energy must be spent.
مقدمه : نقش مهم بخش بهداشت و درمان در ارتقا شاخصهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشورها، سازمانهای درگیر در این امر را بر این داشته است که با بازنگری اساسی در شیوههای مدیریت سلامت، بیش از پیش در جهت اجرای کارآمدترین روشها در بکارگیری منابع محدود موجود و تامین سلامت آحاد جامعه مصمم گردند.
امروزه سازمانهای بین ال