فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص

دانلود معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص تحقیق معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص مقاله معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
دانلود معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 29 صفحه

معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی چکیده پیشرفت علم پزشکی و در کنارآن پیشرفت علم اطلاع رسانی و علم کامپیوتر در سالهای گذشته ، تحولات اساسی را در سیستمهای مدیریت بیمارستانی بوجودآورده است .
سیستمهای کامپیوتری در سیستمهای مدیریت بیمارستانی رخنه کرده و در بیمارستانها از سیستمهای کامپیوتری اطلاعات پزشکی بهره برداری می‏شود .
حرکتهای مختلفی در این راستا صورت گرفته است و سیستمهای متنوعی ایجاد شده است .
در ایجاد این سیستمها از روشهای مختلفی بهره‏برداری شده .
به هرحال تمامی این سیستمها به هر گونه که ایجاد شده باشند ، باید شرایط خاصی را در بر بگیرند و مواردی را رعایت نمایند .
در غیر اینصورت سیستمها کارائی مناسبی در بهبود عملیات سیستم مدیریت بیمارستان نخواهند داشت .
در این مقاله پس از بحثی مختصر پیرامون چنین سیستمهائی ، خصوصیاتی را که این سیسستمها باید داشته باشند مورد بحث قرار می‏دهیم و پس ازآن طرح یک سیستم پیشنهادی و اجزاءآن مطرح شده و مورد بررسی قرار می‏گیرد .
1- مقدمه‏ای بر سیستم‏های اطلاعات بیمارستانی پیشرفت علوم پزشکی و رشد انفجارگونه تکنولوژی‏در جهان ، در دو قرن اخیر، منجر به پیچیدگی روابط و عملیات پزشکی گردیده است وباافزایش این پیچیدگی نیاز به علمی احساس می‏گردد تا بتواند این پیچیدگی را کنترل نماید و هدایت عملیات‏را در این میان بدست گیرد .
شالوده علم پزشکی امروز بر اطلاعات بناشده است زیرا این اطلاعات‏است که مشخص میکند یک فراروند در عملیات پزشکی به چه صورت انجام شده و این اطلاعات است‏که‏باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا بتوان‏براساس آن تصمیم‏گیری بعدی را مشخص و برنامه ریزی نمود .
اما هرچه پیچیدگی عملیات و قوانین بیشتر می‏شود و حجم اطلاعات با سرعت سرسام‏آوری بالا می‏رود علم پزشکی به عنوان یک مکانیزم منفرد از همگامی بارشد تکنولوژی در میماند .
قبل ازآنکه یک پزشک بتواند اطلاعات کافی را برای تصمیم‏گیری در مورد بیمار بدست‏آورد ، زمان اجرای تصمیم فرا رسیده و پزشک یا باید زمان تصمیم‏گیری را به تاخیر بیاندازد که ممکن است خطر آفرین باشد و یا اینکه از دستیابی به اطلاعات لازم چشم بپوشد و بر اساس بخشی از اطلاعات موجود تصمیم‏گیری نماید .
در هر دو صورت خسارات فراوانی ممکن است وارد شود .
و این،یعنی زمان سریعتر ازآن میگذرد که اطلاعات موجود را مورد دسترسی و پردازش قرار داد .
تصمیم گیری در فضائی از تریلیونهاداده‏آماری ، برای‏آنکه‏آینده‏ای قابل پیش بینی را فراهم کند،نیازمند بررسی این تریلیونهاداده‏است ،ولی قبل‏ازآنکه بتوان این داده ها را پردازش کردآینده ، حال وگذشته شده است .
در اینجا نطفه‏های علوم اطلاعات پزشکی بنا نهاده شدوسیستماتیک کردن بررسی اطلاعات و روند تصمیم گیری به عنوان یک ضرورت پذیرفته شد و به صورت‏یک علم درآمد و اختراع کامپیوترها به دادبررسی کنندگان اطلاعات‏و تصمیم گیرندگان رسید و سرعت پردازش اطلاعات را به حد غیر قابل تصوری بالا برد .
در پزشکی امروز حجم اطلاعات چنان بالاست که بدون کامپیوترها نمیتوان به هیچ عملی دست‏یازید .
سرعت عملیات سیستم‏ها وحجم اطلاعات ورودی و خروجی یک سیستم با استفاده‏ازتکنولوژی مدیریت‏اطلاعات‏وکامپیوتر آنچنا


دانلود معماری سازمانی 13 ص

دانلود معماری سازمانی 13 ص تحقیق معماری سازمانی 13 ص مقاله معماری سازمانی 13 ص معماری سازمانی 13 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
دانلود معماری سازمانی  13 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 13 صفحه

معماری سازمانی مقدمه در دنیایی که شتاب فزاینده تحولات عنان اختیاراز کف انسانها ربوده است در دورانی که پیچیدگی در تمامی عرصه های زندگی و سیستم های اجتماعی رخنه کرده است در عصری که فناوری ارتباطات و اطلاعات سبب ظهور الگوهای نوینی از کسب و کار و تعاملات اجتماعی گشته است سازمانها با چالشهای جدی مواجهند.
سازمانها به عنوان نهادهای اجتماعی متأثر از تحولات دچار پیچیدگیهای روزافزونی در سیستم هـــــا و تعاملات خویش گشته اند و به ناچار برای همراهی و یارهبری در عصر تحول& نیازمند برنامه ریزی و بازنگری خویش هستنـــد.
در این شرایط معماری به عنوان واژه ای آشنـــا در عرصه سازمانی از نقش ویژه ای برخوردار شده است.
همان طور که توانایی هر موجود زنده ای تاحد زیادی تحت تاثیر معماری اندام و سیستم های زیستی وی است همانگونه که زیبایی و کارایی یک ساختمان از نوع معماری آن نشأت می گیرد به همان دلیل و دلایلی دیگر معماری سازمانی نقش عمده ای در بازنگری و برنامه ریزی سازمانها بر دوش دارد.
(O’ROURKE ET AL 2003) از آنجا که حجم وسیعی از تحولات عصر جدید ناشی از فناوری اطلاعات و ارتباطات شمرده می شود& سازمانها نیازمند آنند که چیستی خو یش را حول مفاهیم و واژگان عصر جدید باز تعریف کنند.
به عبارتی طرحی نو دراندازند و معماری جدیدی برپایه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنا نهند.
تاریخچه به دنبال ظهور و گستـــرش کاربری سیستم های رایانه ای در دهه 1950 و 60 به تدریج با گسترش و پیچیده شدن سیستم های مبتنی بــر رایانه سازمانها دریافتند که برای بهره گیری بهتر و دوختن قبایی مناسب از سیستم های اطلاعاتی به قواره اندامشان نیازمند برنامه ریزی و استفاده از روشهای مدون و استاندارد توسعه سیستم ها هستند لذا بحث متدولوژی های توسعه سیستم های اطلاعاتی مطرح شدند.
به مــرور زمان با گسترش و پیچیده تر شدن سیستم های اطلاعاتی در سازمانها نیاز به رویکردی جامع نگر در طراحی سیستم ها احســــاس شد از این رو متدولوژی های سازمان نگر پابه عرصه وجود نهادند متدولوژی هــایی که برای توسعه سیستم ها ورای نیازمندیهای بخشی اهداف و نیازمندیهای سطح بالای سازمان یعنی اهداف و استــراتژی های کلان سازمانی را نیز در نظر می گرفتند.
(اخوان نیاکی 1380) تقریباً در اوایل دهه 1990 میلادی با گسترش و رشد کاربری فنـــاوری اطلاعات به ویژه با فراگیر شدن اینترنت سازمانهای خصوصی و دولتی در کشورهــــای پیشرفته به ویژه در آمریکا به ناگاه خود را با طیف وسیعی از کاربردهای فناوری اطلاعات و پارادایم های جدیدی از فعالیتهای مبتنی بر فناوری اطلاعات مواجه دیدند.
ظهور و متداول شدن واژگانی جدید همچون دولت الکترونیک خدمات الکترونیک کسب و کار الکترونیک و.
.
.
همگی فشارها و فرصتهای تکنولوژیک اقتصادی و اجتماعی شدیدی برگرده سازمانها و نهادها وارد می آورد تا به سوی به کارگیری این فناوریهای نوین بشتابند.
از طرفی به کارگیری این فناوریها مستلزم سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه بود که انجام آنها توجیهات اقتصادی و تکنولوژیک کافی و برنامه های راهبردی را می طلبید.
ضمن اینکه مسائلی نیز از قبیل سیستم ها و تجهیزات موروثی عدم یکپارچگی میان منابع موجود فناوری اطلاعات سازمانها تفاوت و ناسازگاری میان بستـ


دانلود مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی کنترل اسناد 22 ص

دانلود مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی کنترل اسناد 22 ص تحقیق مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی کنترل اسناد 22 ص مقاله مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی کنترل اسناد 22 ص مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی کنترل اسناد 22 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی  کنترل اسناد 22 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 18 صفحه

بسمه تعالی جمهوری اسلامی ایران وزارت پست و تلگراف و تلفن مرکز تحقیقات مخابرات ایران        مستندات سیستم مدیریت کیفیت روش اجرایی کنترل اسناد        تذکرات مهم: این سند جزو اسناد کنترل شده سیستم مدیریت کیفیت مرکز تحقیقات مخابرات ایران است و همواره آخرین ویرایش آن دارای اعتبار می‌‌باشد.
هر گونه تغییر در این سند طبق روش اجرایی کنترل اسنادو تحت نظارت واحد مدیریت کیفیت و با تصویب ریاست مرکز تحقیقات مخابرات ایران انجام می‌‌شود.
3.
هرگونه نسخه برداری و با هر وسیله‌‌ای از این سند بدون اجازه کتبی واحد مدیریت کیفیت مرکز تحقیقات مخابرات ایران مجاز نمی‌‌باشد        فهرست مندرجات عنوان شماره صفحه     0- فهرست مندرجات 2  1- هدف 4  2- دامنه کاربرد 4  3- تعاریف و اصطلاحات 4  4- مسئولیت ها 5  5- مراجع 6  6- شرح روش اجرایی 6  6-1- آموزش‌های ضروری برای تدوین مستندات سیستم مدیریت کیفیت 6  6-2- تهیه ، بررسی، کدگذاری و تصویب نظامنامه کیفیت 6  6-3- تهیه، بررسی، کدگذاری و تصویب روش‌های اجرایی، دستورالعمل‌ها، فرم‌ها و سایر مستندات سیستم مدیریت کیفیت 7  6-4- شکل صفحات هر یک از مستندات سیستم مدیریت کیفیت 7   6-4-1- صفحه روی جلد 7   6-4-2- صفحه 2 به بعد 8  6-5- فهرست مندرجات 8  6-6-فصل‌بندی روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌ها 8  6-6-1- سرفصل‌های یک روش اجرایی 8   6-6-2- سرفصل‌ های یک دستورالعمل 8  6-7- نحوه تایپ مستندات سیستم مدیریت کیفیت 9  6-8- قراردادن مستندات تصویب‌شده بر روی شبکه اینترانت مرکز 9  6-9- اعتبار و ابطال یک سند 9  6-10- کنترل بازنگری مستندات سیستم مدیریت کیفیت 9  6-11- تهیه نسخه پشتیبان از مستندات 9   6-11-1- تهیه نسخه پشتیبان از مستندات سیستم 9   6-11-2- تهیه نسخه پشتیبان از مستندات سیستم مدیریت کیفیت 10  6-12- فرآیند تغییر یک سند 10   6-12-1- درخواست تغییر یک سند 10  6-12-2- ثبت هر درخواست تغییری در ”دفتر ثبت درخواست تغییر مستندات“ 10  6-12-3- بررسی درخواست تغییر یک سند 10  6-12-4- اعمال تغییرات مورد توافق 10  6-12-5- چگونگی نگهداری اسناد منسوخ بعد از اعمال تغییرات 10  6-12-6- محل نگهداری اسناد منسوخ 11  6-13- استانداردها 11  6-14- نقشه‌ها و سایر مدارک مورد نیاز برای تولید ؛ گزارش‌ها و مدارک خروجی پروژه‌ها 11  6-15- سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) 12  6-16- شماره، تاریخ و کدگذاری نامه‌ها، مکاتبات و قراردادهای مرکز با اشخاص حقیقی و حقوقی 12  7- فلوچارت روش اجرایی 12  7-1- فلوچارت مستندات کیفیت ISO FL 423 01 13  7-2- فلوچارت استانداردها ISO FL 423 02 14  7-3- فلوچارت نقشه‏ها و مدارک مورد نیاز برای تولید محصول ISO FL 423 03 15  7-4- فلوچارت اطلاعات مورد نیاز برای برنامه‏ریزی تولید محصول جدید ISO FL 423 04 16  7-5- فلوچارت مستندات بیرونی ISO FL 423 05 17  8- سوابق 18  9- مستندات مرتبط به جز مراجع و سوابق 19  10- تاریخچه بازنگری و تهیه ، تائید و تصویب کنندگان 20  10-1 تاریخچه ویرایش ها 20  10-2 تهیه ، تایید و تصویب کنندگان 20  


دانلود مستند سازی 31 اسلاید

دانلود مستند سازی 31 اسلاید تحقیق مستند سازی 31 اسلاید مقاله مستند سازی 31 اسلاید مستند سازی 31 اسلاید
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 1369 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود مستند سازی 31 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 31 صفحه

 مستند سازی بسم الله الرحمن الرحیم Reza Aghakhani ارائه دهنده : مقدمه مستند سازی Documentation) ) یکی از فرآیندهای بسیار مهم در استقرار و اجرای سیستمهای مدیریت می باشد .
مستند سازی در اجرای صحیح و یکنواخت سیستم های مدیریت سازمان ها و بهبود مداوم آنها ، تاثیر بسزایی داشته وعلاوه بر این موجب انتقال اطلاعات و اشاعه دانش و تجربیات در داخل سازمان ها می شود .
مقدمه آشنایی مدیران ، کارشناسان و کارکنان ، با اصول مهم مستند سازی و نیازمندی های آن در استانداردهای سیستم های مدیریت ( منجمله : ISO 9001:2000 ) و همچنین تکنیک های کنترل مستندات، به سازمانها در امر استقرا ر سیستمهای مدیریت کمک شایانی می نماید مطالب متن حاضر با استفاده از استانداردهای ISO 9000:2000 ، ISO 9001:200 مقاله‹‹ رهنمودهایی درباره مستندسازی در استاندارد ISO 9001:2000 ›› منتشره از سوی کمیته فنی TC 176 سازمان جهانی استاندارد و برخی مقالات ذیربط سازمان های معتبر تهیه شده است .
اهداف اصلی مستند سازی a ـ مبادله اطلاعات مستندات وسیله ای برای انتقال و مبادله اطلاعات می باشند .
نوع و گستره مستندات بستگی به نوع محصولات و فرآیندهای سازمان ، میزان رسمیت سیستم های ارتباطی و سطح توانمندی های ارتباطی درون سازمان و فرهنگ سازمانی دارد .
b ـ شواهد انطباق مستندات ، شواهدی برای اینکه چه برنامه ریزیهایی صورت گرفته و عملاً چه اقداماتی انجام شده است ، فراهم می سازد .
اهداف اصلی مستند سازی c ـ اشاعه دانش مستندات ، وسیله ای برای حفظ و ترویج دانش و تجارب سازمان می باشند .
مثلاً‌مشخصات فنی که می تواند مبنایی برای طراحی و ساخت یک محصول باشد .
d - دستیابی به انطباق با نیازهای مشتری و بهبود کیفیت .
e - ارزیابی اثربخشی و تداوم سیستم مدیریت کیفیت .
(3.
7.
2) Documentسند اطلاعات و وسیله نگهداری و انتقال آن را سند می نامند .
مثال: روش اجرایی ، نقشه ، گزارش ، سوابق ، مشخصات .
یادآوری:وسیله انتقال اطلاعات ممکن است بصورت کاغذ ،نوار مغناطیسی دیسک نوری یا الکترونیکی ، عکس یا نمونه اصلی و یا ترکیبی از آنها باشد .
مشخصات،عبارت است از سندی که نیازمندیهایی را اعلام میکند .
یادآوری‌: مشخصات ممکن است مربوط به فعالیتها باشد ( نظیر سند اجرایی ،مشخصات فرآینده و مشخصات آزمون )‌یا به محصولات ( نظیر مشخصات محصول ، مشخصات نقشه و عملکرد ) ارتباط پیدا کند .
(3.
7.
2) Documentسند (3.
4.
7) Quality Manualنظامنامه کیفیت نظامنامه کیفیت ، سندی است که سیستم مدیریت کیفیت یک سازمان را مشخص می کند .
یادآوری : ساختار و جزئیات نظامنامه کیفیت ، متناسب با اندازه و وپیچیدگی هرسازمان خاص ، ممکن است متفاوت باشد .
Quality Plan ) طرح کیفیت 3.
7.
5 طرح کیفیت ، عبارت است از سندی که مشخص می کند کدام روش اجرایی و منابع مربوط به آن توسط چه کسی ، در چه زمانی و در مورد کدام پروژه ، محصول .
فرآیند و یا قرارداد باید به مرحله اجرا در آید .
یادآوری :‌یک طرح کیفیت ، معمولاً به بخشهایی از نظامنامه کیفیت و یا به روش های اجرایی استناد کرده و ارجاع می دهد طرح کیفیت ، معم


دانلود مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 ص.DOC

دانلود مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 صDOC تحقیق مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 صDOC مقاله مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 صDOC مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 صDOC
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 ص.DOC

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 27 صفحه

مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت: الف) تهیه برنامه - دریافت دستور ساخت بر اساس برنامه سالیانه تولید از مدیر برنامه ریزی .
- اخذBOM از مهندسی (در مورد پروزه های غیر روتین از پروزه های صنعتی ) و JPM از مهندسی تولید - کنترل فایل B.
O.
M با لیست تحویلی از امور مهندسی/ پروزه های صنعتی - استخراج قطعات ساختی از فایلBOM - استخراج داده های مورد نیاز جهت تکمیل فایل برنامه (OPEN ORDER) از از فایلهای B.
O.
M و J.
P.
M و اضافه نمودن (APPEND) و وارد نمودن آنها در فایلهای برنامه ریزی ساخت (OPEN ORDER) - تعیین اندازه دسته تولیدی (LOTSIZE) مناسب و اقتصادی با استفاده از روشهای مربوطه سریال گذاری هر یک از قطعات و مجموعه های محصولات روتین - محاسبه DAYS,PROC هر قطعه (دورههای زمانی آماده سازی ساخت و مونتاز) - تعیین زمان شروع(START) و زمان خاتمه ساخت (END) هر یک از قطعات و شماره سفارش هر دسته تولیدی - بررسی توزیع مناسب کار و رعایت بالانس ظرفیتی خطوط ساخت - درج اطلاعات قطعات ساختی در فایل OPEN ORDER و تهیه برنامه و جدول زمانی و مشروح ساخت قطعات به نحوی که روند تولید قطعه و زمان شروع و پایان و مراحل کاری و محلها و زمانهای انجام کارها مشخص شده باشد .
ب) صدور سفارش ساخت : - دریافت نقشه از مهندسی (بر اساس لیست هر مرحله) تهیه اسناد ساختی شامل کارت دستور کار(ORDER CARD) ، کارت گردش مواد (MATERIAL CARD) و کارت هزینه (WAGE CARD) اولین مرحله کاری .
تفکیک اسناد ساختی به دو دسته زیر توسط برنامه ریزی ساخت .
A= قطعات ساختی منفرد B= مجموعه های ساختی که خود از چندین قطعه منفرد ساختی تشکیل می شود .
برنامه ریزی و صدور دستور کار : - تعیین پریود زمانی تولید (LEAD TIME) و تنظیم برنامه تولید پس از ظرفیت سنجی با استفاده از زمانهای مندرج در پروسه ارائه شده و درج در فایل برنامه تولید (OPEN ORDER) با استفاده از برنامه مصوب تولید سالیانه محاسبه و برنامه مواد خام بررسی آمادگی مواد و قطعات و تخصیص مواد و قطعات مورد نیاز اطمینان از آماده بودن ماشین آلات بر اساس گزارش خدمات فنی ارائه اسناد قطعات ساختی (گروه A) به بخش برنامه ریزی مواد جهت محاسبه مواد دریافت اسناد قطعات ساختی که مواد آن توسط برنامه ریزی مواد محاسبه شده کنترل وجود و آمادگی قطعات مورد نیاز جهت تولید مجموعه ساختی بر اساس فایل موجودی .
چاپ لیست قطعاتی که اسناد آن به طور کامل صادر شده است .
ممهور کردن نقشه ها به مهر تحت کنترل برنامه ریزی (کلیه نقشه های ارسالی بایستی به مهر برنامه ریزی ممهور شوند و بر روی آنها شماره سریال / دوره تولید درج گردد.
) کنترل اعتبار نقشه ها و مطابقت آنها با اسناد کاری و ارائه کلیه اسناد تکمیل شده فوق به کنترل تولید ساخت به همراه فایل و بر اساس لیست مربوطه .
پیگیری ساخت قطعات برنامه شده از لحاظ زمان و مقدار تعیین شده از طری