فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود برق هسته ای 30 ص

دانلود برق هسته ای 30 ص تحقیق برق هسته ای 30 ص مقاله برق هسته ای 30 ص برق هسته ای 30 ص
دسته بندی برق
فرمت فایل zip
حجم فایل 402 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود برق هسته ای 30 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 31 صفحه

راکتورهای با نوترون سریع ، راکتوره ای زاینده مقدمه   یک راکتور هسته‌ای گرمایی تولید می‌کند که منشأ آن در شکافت دو هسته قابل شکافت 235U یا 239Pu قرار دارد.
تنها ماده موجود قابل کشافت در طبیعت ، 235U است که 1.
140 اورانیوم طبیعی را تشیل می‌دهد و بقیه اساسا 238U غیر شکافتی است.
هر شکافت اتم اورانیوم در اثر یک نوترون ، 2 تا 3 نوترون با انرژی بالا (بطور متوسط 2Mev) یعنی نوترونهای سریع (20000Km/s) را تولید می‌کند.
این نوترونها به نوبه خود می‌توانند با سایر هسته‌های اورانیوم شکافت انجام دهند که نوترونهای گسیل شده شکافتهای دیگری را تولید می‌کنند و به این ترتیب واکنش زنجیره‌ای ایجاد می‌شود.
اگر قطعه ماده قابل شکافت به حد کافی بزرگ باشد، تولید نوترونها تقویت شده و سبب انفجار می‌شود: این اساس بمب اتمی است.
در یک راکتور هسته‌ای یک عده پدیده‌های دیگر را برای انجام واکنش مورد نظر قرار می‌دهند: تعدادی از نوترونها در اورانیوم بویژه در 238U بدون تولید شکافت ، تعدادی دیگر توسط مواد ساختاری جذب می‌شوند و بالاخره عده دیگری به بیرون مغز راکتور فرار می‌کنند و ناپدید می‌شوند.
شرایط ایجاد شکافت زنجیری یک راکتور فقط با یک حجم معین که کمترین ماده قابل شکافت را داشته باشد، می‌تواند کار کند: کمترین مقدار ماده قابل شکافت را جرم بحرانی می‌نامند.
در یک قطعه اورانیوم طبیعی ، هر چه قدر بزرگ هم باشد، واکنش زنجیره‌ای غیر ممکن است: مقدار ماده قابل شکافت (235U) بسیار کم است و اکثریت نوترونهای جذب شده با 238U تلف می‌شوند.
بنابراین باید بطور مصنوعی شکافتها را در مقابل جذبهای بدون شکافت در شرایط مساعدی قرار داد.
دو راه امکان پذیر است: یا بطور قابل ملاحظه‌ای مقدار ماده قابل شکافت را افزایش می‌دهند (اورانیوم را با 235U غنی کرد یا به آن 239Pu افزود)، یا انرژی نوترونها را توسط کند کننده کاهش می‌دهند و آن نقش 235U را (مقطع شکافت 235U) در مقابل 2358U (مقطع جذب 238U) تقویت می‌کند.
به این ترتیب دو دسته راکتور شکل می‌گیرند.
   انواع راکتور شکافتی از یک طرف راکتورهایی که بطور مستقیم نوترونهایی با انرژی زیاد ناشی از شکافت را مورد استفاده قرار می‌دهد و این راکتورها به راکتورهای با نوترونهای سریع معروفند که ماده قابل احتراق آنها شامل یک نسبت زیادی از ماده شکافتی (در راکتورهای بزرگ 15%) است، از طرف دیگر راکتورهایی که کند کننده‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند (راکتورهای با نوترونهای حرارتی) و ماده قابل احتراق آن می‌تواند اورانیوم طبیعی باشد.
لازم به یادآوری است که در راکتورهای با نوترونهای حرارتی نمی‌توان اورانیوم طبیعی را مورد استفاده قرار داد، مگر آنکه مواد ساختاری و سیال خنک کننده که گرمای تولیدی را برای راه اندازی توربین آلترناتور انتقال می‌دهد، جذبهای اتلافی بسیار زیادی را سبب نشوند.
در بسیاری از راکتورهای حرارتی نوع ماده ساختاری و سیال خنک کننده ، یک غنای سبک (در حدود 3 درصد) از ماده قابل احتراق را الزام می‌دارد.


دانلود برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص

دانلود برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص تحقیق برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص مقاله برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص
دسته بندی برق
فرمت فایل zip
حجم فایل 272 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
دانلود برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 52 صفحه

دانلود برق منطقه ای و نیروگاه برق50 ص


دانلود برق خودرو

دانلود برق خودرو تحقیق برق خودرو مقاله برق خودرو برق خودرو
دسته بندی برق
فرمت فایل zip
حجم فایل 232 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود برق خودرو

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 27 صفحه

مقدمه در اجتماع حاضر دنیا با توجه به روند سریع و رو به رشد صنایع خودرو سازی، بحثهای گوناگون کیفی و کمی خودروها باعث شده، سازندگان با سلیقه های متنوع مشتریان خود روبروه شوند که در راستای تولید خودرو، وسایل و امکانات رفاهی فراوانی راجهت عرضه محصولات خود به خودرو بیفزایند.
با توجه به اینکه اغلب وسایل مورد بحث الکتریکی بوده و محتاج منبع عظیمی از نیرو می باشد و باطریها جوابگوی میزان مصرف بالای مصرف کننده ها نیستند، نیاز به مولد نیروی الکتریکی مناسب جهت راه اندازی وسایل الکتریکی و حتی شارژ باطری بسیار ضروری بوده ، در همین راستا مولدهای برق با نام دینام ( مولد برق DC ) تولید گشت که تا حدی جوابگوی نیاز خودرو و وسایل ضروری آن مانند کویل، چراغهای جلو و عقب، بوق و شارژ باطری بود ولی وسایل رفاهی مانند کولر، بخاری، شیشه بالابر برقی، پروژکتورهای اضافی، در بعضی موارد یخچال خودرو و غیره مصرف بسیار بالایی داشته که سازندگان بالاجبار رو به ساخت مولدهای AC (آلترناتور) آوردند که کاملا نیاز آنها را برآورده می کرد.
امروز در صنایع خودروسازی دنیا دیگر خبری از ساخت دینام نیست.
بلکه همه سازنده ها از آلترناتور با میزان جریاندهی دلخواه خود استفاده می کنند.
توضیحات مربوط به دینام و آلترناتور در قسمتهای مختلف بازگو خواهد شد.
فصل اول : دینام دینام مولد جریان مستقیم می باشد که بطور کلی از قطعات زیر تشکیل می گردد.
شکل 1-براکت 7-بوش 13- واشر نمدی 19- آرمیچر  2-بوش برنزی 8-بلبرینگ 14-ذغال 20-رینگ  3-واشر 9-تخت 15-نگهدارنده واشر نمدی 21-واشر نگهدارنده بلبرینگ  4-بالشکتها 10-یاتاقان براکت جلو 16-پیچهای بلند 22-رینگ فشاری لاستیکی  5-بدنه دینام 11-مهره و واشر 17-کموتاتور، واشر نمدی    کلکتور   6-محور آرمیچر 12-ترمینال 18-پیچ کفشک درپوش جلو   بررسی عملکرد مدار ساده دینام از حرکت دادن یک سیم هادی در میدان مغناطیسی به طریقی که خطوط قوای میدان مغناطیسی را قطع کند، نیروی محرکه ای القاء می شود که این نیرو به وسیله آمپرمتر در هادی قابل تشخیص است.
با تغییر جهت حرکت هادی جهت حرکت عقربه آمپرمتر نیز تغییر می کند.
اگر سیم هادی در جهتی حرکت کند حرکت آن با خطوط قوا موازی باشد، هیچ نیروی محرکه ای در آن القاء نمی شود.
در دینام حرکت هادی بصورت دورانی است.
حرکت دورانی هادی به این صورت قابل انجام است که سیم هادی بصورت قاب در می آید.
جریان ایجاد شده در قاب بصورت متناوب خواهد بود که در زمان اندازه گیری آن به وسیله آمپرمتر، عقربه آمپرمتر بین صفر منفی و مثبت در نوسان است.
برای تبدیل ولتاژ متناوب به ولتاژ یکسو، حلقه هادی را به دو نیم حلقه تبدیل می کنند که بین نیم حلقه ها عایق می شود.
آنگاه ذغال روی حلقه ها قرار می دهند که جریان را از طرف (ذغال مثبت) میگیرد و به مصرف کننده انتقال می دهد.
ذغال دیگر مدار جریان را مسدود می کند.
به دو نیم حلقه ای که به منظور یکسو سازی جریان، نسبت به هم عایق بندی شده اند کلکتور (کموتاتور) می گویند.
ساختمان یک دینام ساده در ساده ترین صورت دینام فقط یک کلاف یا یک سیم پیچ و دو تکه کلکتور به کار رفته است.
در این دینام جریان لاز


دانلود بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن 11 ص

دانلود بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن 11 ص تحقیق بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن 11 ص مقاله بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن 11 ص بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن 11 ص
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل zip
حجم فایل 193 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
دانلود بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن 11 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 12 صفحه

بررسی تصادفات عابرین پیاده در نیوزیلن پیاده روی یکی از ایمن ترین روشهای حمل و نقل در نیوزیلند است و براساس آمارهای ارائه شده در ازای هر ساعت سفر با کمترین احتمال مرگ یا صدمه در رتبه دوم قرار دارد .
براساس گزارش های ارائه شده از تصادفات جاده های نیوزیلند ، در سال 2006 تعداد 44 عابر پیاده رو کشته شده و 256 عابر دچار جراحات شدید شده و تعداد 695 عابر نیز جراحات سطحی پیدا کردند.
هزینه تصادفات عابرین پیاده حدود 308 میلیون دلار بوده است که این مقدار 9 درصد از کل هزینه های تصادفات در سال 2006 بوده است.
البته همه تصادفات عابرین پیاده به پلیس گزارش داده نشده اند، بنابراین براساس گزارش های اداره بهداشت تعداد واقعی عابرین پیاده که تصادف کرده اند بدست می آید.
در نیوزیلند و بین سالهای 2002 تا 2006 بیش از 3400 عابر پیاده بدلیل تصادف با وسیله نقلیه نیاز به خدمات درمانی پیدا کرده و یا در بیمارستانها بستری شده اند که بطور متوسط حدود 687 عابر پیاده در سال می باشد.
حدود 216 عابر پیاده در همین دوره زمانی در تصادفات جاده ای کشته شده اند که در نیوزیلند و بین سالهای 2002 تا 2006 بیش از 3400 عابر پیاده بدلیل تصادف با وسیله نقلیه نیاز به خدمات درمانی پیدا کرده و یا در بیمارستانها بستری شده اند که بطور متوسط حدود 687 عابر پیاده در سال می باشد.
حدود 216 عابر پیاده در همین دوره زمانی در تصادفات جاده ای کشته شده اند که می توان گفت بطور متوسط 43 عابر در هر سال کشته شده اند .
عابرین پیاده که دچار سانحه شده اند در بین همه گروههای سنی هستند ، ولی گروه سنی (14-0 ) بیشترین درصد را بخود اختصاص داده اند .
گروه سنی 24-15 سال نیز در معرض خطر زیادی هستند و در سال 2006 از هر 100000 نفر 26 نفر نیاز به خدمات درمانی پیدا کرده اند .
گروه سنی بیش از 65 سال از هر 100000 نفر 22 نفر و گروه سنی 64-45 سال.
تعداد11 نفر نیاز به خدمات درمانی پیدا کرده اند.
چانچه آمار عابرین پیاده که با وسیله نقلیه تصادف کرده اند با شاخص تعداد ساعتهایی پیاده روی آنها مقایسه گردد می توان نتیجه گرفت که عابرین پیاده در گروه سنی تا 14 سال و بیش از 80 سال ریسک بیشتری درتصادف با وسایل نقلیه موتوری دارند لازم به ذکر است که 58 درصد از عابرین تصادف کرده که نیاز به بستری شدن در بیمارستان را داشته اند و همچنین 71 درصد از آمار کشته شدگان ، مرد بوده اند.
حتمال تصادفات عابرین پیاده در ساعات مختلف روز متفاوت بوده است و گروههای سنی مختلف نیز در ساعات خاصی از روز بالاترین آمار تصادف را داشته اند.
جدول زیر تعداد عابرین پیاده که در تصادف با وسایل نقلیه موتوری دچار جراحات شده اند در سالهای 2003-2006 آمده است.
این جدول نشان می دهد که بیشترین عابرین پیاده کودک در بین ساعات 3-4 عصر تصادف کرده و دچار صدمه شده اند و تعداد عابرین پیاده بالغ که در بین ساعات 8 صبح تا 6 عصر دچار حادثه شده اند مقدار تقریبا ثابتی است تقریبا از هر 10 گزارش تصادفات عابرین پیاده ، 9 عدد از این گزارش ها مربوط به جاده های برون شهری است ( که در نیوزیلند حد مجاز سرعت Km/h 70 دارند).
بیش از نیمی


دانلود بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام با ارزش بازار سهام عادی در شرکت های پذیرفته شد

دانلود بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام با ارزش بازار سهام عادی در شرکت های پذیرفته شد تحقیق بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام با ارزش بازار سهام عادی در شرکت های پذیرفته شد مقاله بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام با ارزش بازار سهام عادی در شرکت های پذیرفته شد بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری
دسته بندی آمار
فرمت فایل zip
حجم فایل 118 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
دانلود بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام با ارزش بازار سهام عادی در شرکت های پذیرفته شد

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 32 صفحه

عنوان : بررسی ارتباط بین سود و ارزش دفتری حقوق صاحبان سهام با ارزش بازار سهام عادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار تهران استاد مربوطه : جناب آقای سیدی گرد آورنده : مصطفی خلاقی بررسی فرضیه چهار : بین بازدة حقوق صاحبان سهام شرکت و نسبت P/B رابطه وجود دارد در این فرضیه مدل مورد برری دررگرسیون عبارت است از : P/Bit = (.
+(1ROEit+ (it تحلیل همبستگی ضریب همبستگی بین متغیر مستقل بازدة حقوق صاحبان سهام شرکت و متغیر پاسخ نسبت P/B برابر 742/0 می باشد و مقدار احتمال آن برابر 0.
000 می باشد که 05/0 کوچکتر بنابراین با اطمینان 95% وجود ارتباط مستقیم و معنی داری مورد تأیید قرار می گیرد.
تحلیل مدل رگرسیونی : ضریب تعیین مدل برابر 551/0 می باشد و بدین معنی است که حدود 55/0 از تغییرات متغیر پاسخ (نسبت P\B) بوسلیه متغیر مستقل (بازده حقوق صاحبان سهام شرکت) قابل توصیف است.
مقدار احتمال مربوط به فرض عدم کفایت مدل برابر 0.
00 می باشد که از 05/0 کوچکتر است بنابراین با اطمینان 95% این فرض رد می شود در نتیجه مدل از کفایت لازم جهت بررسی برخوردار است.
بررسی فرضیه یک : بین بازدة حقوق صاحبان سهام شرکت و ارزش بازار سهام عادی رابطه وجود دارد.
در این فرضیه مدل مورد بررسی در رگرسیون عبارتست از : Log Market – Priceit = (0 + (1 ROE it + (it نتیجه مدلها در سطوح اندازه شرکت در جدول زیر خلاصه شده است: جدول شماره (14-4) – نتایج فرضیه یک بر اساس اندازه شرکت اندازه شرکتها میانگین ارزش بازار سهام میانگین ROE (0 (1 r R2  شرکتهای کوچک t-statistic P-value 22507.