ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 212 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 19 |
پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
فهرست
nمدل رفتار مصرف کننده
: nخصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:
nعوامل فرهنگی :
nعوامل اجتماعی
: nعوامل شخصی : عوامل روانی
خریدهای مصرف کنندگان شدیداً تحت تأثیر خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی ، شخصی و روانی آنان قرار می گیرد اگر چه اکثر این عوامل از جمله نفوذ و کنترل بازار یاب اند با این وجود توجه به آنها حائز اهمیت است که در شکل بعدی می بینید .