فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفاده از مدل ‏E.Servqual‏ بر روی رضایتمندی ‏مشتریان بانک

چکیده امروزه بسیاری از سازمان ها، مشتری محوری را جایگزین محصول محوری قرار داده اند و برای رضایت خاطر مشتریان، در جهت ارتقاء سطح کیفی کالا و خدمات خود تلاش می کنند مشتریان داوران نهائی کیفیت محصول و خدمات بوده و نقطه نظرات آنها می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات سازمان ها باشد در سال های اخیر خدمات بانکداری الکترونیکی پیشرفت قابل ملاحظه ا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با استفاده از مدل ‏E.Servqual‏ بر روی رضایتمندی ‏مشتریان بانک

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

مقدمه:

یکی از عوامل محیطی و تاثیرگذار بر سازمان، مشتریان یک سازمان است. صاحب نظران مدیریت، کسب رضایت مشتری را از مهم­ترین وظائف و مسئولیتهای مدیریت سازمانها برشمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به کسب رضایت مشتریان را پیش شرط موفقیت به حساب آورده­اند. اطلاع از تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان، ضمن اینکه نقاط ضعف و قوت یک سازمان را برملا می­سازد، زمینه را برای اتخاذ راهبردهای مناسب و ارتقای سطح عملکرد فراهم می­آورد.

با ورود به هزاره سوم میلادی، بسیاری از مفاهیم در سازمانهای پیشتاز مفهومی دیگر پیدا کرده­اند و تبع آن، نقش جدیدی را در جوامع عهده­دار شده اند. واژه مشتری، نیز نتوانسته از این دگرگونی در امان بماند. زیرا دیگر مفهوم آن صرفا یک معامله تجاری را به ذهن متبادر نمی کند. بلکه امروزه روابط انسانها در یک تعامل طرفینی مفهوم پیدا کرده است بطوری که هر فردی از یک طرف مشتری افراد دیگر است و از سویی دیگر خود مشتریانی دارد. امروزه به دست آوردن رضایت مشتریان کلیدی، جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است و مدیران به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضایت مشتریان است. که یکی از راه های جلب رضایت مشتریان بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات می باشد .

از آنجا که در سالیان اخیر توجه سازمان ها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از گذشته نمایان شده است، سازمان ها مایلند به منظور جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی، خدماتی ارائه کنند که رضایت مردم و شهروندان و سطح مشارکت آنان را در فعالیتهای اجتماعی افزایش دهند. در نتیجه سازمان ها با این پرسش مواجه اند که چگونه می توانند خدماتی سریعتر، بهتر و کم هزینه تر و با کیفیت بالاتر ارائه دهند (الوانی و ریاحی، 1382، 43). از سوی دیگر با توجه به افزایش آگاهی و نیاز پدید آمده، مراجعان مایلند این سازمان ها توانایی اجرای خدمات وعده داده شده را به نحو درست و قابل اتکا داشته باشند. علاقه‌مندی به فراهم ساختن خدمات مناسب و در کل کمک سازمان به مراجعان جهت دریافت بهترین خدمت از نظر آنها مهم است. شاید به همین دلیل است که سازمان توسعه و بهبود کیفیت خدمات را به عنوان یک حرکت اصلاحی در نظر می گیرند و به عنوان اولویت تلقی می کنند.


پاورپوینت مدل های ارزشیابی اوراق بهادار (همراه با مثالهای تشریحی)

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان مدل های ارزشیابی اوراق بهادار در حجم 48 اسلاید همراه با تصاویر، توضیحات کامل و مثالهای تشریحی ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 759 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
پاورپوینت مدل های ارزشیابی اوراق بهادار (همراه با مثالهای تشریحی)

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت مدل های ارزشیابی اوراق بهادار (همراه با مثالهای تشریحی)

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مهندسی مالی- مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)

تعداد اسلاید: 48 اسلاید

این فایل در زمینه " مدل های ارزشیابی اوراق بهادار" می باشد که در حجم 48 اسلاید همراه با تصاویر، توضیحات کامل و مثالهای تشریحی با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مهندسی مالی، مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

ارزشیابی اوراق قرضه

ویژگی‌های اوراق قرضه

نحوه ‌ارزش‌گذاری اوراق قرضه

بازده‌ اوراق قرضه

ارزشیابی سهام ممتاز

نحوه‌ ارزش‌گذاری سهام ممتاز

ارزشیابی سهام عادی

ویژگیهای سهام عادی

فرایند ارزش‌گذاری سهام

ارزش ذاتی سهام عادی

نحوه ‌ارزش‌گذاری سهام عادی

مدل تنزیل سود سهام نقدی(DDM)

موارد استفاده از مدل تنزیل سود سهام نقدی(DDM)

مدل ارزشیابی سهام عادی بدون رشد سالانه

سود سهام عادی ثابت و دارای عمر محدود

سود سهام عادی ثابت و بدون سررسید

مدل ارزشیابی سهام عادی با رشد ثابت سود سالانه

مدل ارزشیابی سهام عادی با رشد متغیرسود سالانه

مدل جریان نقد آزاد

مدل جریان نقدی آزاد شرکت (FCFF)

مدل جریان نقدی آزاد سهامداران (FCFE)

مدل سود باقیمانده

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


ارزیابی عملکرد شرکت از طریق کیفیت سود

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ارزیابی عملکرد شرکت از طریق کیفیت سود در حجم 42 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 710 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
ارزیابی عملکرد شرکت از طریق کیفیت سود

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: ارزیابی عملکرد شرکت از طریق کیفیت سود

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت سرمایه گذاری - تصمیم گیری در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)

تعداد اسلاید: 42 اسلاید

این فایل در زمینه " ارزیابی عملکرد شرکت از طریق کیفیت سود" می باشد که در حجم 42 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درسهای مدیریت سرمایه گذاری و تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

فلسفه ی ظهور نظریه ی کیفیت سود

مفهوم سود

اهداف گزارش سود

پیشینه کیفیت سود

مفهوم کیفیت سود

تامین منابع مالی خارج از ترازنامه

روش های ارزیابی کیفیت سود

عوامل موثر بر کیفیت سود

معیارهای ارزیابی کیفیت سود

ساختارهای کیفیت سود و معیارها ی ارزیابی مربوط به آنها

ساختار کیفیت سود ناشی از خواص سری زمانی

ساختار کیفیت سود ناشی از رابطه بین سود، اقلام تعهدی و وجه نقد

نتایج تعدادی از مقالات در زمینه کیفیت سود:

مقاله اول: کیفیت سود

مقاله دوم: بهبودِ کیفیتِ سود: مطالعه ی تاثیرِ مشوق های گزارشگری و استانداردهای حسابداری

مقاله سوم: نگاهی آماری به کیفیتِ سود، سودِ در معرضِ خطر، مدیریتِ سود، عینیت و بی طرفی، و این که چرا تخصیص های حسابداری حائزِ اهمیت هستند.

مقاله چهارم: اثر تصویب IFRS و حفاظت از سرمایه گذارکیفیت سود در سراسر جهان :

مقاله پنجم: تاثیرات بحران بدهی اروپا بر کیفیت سود

مقاله ششم: عدم تقارن اطلاعاتی، صندوق های متقابل و مدیریت سود: شواهدی از چین

مقاله هفتم: درک کیفیت سود: مروری بر مقیاس‌ها، عوامل و پیامدهای آن‌ها

مقاله هشتم: مابه‌التفاوت سود جهانیِ کیفیت سود، ارزش و اندازه

مقاله نهم: اصلاح سیستم بانکی، کیفیت سود و تخصیص اعتباری

مقاله دهم: اندازه گیری کیفیت سود

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد خرید یا اجاره

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان عوامل موثر بر تصمیم گیری درمورد خرید یا اجاره در حجم 69 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1491 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69
پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد خرید یا اجاره

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت عوامل موثر بر تصمیم گیری درمورد خرید یا اجاره

دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی)

فرمت: پاورپوینت (PowerPoint)

تعداد اسلاید: 69 اسلاید

این فایل در زمینه " عوامل موثر برتصمیم گیری درمورد خرید یا اجاره " می باشد که در حجم 69 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی(کنفرانس) درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مقدمه

تاریخچه اجاره

تعریف اجاره

انواع اجاره

اجاره عملیاتی

اجاره سرمایه ای

شرایط اجاره سرمایه ای ازدیدگاه استاندارد21 ایران

انواع اجاره سرمایه ای

استانداردشماره 13

مقایسه ترازنامه قبل وبعدازبیانیه شماره 13 هیئت تدوین استانداردهای مالی

اجاره های اهرمی

اجاره خدماتی

ویژگیهای اجاره خدماتی

فروش و اجاره مجدد

اجاره مالی

ویژگیهای اجاره مالی

انواع اجاره مالی

منابع وجوه نقد برای تامین مالی اجاره

موضوعات مرتبط با تصمیمات اجاره

هزینه های نقدی

تأمین مالی تدریجی

دو راهکار مناسب دیگر برای تأمین مالی

تاثیر اجاره برظرفیت استقراض

ریسک ناباب شدن داراییها

قرار داد سرمایه گذاری با بازده پایین

در اختیارداشتن وجوه نقد برای فعالیتهای سود آور

اجاره دارایی در مقایسه با خرید آن

گردش وجوه نقد ناشی از خرید دارایی

ویژگی های تامین مالی اقساطی

قرارداد فروش شرایطی

شکل قرارداد فروش شرایطی

اجاره به شرط تملیک

شکل اجاره به شرط تملیک

اجاره اموال غیر منقول

عوامل موثر بر تصمیمات خرید یا اجاره

اثرات مالیاتی تصمیمات اجاره یا خرید

تاثیر اطلاعات اتکاپذیر و نوع دارایی ها برتصمیمات اجاره یا خرید

مقایسه راهکارهای خرید و اجاره

سلف‌

مساقات

مضاربه

مزارعه

قرض الحسنه

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پاورپوینت کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی

دانلود پاورپوینت کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی در حجم 312 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1928 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 312
پاورپوینت کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 312 اسلاید

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کل این کتاب که مشتمل بر هفده فصل است، می باشد که عناوین این فصلها نیز به شرح زیر است:

فصل اول: پیش درآمدی بر رفتار سازمانی

فصل دوم: رفتار سازمانی در سطح جهانی

فصل سوم: مبانی رفتار فرد

فصل چهارم: مفاهیم اصلی انگیزش

فصل پنجم: انگیزش، از مفاهیم تا کاربرد

فصل ششم: تصمیم گیری فردی

فصل هفتم: مبانی رفتار گروه

فصل هشتم: شناخت تیم

فصل نهم: ارتباطات

فصل دهم: رهبری

فصل یازدهم: قدرت و سیاست

فصل دوازدهم: تعارض و مذاکره

فصل سیزدهم: ساختار سازمانی

فصل چهاردهم: تکنولوژی و طرح ریزی شغل

فصل پانزدهم: ارزیابی عملکرد و سیستم پاداش

فصل شانزدهم: فرهنگ سازمانی

فصل هفدهم: تغییر و بهبود سازمانی

بخشهای عمده این فایل به تفکیک هر فصل شامل موارد زیر می باشد:

فصل اول: پیش درآمدی بر رفتار سازمانی

ارائه تعریفی از رفتار سازمانی

هدفهای رفتار سازمانی

بهبود کیفیت و بازدهی

اساس و پایه های مدیریت کیفیت جامع

نیروی کار گوناگون

واکنش در برابر جهانی شدن سازمان

نوآوری و ایجادتغییر

سازش با پدیده ای به نام تغییرات سرسام آور

کم شدن وفاداری کارکنان

بهبود رفتار از نظر اخلاقی

سطوح تجزیه و تحلیل رفتار سازمانی

فصل دوم: رفتار سازمانی در سطح جهانی

مقدمه

تفاوت کارگران آمریکایی با ژاپنی

شرکت های چندملیتی

رویارویی با مسائل بین المللی

ارزیابی تفاوت بین کشورها

تحقیقات تفاوتهای فرهنگی

تحقیق کلاکهان و استرادبک

رابطه با محیط

توجه به زمان

ماهیت فرد

توجه به فعالیت

توجه به مسئولیت

مفهوم فضا

تحقیق هاف استد

فردگرایی در مقایسه با جمع گرایی

اختلاف در قدرت

اجتناب از پدیده عدم اطمینان

مردسالاری در مقایسه با زن سالاری

نمونه هایی از ابعاد فرهنگی در تحقیق هاف استد

فصل سوم: مبانی رفتار فرد

مقدمه

تعریف نگرش

رضایت شغلی

عوامل تعیین کننده رضایت شغلی

ناهمسانی شناختی

تعریف شخصیت

شانزده ویژگی شخصیتی

الگوی مبتنی بر پنج ویژگی شخصیتی

سایر ویژگیهای شخصیتی

کانون کنترل

خودکامگی

ماکیاولی گری

سازش با عوامل محیطی

خطر پذیری

تناسب شخصیت با شغل

ادراک

تئوری اسنادی

یادگیری

فرایند یادگیری

فصل چهارم: مفاهیم اصلی انگیزش

انگیزش چیست؟

فرایند اصلی انگیزش

نخستین نظریه های انگیزش

نظریه سلسله مراتب نیاز ها

تئوریX و تئوری Y

مفروضات تئوری x

مفروضات تئوری y

تئوری بهداشت – انگیزش

تئوری بهداشت – انگیزش هرزبرگ

انگیزاننده ها و نگهدارنده ها از دیدگاه هرزبرگ

تئوری های نوین انگیزش

تئوری مبتنی بر نیازهای سه گانه

نظریه تعیین هدف

تئوری تقویت رفتار

نظریه برابری

نظریه انتظار

نظریه انتظار وروم

مدل نظریه انگیزش وروم

استدلال نظریه انتظار

الگوی ساده نظریه انتظار

فصل پنجم: انگیزش، از مفاهیم تا کاربرد

مدیریت مبتنی بر هدف چیست ؟

چهار رکن اصلی مدیریت مبتنی بر هدف

رابطه بین مدیریت مبتنی بر هدف و نظریه تعیین هدف

مدیریت مبتنی بر هدف در مرحله عمل

تعدیل رفتار

تعدیل رفتار در رفتار سازمانی

تعدیل رفتار در مرحله عمل

مشارکت کارکنان

مشارکت کارکنان چیست ؟

نمونه هایی از برنامه های مشارکت کارکنان

برنامه های مبتنی برحقوق متغیر چیست ؟

برنامه های مبتنی برحقوق متغیر چیست ؟

نقاط ضعف برنامه پرداخت بر اساس مهارت چیست؟

پرداخت براساس مهارت و تئوری های انگیزش

برنامه پرداخت بر اساس مهارت ، در مرحله عمل

فصل ششم: تصمیم گیری فردی

مقدمه

چگونه باید تصمیم گرفت؟

مفروضات الگوی بخردانه

خلاقیت در تصمیم گیری

در سازمان تصمیمات واقعی چگونه گرفته می شود؟

روش بخردانه محدود

قضاوت شهودی

شناسایی مساله

ارائه راه حلها

انتخاب راه حل

قیاس به نفس

پافشاری در تعهد

تفاوت های فردی

شیوه تصمیم گیری

ارشادی

تحلیلی

نظری

رفتاری

الگوی سبک تصمیم گیری

اصول اخلاقی

محدودیت های سازمانی

نکات کاربردی برای مدیران

فصل هفتم: مبانی رفتار گروه

ارائه تعریفی از گروه

چرا افراد به گروهها می پیوندند؟

مفاهیم اصلی گروه

تصمیم گیری درگروه

چگونگی انتخاب تصمیم فردی یا گروهی

همرنگ جماعت شدن و از گروه بریدن

نشانه های وجود پدیده همرنگ جماعت شدن در گروه

روشهای تصمیم گیری

طوفان فکری

روش مبتنی بر ایجاد گروه اسمی

میزگرد از راه دور

فصل هشتم: شناخت تیم

مقدمه

تعریف گروه

تعریف گروه کاری

مقایسه تیم و گروه

انواع تیم

تیم حل کنندة مسأله

تیم خودگردان

تیم متخصص

رابطة تیم و گروه

نه نقش تیم

نقصان پذیری تیم و حساب پس دهی

اعتماد متقابل

ابعاد اعتماد

چگونه می توان اعتماد به وجود آورد ؟

تبدیل افراد به عضو تیم

پرورانیدن افراد برای عضویت در تیم

فصل نهم: ارتباطات

نقش ارتباطات

فرآیند ارتباطات

مسیر ارتباطات

راههای شناخته شده در ایجاد ارتباط

شبکه های ارتباطی

موانعی که بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرا ردارد:

ارتباطات بین فرهنگها

نکات کاربردی برای مدیران (موانع بر سر راه ارتباطات کدامند)

فصل دهم: رهبری

رهبری چیست

رهبری غیر سازمانی یا غیر ارادی

تئوریهای رهبری

تئوری شخصیتی

تئوری رفتاری

رهبران کارمند گرا

تولیدگرا

شبکه مدیریت

تئوری اقتضایی

تئوری فیدلر

ب)تئوری مسیر هدف

رهبری زنان با مردان متفاوت است

آیا رهبری مؤثر است !

فصل یازدهم: قدرت و سیاست

تعریف قدرت

مقایسه رهبری با قدرت

پایگاههای قدرت

قدرت مبتنی بر زور

قدرت مبتنی بر پاداش

قدرت قانونی

قدرت مبتنی بر تخصص

قدرت مرجع

وابستگی: کلید درک قدرت

عواملی که موجب وابستگی می شوند؟

سیاست (قدرت در عمل)

اهمیت دیدگاه سیاسی

عواملی که در رفتار سیاسی نقش دارند

تسخیر احساسات

شیوه های تسخیر احساسات

اثربخشی شیوه های تسخیر احساسات

اصول اخلاقی و رفتار سیاسی

نکات کاربردی برای مدیران

فصل دوازدهم: تعارض و مذاکره

مقدمه

تعریف تعارض

سیر تکاملی اندیشه تعارض

دیدگاه سنتی

دیدگاه روابط انسانی

دیدگاه تعاملی

تعارض سازنده و مخرب

فرایند تعارض

مخالفتهای بالقوه

بروز تعارض

مذاکره یا چانه زدن

مذاکره مبتنی بر برد و باخت

استراتژی بدون باخت

مسایل مطرح در مذاکرات

یک سونگریها در تصمیم

فصل سیزدهم: ساختار سازمانی

ساختار سازمانی چیست ؟

تقسیم کار

گروهبندی

زنجیره فرماندهی

حوره کنترل

تمرکز

رسمیت

انواع ساختارهای سازمانی

بروکراسی

ساختار ماتریسی

ساختار تیمی

سازمانهای مجازی

سازمانهای بدون مرز

عوامل تعیین کننده ساختار سازمانی

استراتژی سازمان

تکنولوژی

عدم اطمینام محیطی

فصل چهاردهم: تکنولوژی و طرح ریزی شغل

تکنولوژی در سازمان

مدیریت کیفیت کامل

بازسازی فرآیند کار

سیستم تولید انعطاف پذیر

منسوخ شدن مهارتها

مقایسه مدیریت کیفیت کامل و بازسازی فرایند:

طرح ریزی شغل

تئوری اسنادی کار

الگوی ویژگیهای شغل

الگوی پردازش اطلاعات اجتماعی

فصل پانزدهم: ارزیابی عملکرد و سیستم پاداش

ارزیابی عملکرد و انگیزش

شاخص های ارزیابی

چه کسانی عملکرد را ارزیابی می کنند

شیوه های ارزیابی عملکرد

مسائل بالقوه ارزیابی عملکرد

راههای جلوگیری از خطاهای ارزیابی

ارزیابی عملکرد تیم

ارزیابی عملکرد در سطح جهانی

سیستم پاداش(عوامل تعیین کننده پاداش)

فصل شانزدهم: فرهنگ سازمانی

تعریف فرهنگ سازمانی

فرهنگ یک واژه توصیفی است

آیا سازمان ها فرهنگ های همانندی دارند ؟

تفاوت فرهنگ های قوی با ضعیف

اثرات فرهنگ

نقش فرهنگ

فرهنگ به عنوان یک قلم بدهی

شیوة پیدایش یک فرهنگ

زنده نگه داشتن یک فرهنگ

فرایند جامعه پذیری

مرحله دگردیسی

شیوه های آشنا شدن با فرهنگ سازمانی

شیوة شکل گیری فرهنگ ها

شیوة فراگیری فرهنگ

فرهنگ سازمانی و تفاوت های فردی

نکات کاربردی برای مدیران

فصل هفدهم: تغییر و بهبود سازمانی

عواملی که موجب ایجاد تغییر سازمانی می شوند

الگوی تغییر سه مرحله ای لوین

مقاومت در برابر پدیده تغییر

منشا مقاومت در برابر تغییر

غلبه بر عوامل مقاومت

پدیده تغییر و بهبود سازمانی

انواع روشهای تغییر سازمانی

مسایل جدید در تغییر سازمانی

رویارویی با پدیده تنش

تشویق به نو آوری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.