ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 156 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 3 |
هرزنامه
امروزه هرزنامه ها مانند سیلی عظیم، و با کپی های فراوان از پیامهای مشابه اینترنت را فرا گرفته اند. و تلاش دارند که پیام خود را به مردمی که به هیچ طریق دیگری حاضر به دریافت آن پیامها نیستند تحمیل کنند. بیشتر Spam ها حاوی تبلیغات تجاری هستند که این تبلیغات بیشتر به تبلیغ محصولات شبهه برانگیز یا سرویسهای شبه قانونی می پردازند و یا ادعاهایی را مبنی بر پولدار کردن شما مطرح می سازند. هزینه ارسال هرزنامه ها برای فرستنده بسیار ناچیز است و بیشتر هزینه ها توسط دریافت کنندگان Spam یا واسطه ها پرداخت می شود تا توسط فرستنده اسپم !