فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

تحقیق مزایا ومعایب پست الکترونیک

تحقیق مزایا ومعایب پست الکترونیک
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 118 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
تحقیق مزایا ومعایب پست الکترونیک

فروشنده فایل

کد کاربری 7377
کاربر

تحقیق مزایا ومعایب پست الکترونیک

بسیاری از مردم روزانه هزاران ایمیل به طور نا خواسته به دیگران می فرستند. این دسته از ایمیل ها spam نامیده می شوند. که برای پاکسازس آن ها زمان نسبتا زیادی لازم است.

خواندن پیغامهای یک کاربر توسط کاربردیگر به علت عدم آگاهی یا عدم توجه به sign out
خوانده شدن پیغامهای محرمانه یا دست کاری شدن آنهاتوسط مدیران شبکه
قابل تشخیص نبودن نامه های مزاحم از غیرمزاحم و تلف شدن زمان زیادجهت چک کردن متن نامه ها زیرادرشبکه به همان نسبت که فرستادن از e-mail آسان و سریع است به همان نسبت هم مزاحمین کامپیوتری که بعضی از آنها ممکن است یک ویروس باشدبیشتر است.


تحقیق درمورد کارگردانی

جزوه کارگردانی اصطلاحات کارگردانی تحقیق درمورد کارگردانی کارگردانی مقاله کارگردانی
دسته بندی هنر و گرافیک
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 800 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
تحقیق درمورد کارگردانی

فروشنده فایل

کد کاربری 7377
کاربر

خلاصه ای از این تحقیق :

تیلت:
حرکت رو به بالا و پایین دوربین در حالى که در سر جاى خود ثابت باشد.
کرین:
همان جرثقیل کوچک با بازوهاى بزرگ و یا ریل روى زمین است که دوربین به کمک آن حرکت می کند.
اور شولدر:
هر گاه دوربین پشت سر و بالاى شانه سوژه قرار می گیرد. در صحنه هایى که دو نفر با هم گفتگو می کنند یا از این شیوه استفاده می شود و یا از شیوه " تو شات" ( هر دو نفر را در یک نما داریم). در دیالوگ مابین دونفر معمولا یک نفر تمام دیالوگهایش را پشت سر هم می گوید و دوربین جایش را عوض می کند و نفر بعدى تمام دیالوگهایش را می گوید. ما همیشه گفتگوهها را نرمال می بینیم اما هیچگاه اینطور نیست و براى هر پرسش و پاسخى جاى دوربین عوض نمی شود. آن چیزى که سرانجام شاهدش هستیم بروى میز مونتاژ خلق می شود.
خط فرضى:
یکى از مهمترین مسایل تکنیکى فیلمبردارى است. توضیحش کمی مشکل است. دوربین همیشه جاى چشم بیننده عمل می کند و نمی تواند قوانین چشم آدمی را تغییر دهد. هر حرکتى در فیلم تابع یک خط فرضى است که به نسبت چشم بیننده یا همان دوربین در نظر گرفته می شود. مسابقه فوتبال را در نظر بگیرید. بازیکنان همیشه از یکطرف به طرف دیگر می دوند و هیچوقت بازیکنى به سمت دروازه خودى حمله نمی کند، چرا ما اینطور می بینیم؟ چون دوربین همیشه از یک طرف تصویر می گیرد و هیچوقت از انطرف استادیوم تصویر نمی گیرد که اگر این کار را بکند ما بازى را بهمریخته می بینیم و گیج می شویم.در فیلمبردارى هم همیشه این قانون مراعات می شود و اگر اشتباها نقض شود بیننده دچار سردرگمی خواهد شد. منشى صحنه با دقت کردن بروى دکوپاژ همیشه مراقب است که خط فرضى شکسته نشود.
سینه موبیل:
ماشین بزرگى است که تجهیزات فیلمسازى را با خود حمل می کند. معمولا در اندازه یک اتوبوس می باشد

فیداین:
تصویر از سیاهى به سفیدى می رود

نمای معرف: establishing shot
کات کردن 2 اندازه نمای مختلف از یک سوژه بدون تغییر زاویه دوربین برای تماشاچی خوشایند نیست و باعث ایجاد jumpcut می شود که در سینمای تداومی پذیرفتنی نیست.
میزانسن
کار کارگردان یافتن راه حل اجرایی است که بتواند توسط آن اندیشه های مستتر در دل فیلمنامه را به دقیق ترین و روشنترین وجهی از هر نظر از جمله ساختار ترکیبی، بیان کرده و به تصویر در آورد. اولین گام در این راه عینیت بخشیدن به مفهوم ذهنی است.
اینکار با تجسم بخشیدن به فضا و اشیا محدود در آن و موقعیت مکانی آدمها آغاز می گردد. در فیلم و تلویزیون تقسیم تمام رویدادها به نماهای مجزا، دکوپاژ یا نمابندی و همچنین تر کیب نهایی این نماها به یک جریان تدوینی خاص از پیش مشخص شده، با میزانسن تعیین شده، ارتباط تنگاتنگ داشته و هردو از آن ناشی می شوند و به این ترتیب دکوپاژ و تدوین نه تنها به وسیله فیلمنامه اصلی بلکه به وسیله میزانسن تعیین می شود.
معنای لغوی میزانسن به معنای جابجا کردن بر روی صحنه است. اما منظور ما از این میزانسن در فیلم و تلویزیون فراتر از این تعریف را مد نظر دارد و تحت عنوان شکل دادن به رویدادهامطرح می شود.
در باره شکل دادن به رویدادها در اولین قدم با تجسم فضا سر و کار داریم که قسمتی از میزانسن است. پس از تجسم فضا و مکان وقوع رویداد نوبت به تعیین محل قرار گرفتن اشیا آدمها و حرکات آنان می رسد.
برای یک نفر
• در این حالت جهت نگاه بازیگر، خط فرضی ما به شمار میرود. حتی اگر سرش به سمت دیگری بچرخد. به این ترتیب قاعده مثلث خطی است که از تداوم جهت نگاه وی ایجاد می شود.
• حال چنانچه بازیگر سرش را به سمت راست یا چپ بچرخاند باز هم خط فرضی جهت نگاه وی است و در این موقع نیز قاعده مثلث به تداوم خط نگاه وی استوار است.
• بنابراین هنگامی که بازیگر به جلوی خود نگاه می کند خط فرضی نمی تواند محور شرقی-غربی او باشد. همچنین هنگامی که وی به سمت محور شرقی-غربی خود می نگرد خط فرضی نمی تواند محور شمال جنوب باشد.
در گفتگوی دونفره
مبنای فرضیه مادر ضبط گفتگوی دونفره مبتنی بر همان اصل آرایش مثلثی دوربین است. بر این اساس دو موقعیت دوربین موقعیتهای مسلط هستند که به موازات خط فرضی نیز قرار گرفته اند.
در این روش معمولاً تمام گفتگوی صحنه ابتدا از یکی از این دو موقعیت فیلمبرداری می شوند، آنگاه از موقعیت دوم همان صحنه مجدداً فیلمبرداری می شود تا در هنگام تدوین به طور موازی در کنار یکدیگر قرار داده شوند. سه شکل رایج آرایش دو نفره در هنگام گفتگوی دونفره به این شکل توضیح داده می شود:
• بازیگران روبروی یکدیگر
در این حالت موقعیت دوربین و اندازه نما معمولا به شیوه های ذیل قرار می گیرند:
o زاویه معکوس درونی نمای دو نفره: بازیگران دیالوگهای خود را می گویند، آنگاه موقعیت دوربین تغییر یافته و به موقعیت دوم می رود. در این حالت بازیگری که در نمای پیش در پیش زمینه قرار داشت اینک به پس زمینه می رود و بازیگری که در پس زمینه بود حالا در پیش زمینه قرار می گیرد. اینک مجدداً بازیگران با حفظ حالت و شیوه گفتار نمای اول در نمای دوم تمام دیالوگهای خود را ادا می کنند.
o زاویه معکوس بیرونی: در این حالت نیز دو موقعیت مسلط دوربین وجود دارد و هر دوربین تنها یک بازیگر را پوشش می دهد. به این ترتیب که دوربین در موقعیت اول قرار می گیرد، سپس بازیگر دیالوگهای خود را ادا می کند، آنگاه دوربین به موقعیت دوم نقل مکان می کند و بازیگر دوم نیز دیالوگهای خود را می گوید.

ترکیب دو موقعیت دوربین بیرونی و درونی معمولاً شکل رایج مکالمه دو نفره در سینمای کلاسیک می باشد و ماحصل این ترکیب با آرایش دوربین موازی سه شکل موقعیت استقرار دوربین را ارائه می دهند:

1) دو بازیگر در مقابل دو بازیگر
2)دو بازیگر در مقابل یک بازیگر
3) یک بازیگر در مقابل یک بازیگ


دانلود رایگان پکیج آموزشی کسب و کار اینترنتی

دانلود رایگان پکیج آموزشی کسب و کار اینترنتی
دسته بندی سایر گروه های کارآفرینی
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 807 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود رایگان پکیج آموزشی کسب و کار اینترنتی

فروشنده فایل

کد کاربری 7243
کاربر

دانلود رایگان پکیج آموزشی کسب و کار اینترنتی

پکیج آموزش احداث فروشگاه های زنجیره ای با درآمد ماهی حداقل 50 هزارتومان به ازای هر فروشگاه و نحوه مدیریت 10 فروشگاه همزمان با هم

همه چی رایگان است.

از دانلود پکیج آموزشی تا احداث فروشگاه های زنجیره ای

فایل به صورت پاورپوینت و دارای 15 اسلاید آموزشی سراسر نکته و راهنمایی

درآمد شما تضمینی است از هیچ به درآمد میلیونی فقط کافیست یک بار پکیج کاملا رایگان ما رو ازاول تا آخر به طور کامل بخونی

شما چیزی از دست نمی دهید حتی یک ریال پس واقعا ارزش امتحان کردن را دارد.

بیش از 20000 نفر از این طریق درآمدهای چند میلیونی در ماه دارند.

کار کاملا قانونی بوده و کار شما فقط مدیریت فروشگاه هایتان در اینترنت است.

شما نیاز ندارید چیزی بسته بندی کرده یا تحویل پست دهید یا از درب اتاقتان بیرون بروید فقط روزی 2 ساعت در اینترنت فروشگاه هایتان را مدیریت کنید و با شیب بسیار تند درآمد ماهیانه خود را از ماهی 20-30هزارتومان به 2-3 میلیون تومان برسانید

نکته جالب اینجا است که کلیه اجناس فروشگاه خود را خودتان رایگان بدست می آورید و درفروشگاه هایتان درج می کنید.

همه و همه چیز رایگان است فقط منتظر فروش محصولات خود بوده و سر ماه به فروشگاه ها سر زده درآمد آنها را واریز به کارت بانکی خود می کنید.

به دلیل رایگان بودن همه چیز حتما ارزش امتحان کردن را دارد

من که ماهی 1200000 تومان بدون نیاز به بازدید روزانه فروشگاه هایم کسب میکنم و چون کارمند هم هستم کمک خرج و پس انداز بسیار عالی برای من است.

درآمد فروشگاه ها دائمی و ثابت بوده و فقط هرماه افزایش می بابد.

به دلیل اینکه سایت اجازه قراردادن فایل رایگان را به ما نمی دهد اجبارا فایل را با کمترین مبلغ ممکن جهت دانلود شما قرار داده ایم.


تحقیق در مورد هرزنامه

هرزنامه
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
تحقیق در مورد هرزنامه

فروشنده فایل

کد کاربری 7377
کاربر

هرزنامه

امروزه هرزنامه ها مانند سیلی عظیم، و با کپی های فراوان از پیامهای مشابه اینترنت را فرا گرفته اند. و تلاش دارند که پیام خود را به مردمی که به هیچ طریق دیگری حاضر به دریافت آن پیامها نیستند تحمیل کنند. بیشتر Spam ها حاوی تبلیغات تجاری هستند که این تبلیغات بیشتر به تبلیغ محصولات شبهه برانگیز یا سرویسهای شبه قانونی می پردازند و یا ادعاهایی را مبنی بر پولدار کردن شما مطرح می سازند. هزینه ارسال هرزنامه ها برای فرستنده بسیار ناچیز است و بیشتر هزینه ها توسط دریافت کنندگان Spam یا واسطه ها پرداخت می شود تا توسط فرستنده اسپم !


تحقیق تفاوت http با https در امنیت اطلاعات

تحقیق تفاوت http با https در امنیت اطلاعات
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
تحقیق تفاوت http با https در امنیت اطلاعات

فروشنده فایل

کد کاربری 7377
کاربر

تفاوت http با https در امنیت اطلاعات

مهمترین تفاوت میان http با https امنیت و حفظ اطلاعات مربوط به شماست.

HTTP مخفف شده HyperText Transport Protocol است که به زبان ساده یک پروتکل (یک زبان) جهت رد و بدل اطلاعات میان سرور و کاربر است.

لغت S است که تفاوت میان HTTP و HTTPS را ایجاد می کند.لغت S مخفف کمله Secure به معنی امن است.

در موقع ورود به وب سایت‌ها، به طور معمول عبارت //:http در جلوی آدرس سایت ظاهر می‌شود. این بدین معناست که شما در حال بررسی سایت با استفاده از زبان معمول غیر امن هستید.

به زبان دیگر یعنی ممکن است شخص سومی (در اینجا شخص هر چیزی معنی می‌دهد، مانند برنامه کامپیوتری - هکر - …) در حال ثبت اطلاعات ارسال رد و بدل شده شما با وب سایتی که در آن حضور دارید، باشد.

در صورت پر کردن فرمی در وب سایت، شخصی ممکن است به اطلاعات وارد شده بوسیله شما دسترسی پیدا کند. به این دلیل است که هرگز نباید اطلاعات کارت‌های اعتباری اینترنتی خود را از پروتکل //:http در سایت وارد کنید.

قابل ویرایش