فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

فایل بای | FileBuy

مرجع خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مدیریت 69 ص

دانلود مدیریت 69 ص تحقیق مدیریت 69 ص مقاله مدیریت 69 ص مدیریت 69 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95
دانلود مدیریت 69 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 95 صفحه

مدیریت: فرآیند بکار گیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و مادی از طریق برنامه ریزی، سازماندهی بسیج منابع و امکانات، هدایت، وکنترل که در چهارچوب یک نظام ازرشی پذیرفته شد برای رسیدن به اهداف تهیه شده است.
مدیر: فردی است که مسئولیت عملکرد دو یا چند نفر از افراد سازمان را بعهده دارد.
علم مدیریت: بخشی از دانش مدیریت است که از طریق آموزش بدست می آید.
هنر مدیریت: بخشی از دانش مدیریت است که از طریق کسب تجربه و بکارگیری آن بدست می آید.
مدیر لایق: مدیری است که حداقل نتیجه قابل قبول را با استفاده از ابزارهای مثل تشویق، تنبیه، کسری حقوق و .
.
.
.
بدست آورد.
مدیر مؤثر: مدیری است که بتواند 90-80 درصد توانایی های افراد را به فعلیت رسانده و بکار می گیرد.
اثربخشی: میزان و درجه رسیدن به هدف را نشان می دهد.
کارآیی: شاخصی است که نتیجه بدست آمده را در مقایسه با صنایع مصرف شده ( هزینه) اندازه گیری می کند.
اگر: زیاد اثربخشی اثربخشی کم هم کارآیی و هم کم کارآیی زیاد اثربخشی وهزینه کم بوجود می آید.
زیاد کم کارآیی اگر کارآیی و اثربخشی را برروی 2 محور به صورت بالا نشان دهیم از ترکیب این 2 حالتهای مختلفی ایجاد می شو ند ما چهار حالت از این حالتها را بررسی می کنیم.
وضعیت(1) اثربخشی پائین می باشد بدین معنی که ما به هدف نرسیدیم اما از طرفی کارآیی هم پائین است بدین معنی است که منابع را به هدر داده است.
وضعیت(2) اثربخشی پائین می باشد و کارآیی ما به هدف نرسیدیم و همچنین کارآیی بالا و همچنین منابع را به هدر نداده است و منابعی را هم از دست ندادیم.
وضعیت(3) به هدف رسیدیم و منابع زیادی همه به هدر داده ایم، اثربخشی زیاد کارایی کم وضعیت(4)اثربخشی زیاد هدف رسیدیم کارآیی زیاد منابع را به هدر نداده ایم.
متوسط کم 1 عالی 2 میانی 3 عملیاتی مهارت ادراکی( کلی) مهارت مهارت انسانی فنی 3- سطح مدیریت : 1-سطح مدیریت عالی: در این سطح مدیران بالای سازمان قرار د


دانلود مدل سازمانی

دانلود مدل سازمانی تحقیق مدل سازمانی مقاله مدل سازمانی مدل سازمانی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
دانلود مدل سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 44 صفحه

چکیده : امروزه بنگاه های اقتصادی کشور در فرآیند جهانی شدن و پیوستن به منظومۀ تجارت جهانی که پیوستنی که چندان نیز از روی اختیار نیست با چالش های بی شماری مواجه هستند .
حضور در بازار های جهانی و حتی باقی ماندن در بازار های داخلی مستلزم رقابت با رقبای قدرت مند است و با توجه به گسترش و پیچیدگی اهداف ، فرآیند ها و ساختار سازمانی در صحنۀ رقابت ، سازمان هایی می توانند به بقای خود ادامه دهند که نسبت به خواسته ها و انتظارات مشتریان و ذینفعان پاسخگو باشند ، همچنین به سود آوری و ثروت آفرینی به عنوان شاخص های کلیدی و برتر سازمانی توجه کنند .
مدلهای تعالی سازمانی یا سر آمدی کسب و کار به عنوان ابزار قوی برای سنجش میزان استقرار در سازمان های مختلف به کار گرفته می شوند .
با به کارگیری این مدل ها سازمان ها می توانند از یک سو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان ها به ویژه بهترین آن ها مقایسه کنند .
مدل های سر آمدی کسب و کار پاسخی است به این سؤال که سازمان برتر چگونه سازمانی است ؟
چه اهدافی و مفاهیمی را دنبال می کند و چه معیار هایی بر رقبای آن ها حاکم هستند ؟
امروزه اکثر کشور های دنیا با تکیه بر این مدل ها جوایزی را در سطح ملی و منطقه ای ایجاد کرده اند که محرک سازمان ها و کسب و کار در تعالی ، رشد و ثروت آفرینی است .
مدل های تعالی با محور قرار دادن کیفیت تولید (کالا یا خدمات) و مشارکت همۀ اعضای سازمان می توانند رضایت مشتری را جلب و منافع ذینفعان را فراهم نموده و در عین حال یاد گیری فردی و سازمانی را با تکیه بر خلاقیت و نو آوری تشویق و ترویج کنند .
در این مقاله تلاش خواهد شد اصول و مبانی مدل تعالی EFQM و وظابف کارکردی هر یک از اجزای مدل توصیف و تشریح گردد .
مقدمه : دست آورد های بالغ بر 50 سال تجربۀ برنامه ریزی توسعه ، شرایط خطیر کنونی اقتصاد ایران به ویژه از نظر روند نگران کنندۀ عرضه و تقاضای نیروی کار ، روند نگران کننده و نزولی سرمایه گذاری در بخش های مولد اقتصاد در کنار حجم عظیم منابع و امکانات موجود اما بلا استفاده در سطح کشور و بالاخره روند جهانی شدن اقتصاد هر یک به نوعی و با منطق خاص خود نشان دهندۀ این واقعیت است که راه منحصر به فرد موفق برای رویایی فعال و ثمر بخش با چالش های موجود جهانی شدن ، سامان دادن برنامۀ چهارم توسعۀ کشور بر پایۀ اصول و موازین بهره وری است ، برنامه ای که در آن به جای اتخاذ رویکرد تزریق مستمر و فزایند ارز و ریال بر کارآمد سازی نحوۀ استفاده از منابع تأکید می گردد و با توجه به این امر و همچنین نگرانی صنایع و سازمان های اقتصادی کشور از پیوستن به تجارت جهانی و طرح سؤالاتی که آیا سازمان های صنعتی کشور ما توان رقابت در این فضا را دارند ؟
در چه معیار هایی ضعیف هستیم ؟
سازمان ما چگونه بایستی باشد که در رقابت پیروز میدان باشیم ؟
و تفاوت سازمان ما با یک سازمان سر آمد و متعالی در مقیاس جهانی چیست ؟
دلایلی است که موجب شد مؤسسات اقتصادی کشورمان به دنبال الگو هایی از سازمان های موفق در امر کسب و کار باشند ، سازمان هایی که نیاز های اصلی جامعه را به بهت


دانلود مدل برترEFQM 31 ص

دانلود مدل برترEFQM 31 ص تحقیق مدل برترEFQM 31 ص مقاله مدل برترEFQM 31 ص مدل برترEFQM 31 ص
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 406 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود مدل برترEFQM 31 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 31 صفحه

EFQM مدل برتر (نتایج) از ابتدای لغات زیر گرفته شده است:EFQM " اساس مدیریت کیفیت اروپا " مدل برتر یک قالب کاری کلیدی است که در رقابت بین سازمانها صرفنظر از ناحیه ، اندازه ، ساختار یا کمالشان به آنها کمک میکند تا در رقابت بین سازمانها موفق تر باشند.
سازمانها برای (تحکیم) موفقیتشان نیاز به برقراری سیستم اختصاصی مدیریتی دارند ؛ و EFQM مدل برتر، یک ابزار کاربردی برای کمک به آنهاست تا بسنجند در کجای راه موفقیت هستند و به کمک آن چاله ها و مشکلات (موانع) را درک کرده و راه حل ها را شبیه سازی کنند (شرح از دایرةالمعارف ویکی پدیا).
این مدل از چهار جنبه کلیدی است: ١- به عنوان قالب کاری ای که به سازمانها کمک میکند تا دید و اهداف آیندشان را به شکلی قابل لمس و اندازه گیری متعالی سازند.
٢- به عنوان قالب کاری ای که میتواند به سازمانها در شناخت و درک حقیقت تجارتشان ، پیوند های سازمان ، انگیزه و اثر روابط داخل سازمانی کمک کند.
٣- به عنوان پایه جایزه کیفیت اروپا ، فرآیندی است که به آنها اجازه میدهد تا موفقترین سازمانها یشان را بشناسند و آنها را به عنوان بخشی از مدل برتر ترقی دهند تا سایرین از آنها بیاموزند.
٤- به عنوان ابزاری تشخیصی برای تعیین سلامت فعلی سازمانها به کار می رود.
در خلال این فرآیند ، سازمانها بهتر میتوانند بین اولویت ها یشان تعادل ایجاد کرده ، منابع را تخصیص داده و طرحهای واقع بینانه تجارتشان را آماده کنند.
تاریخچه EFQM دهه ١٩٨۰ : تلاشهای کیفیتی در آمریکا و ژاپن به صورت جنبشی سریع در قالب دمینگ پرایز و مدل مالکوم بالدریج آغاز شد.
١٩٨٨ : روسای ١٤ کمپانی اروپایی گرد هم آمدند تا پایه ای اروپایی برای مدیریت کیفیت ایجاد کنند.
EFQM به صورت رسمی در ١٥ سپتامبر ١٩٨٨ در بروکسل در قصر ییلاقی وال دوچس بنا نهاده شد ؛ جایی که سی سال قبل انجمن اقتصادی اروپا شروع به کار کرده بود.
روسای شرکتهای بوش ، بی تی ، بول ، سیبا-جیگی ، داس ساولت ، الکترو لوکس ، فیات ، کِی ال ام ، نستل ، اُلیوتی ، فیلیپس ، رنو ، سولزر و فولکس واگن در این جلسه مهم حضور داشتند و بنیانگذاران اصلی EFQM شدند.
 ١٩٨٩ : در ١٩ اکتبر ١٩٨٩ در مونتریوکس ، مبانی (ماموریت) ، دیدگاه و اهداف EFQM رسماً معرفی شدند.
سند خط مشی ای توسط ١٤ رییس شرکتهای بنیانگذار و ٥٣ شرکت موسس دیگر امضا شد.
مبنای EFQM بر دو بخش (استوار) بود: حمایت از مدیریت کمپانی های اروپایی و برانگیختن آنها و همچنین ، در صورت نیاز ، همکاری با تمام بخشهای انجمن اروپا.
 ١٩٩١ : EFQM مدل برتر زاییده شد.
از ١٩٨٨ تا ١٩٩١ ، EFQM جدیدتر بنا نهاده شد که بر فعالیتها و پیرامون ارتقای EFQM به عنوان یک چارچوب کاری برای قضاوت داوطلبان دریافت جایزه کیفیت اروپا متمرکز شده بود.
(برای) این کار هسته کوچکی از تقریباً ٣۰۰ متخصص از سرتاسر اروپا که از طرف اولین بنیانگذاران ، اعضا و شخصیتهای کلیدی EFQM ح


دانلود مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 ص.Doc

دانلود مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 صDoc تحقیق مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 صDoc مقاله مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 صDoc مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 صDoc
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
دانلود مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت 50 ص.Doc

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 78 صفحه

مأموریت ، فلسفه ، اهداف و طرح های مدیریت استاد راهنما : سرکار خانم دکتر منیژه قابلجو تهیه کننده : : Pages سمیه بابا 91 - 89 زهرا نامجو 82-80 سمیه کریمی 85 - 83 هلن درودگر 94-92 (L) وحیده سلطانی بهروز 88-86 مأموریت، فلسفه، اهداف و حرکهای مدیریت: فراگیری اهداف و فعالیتها تعریف کردن بیانیه هدف و مأمریت مربوط به خدمات پرستاری استفاده از یک دسته از استانداردها برای ارزیابی کردن اظهار هدف یا مأموریت برای علل پرستاری نوشتن بیانیه هدف یا مأمریت برای عمل پرستاری، شناختن دیدگاه و ارزشها برای بیان کردن به مشتری ها تعریف کردم فلسفه برای عمل پرستاری شرح اهداف مربوط به خدمات پرستاری تعریف طرحها مؤثر (طرح مدیریت) مربوط به عمل پرستاری توصیف استراتژی مربوط به برنامه ریزی شده و خدمات پرستاری مفهومها: مأموریت، هدف، دیدگاه، ارزشها، فلسفه، اهداف، طرحهای قابل اجرا، خط مشی (استراتژی) رفتار مدیر:مدیرهای ارشد صریحاً بیانیه مأمریت (هدف)، دیدگاه، ارزشها، فلسفه، اهداف و طرحهای مؤثر را توسعه می دهند و به مردم شعبه های منابع به کار گماشته شده برای پخش اطلاعات این بیانیه ها را می دهد.
رفتار سرپرست:نمایندگی همه بخشهای سازمان را در توسعه دادن و اجرا کردن بیانیه ها مأمریت (هدف)، دیدگاه، ارزشها فلسفه، اهداف و طرحهای مؤثر را در بر می گیرد.
یک سیستم برای ارزیابی، بازخورد و مطابق روز پیش بردن این بیانیه ها را شامل می شود.
مقدمه:بیانیه های مأموریت یا هدف، دیدگاه و ارزشها، فلسفه یا عقیده ها و اهداف و طرحهای مؤثر در فصل قبل عنوان شده این فصل در مورد روشهای پایه مدیریت به تفضیل بحث می کند.
دانسته های آنها در بخشی از اصول نظری مدیریت پرستاری استفاده می شود.
روشها بخشی از برنامه ریزی عملکرد مدیریت پرستاری هستند و مهارت در استفاده موفقیت آمیز از آنها بخشی از استراتژی برنامه ریزی مدیریت پرستاری است.
بیانیه های مکتوب هدفها، دیدگاه، ارزشها، فلسفه و طرحهای مؤثر، طرح اولیه برای مدیریت مؤثر هر مؤسسه ای شامل سازمان مراقبت از سلامتی است.
این مؤلفه های برنامه ریزی در هر سطحی ار مدیریت وجود دارند.
بیانیه ها در سطح خدمات بالای مدیریت سازمانها یکی شده است.
بیانیه ها در طبقه بندی سطح خدمت مدیر و پرسنل عمده تقسیمات به عنوان مثال پرستاری، جراحی، سرمایه گذار است.
این بیانیه ها در نتیجه استنتاج می شود و از آن مؤسسه ها حمایت می کند.
سرویسها اداره ها و واحدها هر کدام بیانیه هایی از اهداف، دیدگاه ها و ارزشها، فلسفه، اهداف و طرح های مؤثر نوشته شده دارند که در حال توسعه هستند و مدارک در تقسیمات و سطحهای یکی شده حفظ می شوند.
(در 1-6 نمایش داده شده) نمایش 6-1 ارزیابی مأموریت، دیدگاه و ارزشها، فلسفه و اهداف بیانیه ها و طرحهای مؤثر.
مأموریت یا هدف، دیدگاه و ارزشها مأمریت یا هدف مأموریت یک سازمان هدفی را که هر سازمانی به خاطر آن وجود دارد را شرح می دهد.
بیانیه های مأموریت اطلاعات را فراهم می کند و طرحی را به صورت آشکار و صریح برای پیش بردن سازمان، به سمت جلو الهام می کند.
بیانیه های مأموریت، دیدگاه را فراهم می کند هدف هر سازمانی فراهم کردن افراد با روشهایی برای منجر شدن به زندگی پر


دانلود کیفیت

دانلود کیفیت تحقیق کیفیت مقاله کیفیت کیفیت
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 225 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
دانلود کیفیت

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 6 صفحه

 Customer Satisfaction Measurement Mr.
Shaahin Fayyazi GLC Master Lead Auditor چکیده: امروزه می توان بحث کیفیت را به منزله محکمه ای دانست که در آن قاضی مشتری بوده و طرفین دعوا رقیبانی که هر کدام ادعا دارند محصولات و خدماتشان دارای کیفیتی برتر نسبت به طرف مقابل می باشد در این میان هر کدام از طرفین که بتواند دلایل محکمه پسندی در خصوص اثبات ادعای خود ارائه دهد از رای مثبت و طرف دیگر از رای نسبتا نامناسبی برخوردار خواهد بود لذا توجه به مقوله کیفیت که همانا درک دقیق نیازمندیهای پایه-عملکردی و مشعوف کننده مشتریان و تامین این نیازمندیها می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که رضایت مشتریان را بدنبال خواهد داشت و رضایت مشتریان افزایش سهم بازار را و افزایش سهم بازار افزایش میزان سودآوری را و میزان توان مالی قدرت نوآوری و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مشتریان را و همینطور این چرخه حرکت خواهد نمود و در یک جمله رضایت مشتریان می تواند رای مثبت را در پی داشته و باعث ربودن گوی سبقت از رقبا باشد که این موضوع اصل رقابت سالم و جوانمردانه است بنا براین یکی از مهم ترین روشهای بازاریابی ارائه محصولات و خدمات با کیفیت می باشد.
اما یک بحث : در بعضی از شرایط مشتری از خدمات و محصولات ما راضی است اما ترجیح می دهد از خدمات و محصولات رقیبان ما برخوردار شود در این موارد نیاز است که از میزان رضایت مشتریان آگاه باشیم تا با استفاده ار یک استراتژی مناسب خود را به حدی که برای مشتری قابل قبول باشیم برسانیم به همین منظور اندازه گیری رضایت مشتریان نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است که مراحل اندازه گیری به شرح زیر را می طلبد: گام اول: زمینه سازی گام دوم: طرحریزی گام سوم: شناسایی معیارهای کلیدی گام چهارم: آماده سازی جمع آوری اطلاعات گام پنجم: جمع آوری اطلاعات گام ششم: تجزیه و تحلیل اطلاعات گام هفتم: انجام اقدامات مقدمه .
برای اینکه بدانیم وضعیت کیفیت محصولات و خدمات ما در مقایسه با رقبا چگونه است لازم است که در این محکمه حضور داشته باشیم و به نیازمندیهای مشتریان پاسخ دهیم لذا فبل از هرچیز باید بدانیم که این نیازمندیها کدامند؟
تا با براوردن آنها موجبات رضایت مشتریان را فراهم آوریم.
اما از کجا بدانیم که مشتری از محصولات و خدمات ما راضی می باشد یا خیر؟
در این خصوص باید کانال های ارتباط با مشتری را در سازمان تعریف نموده و نظام مند نمود.
پس در اینجا دو بحث موجود است درک نوع نیازمندیهای مشتری و سپس نظام مند نمودن ارتباط با مشتریان.
تا چه اندازه مشتری گرا هستید؟
ایا برای حفظ مشتریان خود استراتژی مشخصی دارید؟
ایا در مورد نیازها و انتظارات مشتریان تحقیق می کنید؟
ایا اهداف سازمان شما با نیازهای مشتریان متناسب است؟
ایا کارکنان از خواسته های مشتریان آگاهند؟
آیا کارکنان به اهمیت تامین نیازهای مشتریان پی برده اند؟
آیا تا به حال صرفا جهت کسب اطلاع از نحوه عملکرد محصولات و خدمات خود