دسته بندی | علوم اجتماعی |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 119 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 90 |
رابطة بین شیوه های فرزندپروری، با مکان کنترل در دانش آموزان پسر پایة سوم راهنمایی منطقه انگوت
فهرست مطالب
فصل اول (طرح تحقیق)
مقدمه....................................... 2
بیان مساله.................................. 5
اهداف تحقیق................................. 7
فرضیه های تحقیق............................. 7
تعریف اصطلاحات............................... 8
شیوه های فرزندپروری......................... 8
مکان کنترل.................................. 9
فصل دوم (پیشینه تحقیق)
گفتار اول: خانواده.......................... 11
مقدمه
ابعاد شیوه های فرزندپروری................... 13
بعد «گرم» بودن والدین....................... 13
بعد «کنترل» والدین.......................... 14
جنبه های مثبت کنترل والدین.................. 15
جنبه های منفی کنترل والدین.................. 17
بعد «تعهد» (دخیل شدن) والدین................ 18
الگوهای با وم ریند در مورد شیوه های فرزندپروری 19
والدین دارای اقتدار منطقی................... 20
والدین استبدادی............................. 21
والدین آزاد گذار............................ 22
والدین افراطی (زیاده رو) و والدین و مسالحه کار (سهل انگار) 23
الگوهای جدید فرزندپروری باوم ریند........... 25
تأثیر متقابل کودک و والد بر یکدیگر.......... 26
نگرش های فرزندپروری – عمل فرزندپروری........ 28
گفتار دوم: مکان کنترل
مقدمه....................................... 30
مفاهیم و اصول در نظریه یادگیری اجتماعی راتر. 30
درک سازه مکان کنترل......................... 33
تحول شخصیت از دیدگاه راتر................... 35
جنبه های منفی احاطه و کنترل................. 37
پیامدهای شخصی منفی.......................... 38
پیامدهای منفی بین فردی و اجتماعی............ 39
بررسی مقیاس های مکان کنترل.................. 39
گفتار سوم: سوابق پژوهشی
الف – تحقیقات انجام شده درباره شیوه های فرزندپروری درداخل و خارج از کشور............................ 42
ب – تحقیقات انجام شده درباره مکان کنترل در داخل و خارج کشور........................................ 45
ج – بررسی ارتباط شیوه های فرزندپروری و مکان کنترل در گسترة تحقیقات................................. 49
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه....................................... 57
جامعه آماری................................. 57
نمونه آماری................................. 57
روش نمونه گیری.............................. 57
ابزارهای گردآوری اطلاعات و شاخص های روان سنجی 57
پرسشنامه شیوه های فرزندپروری بانتون......... 57
روایی....................................... 58
پایایی...................................... 58
نمره گذاری.................................. 58
مقیاس مکان کنترل نوویکی – استریکلند
روایی....................................... 59
پایایی...................................... 60
نمره گذاری.................................. 61
روش تحقیق................................... 62
شیوه اجرای تحقیق............................ 62
روشهای آماری تحلیل داده ها.................. 63
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
الف – تحلیل توصیفی.......................... 65
ب – تحلیل استنباطی.......................... 71
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
خلاصه تحقیق.................................. 75
بحث و نتیجه گیری............................ 75
محدودیت های تحقیق
الف – محدودیتهای خارج از کنترل پژوهشگر...... 77
ب – محدودیتهای در کنترل پژوهشگر............. 78
ارائه پیشنهادها (پیشنهادات)................. 79
کاربردها ................................... 79
منابع
دسته بندی | تربیت بدنی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 348 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
بررسی توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیتبدنی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ
چکیده
هدف از این پزوهش،توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی بر اساس نظریه هرزبرگ بود.جامعه اماری این پزوهش معلمان تربیت بدنی زن و مرد در مقاطع مختلف تحصیلی نیشابور در سال تحصیلی 84-1383بودند که 100 نفر بودند و همگی در تحقیق شرکت کردند. این پزوهش که از نوع توصیفی است به شکل میدانی انجام گرفته است.ابزار اندازه گیری یک پرسشنامه محقق ساخته بر اساس نظریه هرزبرگ بودکه به تمامی 100 نفر برای تکمیل ارایه شد که به 91 مورد ان پاسخ داده شد.از امارهای توصیفی و استنباطی برای توصیف و تحلیل داده ها استفاده گردید.نتایج نشان داد که در بین عوامل انگیزشی رشد فکری وارتقاء،قدردانی،پیشرفت،ماهیت مسوولیت ماهیت کار و موفقیت به ترتیب بیشترین اهمیت را در انگیزش شغلی معلمان دارند.در بین عوامل بهداشتی روابط ،حقوق و دستمزد،امنیت شغلی،شرایط کار،قوانین و مقررات و سرپرستی به ترتیب دارای بیشترین اهمیت هستند.اولویت بندی عوامل انگیزشی در معلمان زن و مرد به طورجداگانه نشان داد که در بین معلمان زن قدردانی،رشد فکری و ارتقاء،پیشرفت،ماهیت کار،ماهیت مسوولیت وموفقیت و درمعلمان مرد رشد فکری و ارتقاء،قدردانی،پیشرفت،ماهیت مسوولیت،موفقیت و ماهیت کار به ترتیب بیشترین اهمیت را دارند.همچنین اولویت بندی عوامل بهداشتی در معلمان تربیت بدنی زن و مرد نشان داد که در معلمان زن روابط ،شرایط کار،حقوق ودستمزد،امنیت شغلی،قوانین ومقررات و سرپرستی به ترتیب بیشترین اهمیت را در بین عوامل دارند.در معلمان مرد حقوق ،امنیت شغلی،شرایط کار،روابط ،قوانین و مقررات وسرپرستی به ترتیب اولویت قرار دارند.
در مورد مقایسه برخی عوامل جمعیت شناختی با عوامل انگیزشی،تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که فقط در مورد جنسیت با عوامل انگیزشی تفاوت معنی داری وجود دارد(05/0p < ). در بقیه موارد مانند سطوح مختلف سنی ، مدرک تحصیلی و سابقه خدمت تفاوت معنا داری مشاهده نگردید (05/0p ≥ ).
واژگان کلیدی:
1ـ انگیزش شغلی 2ـ معلمان تربیت بدنی 3ـ نظریه هرزبرگ
دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 3138 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 210 |
بررسی تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته
فهرست
فصل نخست – کلیات 1
1-1. مقدمه 2
1-2 بیان موضوع 2
1-3. هدف تحقیق و اهمیت آن 3
1-4. سوالات و فرضیه های تحقیق 4
1- 5 . مفاهیم 5
1-5-1 0 واژه 5
1-5-2 0 آموزش 7
1- 5- 3 0 نظریه آموزش 7
1- 5- 4 0 یادگیری 8
1- 5- 5 0 رابطه ی آموزش و یادگیری 9
1-5-6 0 مقایسه آموزش با یادگیری 9
1- 5- 7 0 حوزه های معنایی 10
1-5-8 0 خلاصه 11
فصل دوم : مطالعات پیشین 12
2-1 0 اهمیت واژه و مطالعات انجام شده در زمینه ی آموزش واژه 13
2-2 0 فرایندهای واژه سازی 14
2- 2-1 0 انواع فرایندهای واژه سازی 15
2-2-1-1 0 تصریف 15
2-2-1-2 0 اشتقاق 15
2-2-1-3 0 ترکیب 16
2-2-1-4 0 قرض گیری /وام گیری 16
2-2-1-4-1 0 ترجمه قرضی /عاریتی 16
2-2-1-5 0 گسترش/تعمیم 16
2-2-1-6 0 تخصیص 17
2-2-1-7 0 کوتاه سازی 17
2-2-1-7-1 0 سر واژه سازی 17
2-2-1-7-2 0 اختصار سازی 18
2-2-1-7-3 0 پسین سازی 18
2-2-1-7-4 0 بریدن 18
2- 2- 1- 8 0 تبدیل 18
2-2-2-1-9 0 ادغام / آمیزش 19
2-2-1-10 0 ابداع 19
2-2- 1-11 0 نام آوا 19
2- 2- 1- 12 0 مضاعف سازی 19
2-3- 0 انواع واژه 20
2-3- 1 0 واژه های قاموسی و واژه های دستوری نقش نما 20
2-3-2 0 واژه های دریافتی و واژه های تولیدی 21
2-4- 0 سیر تحول واژه 22
2-4-1 0 دوره ی بی توجهی به واژه 23
2-4-2 0 دلایل بی توجهی به آموزش واژه در گذشته 25
2-4-3 0 دوره ی توجه 26
2-4-4 0دوره ی پیشرفت 28
2-5 0 یادگیری واژه 29
2-5-1 0 مراحل یادگیری واژه 30
2-6 0 اصول اساسی در آموزش زبان 32
2-7 0 راهکارهای یادگیری و یاد آوری 33
2-7-1 0 انواع راهکارهای یادگیری 34
2-8 0 عوامل درون واژه ای موثر بر یادگیری واژه 35
2-9 0 انواع راهکارهای یادگیری واژه 35
2-9-1 0 راهکارهای مبتنی بر تکرار واژه / معنای واژه 36
2-9-2 0 راهکارهای مبتنی برتجزیه و تحلیل ویژگی واژه 37
2-9-3 0راهکارهای مبتنی بر شرح و تفصیل ساده 38
2-9-4 0 راهکارهای مبتنی بر شرح و تفصیل پیچیده 38
2-10 0 روش یارگیری حافظه 39
2-11 0 آموزش واژه 40
2-12 0 روش ها آموزش واژه 40
2-2-1 0 روش مستقیم و روش غیر مستقیم 41
2-12- 1-1 0 روش مستقیم 42
2- 12-1-1-1 0 آموزش راهکارها 42
2-12-1- 1- 2 0 گسترش واژه + آموزش صریح 42
2-12-1-1-3 0 فعالیت های کلاس 42
2-12-1-2 0 روش غیر مستقیم 43
2-12-1-2-1 0 متن به تنهایی 43
2-12-2-1 0 فعالیت های برنامه ریزی نشده 43
2-12- 2- 2 0 فعالیت های برنامه ریزی شده روش های آموزش واژه 44
2-12-2-2 -1 0 آموزش واژگان غیر فعال 44
2-12-2-2-1-1 0 تکرار 45
2-12-2-2-1-2 0 روش های جفت پیوسته 45
2-12-2-2-1-3 0 فهرست واژه 46
2-12-2-2-1-4 0 روش واژه کلیدی 47
2-12-2-2-1-5 0 روش ترجمه 49
2-12-2-2-1-6 0 آموزش با کمک روابط واژگانی 50
2-12- 2-2-1-7 0 ارائه ی تصویر 51
2-12-2-2-1-8 0 اجرای نمایش 51
2-12- 2-2-1-9 0 خانواده های واژگانی 52
2-12-2-2-1-10 0 روش های معنایی 52
2-12-2-2-1-10-1 0 روش حوزه های معنایی 52
2-12-2-2-1-10-2 0 تجزیه و تحلیل مولفه های معنایی 54
2-12-2-2-1-11 0 روش شاگرد محوری : دفترچه ی واژگانی 55
2-12-2-2-1-12 0 کاربرد فرهنگ 55
2-12-2-2-1-13 0 یادگیری واژه از طریق بافت 56
2-12-2-2-2 0 آموزش واژگان فعال 58
2-12-2-2-2-1 0 روش سلسه مورسیا و روزن ویگ 59
2-12-2-2-2-2 0 روش پیجین سازی 60
2-12-2-2-2-3 0 روش لوکاس 61
2-13 0 تعداد واژه 61
2-14 0 انتخاب واژه 62
2-15 0 معیارهای انتخاب واژه 63
2-16 0 ارائه ی واژه 65
2-17 0 وسایل کمک آموزش دیداری و یادگیری 66
2-18 0 ملاحظات معنی شناختی 67
2-18-1 0 معنی شناسی ساختاری 67
2-18-2 0 حوزه های معنایی 67
2-18-3 0 انواع حوزه های معنایی 69
2-18-4 0 روابط معنایی 70
2-18-4-1 0 هم معنایی 71
2-18-4-2 0 شمول معنایی 71
2-18-4-3 0 با هم آیی 71
2-18-4-4 0 رابطه جزء –کل 72
2-18-4-5 0 تباین معنایی 72
2-18-4-6 0 تقابل معنایی 73
2-19 0 ملاحظات روانشناسی زبان 74
2-19-1 0 حافظه 74
2-19-1-1 0 انواع حافظه 75
2-9-1-1-1 0 حافظه کوتاه مدت 75
2-9-1-1-2 0 حافظه بلند مدت 76
2-19-1-1-3 0 حافظه معناشناسی 77
2-20 0 واژگان 77
2-20-1 0 واژگان ذهنی 78
2-20-2 0 سازماندهی واژگان ذهنی 79
2-20-3 . اطلاعات واژگانی: دانش واژگانی 81
2-21 0 اصول آموزش واژه 82
2-22 0 خلاصه 85
فصل سوم : تهیه و تدوین متن های آموزش واژه 86
3-1 0 مقدمه 87
3-2 0 نحوه ی انتخاب واحدهای درسی , واژه ها ساختارها 87
3-2-1 0 چگونگی انتخاب عنوان واحدهای درسی 87
3-2-2 0 نحوه ی انتخاب ساختارها 87
3-3 0 ملاحظات کلی 88
3-3-1 0 اطلاعات مربوط به زبان آموز 89
3-3-2 0 اطلاعات مربوط به شرح درس 90
3-3-3 0 اطلاعات آموزش 90
3-4 0 ساختار کلی واحدهای درسی 90
3-4-1 0 مرحله پیش از خواندن 91
3-4-1-1 0 تصویر 92
3-4-1-2 0 پرسش 92
3-4-2 0 مرحله خواندن 93
3-4-3 0 مرحله پس از خواندن 93
3-4-3-1 0 سوال های درک مطلب 94
3-4-3-2 0 تمرین کاربرد واژه 95
3-4-3-3 0 تمرین باهم آوایی 95
3-4-3-4 0 تمرین تطبیقی 95
3-4-3-5 0 تمرین واژه های مترادف و متضاد 96
3-4-3-6 0 متن های خواندنی 96
3-4-3-7 0 تمرین شبکه ی واژگانی 97
3-4-3-8 0 تمرین گروهی 97
3-4-3-9 0 تمرین های تصویری 97
3-4-3-10 0 تکلیف 97
3-4-3-11 0 تمرین مربوط به مراحل انجام یک کار 98
3-4-3-12 0 تمرین های دیگر 98
3-5 0 خلاصه 99
فصل چهارم : متن های آموزش واژه 100
4-1 0 سهراب سپهری 101
4-2 0 گل آقا 107
4-3 0 چغازنبیل 113
4-4 0 زبان آموزی میمون ها 120
4-5 0 پست 126
4-6 0 سال نو 134
4-7 0 فرودگاه 143
4-8 0 طلای سرخ ایران 150
4-9 0 جهانگردی چیست ؟ جهانگرد کیست ؟ 156
4-10 0 بوی خوش چای 162
4-11 0 خلاصه 167
فصل پنجم : خلاصه و نتیجه 168
5-1 0 خلاصه و نتیجه 169
5-2 0 موضوعاتی برای تحقیق 172
منابع 173
منابع فارسی 174
منابع انگلیسی 176
واژه نامه 181
فارسی – انگلیسی 182
انگلیسی – فارسی 186
دسته بندی | تربیت بدنی |
بازدید ها | 1 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 320 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 150 |
بررسی تأثیر مصرف مکمل کراتین بر آمونیاک خون و برخی شاخصهای عملکردی و ساختاری در تکواندوکاران نخبه
فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
فصل اول : طرح تحقیق........................................................................................................................ |
1 |
1-1. مقدمه..................................................................................................................................................... |
2 |
1-2. بیان مساله............................................................................................................................................. |
4 |
1-3. ضرورت و اهمیت تحقیق.................................................................................................................... |
7 |
1-4. اهداف تحقیق........................................................................................................................................ |
10 |
1-5. متغیرهای تحقیق................................................................................................................................. |
11 |
1-6. فرضیات تحقیق.................................................................................................................................... |
11 |
1-7. محدودیتهای تحقیق........................................................................................................................... |
12 |
1-8. تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق................................................................................................. |
13 |
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق......................................................................................... |
15 |
2-1. مقدمه..................................................................................................................................................... |
16 |
2-2. مبانی نظری تحقیق............................................................................................................................. |
16 |
2-2-1. کراتین......................................................................................................................................... |
16 |
2-2-1-1. تاریخچه کراتین................................................................................................................ |
16 |
2- 2-1-2. منابع کراتین.................................................................................................................... |
17 |
2-2-1-3. سنتز درونی و مکانیزم کراتین....................................................................................... |
18 |
2-2-1-4. نقش کراتین در بدن........................................................................................................ |
21 |
2-2-1-5. عوارض جانبی................................................................................................................... |
23 |
2-2-2. آمونیاک ....................................................................................................................................... |
25 |
25 |
2-2-2-1. متابولیسم بنیان آمین در عضله اسکاتی........................................................................ |
25 |
2-2-2-2. پاسخهای آمونیاک هنگام ورزش.................................................................................. |
26 |
2-2-2-3. سایر حامل های بنیان آمین.......................................................................................... |
27 |
2-2-2-4. انتقال آمونیاک از عضله اسکلتی..................................................................................... |
29 |
2-2-2-5. پالایشNH3پلاسمائی.................................................................................................. |
32 |
2-2-2-6. سازگاری آثار مرکزی و محیطی آمونیاک..................................................................... |
32 |
2-2-2-6-1. خستگی مرکزی............................................................................................................. |
35 |
2-2-2-6-2.خستگی پیرامونی.......................................................................................................... |
40 |
2-2-2-7.متابولیسم آمونیاک و اسید آمینه در عضله اسکلتی ورزیده..................................... |
44 |
2-2-3. سیستم غالب تولید انرژی در تکواندو و تأثیر کراتین بر آن.......................................... |
47 |
2-2-4. وزن.......................................................................................................................................... |
48 |
2-2-4-1. عوامل مؤثر در وزن.......................................................................................................... |
50 |
2-2-5. وزن بدون چربی .................................................................................................................... |
52 |
2-2-6. چربی و مهارتهای ورزشی....................................................................................................... |
53 |
2-2-7. سرعت..................................................................................................................................... |
55 |
2-2-7-1. انواع سرعت و آزمونهای آن............................................................................................ |
56 |
2-2-7-2. عوامل موثر بر سرعت..................................................................................................... |
58 |
2-2-8. چابکی..................................................................................................................................... |
59 |
2-2-8-1. آزمون های چابکی........................................................................................................... |
60 |
2-3. تحقیقات انجام شده در زمینه مکمل های کراتین...................................................................... |
60 |
2-3-1. تحقیقات داخلی..................................................................................................................... |
61 |
2-3-2. تحقیقات خارجی..................................................................................................................... |
61 |
2-3-2-1. مکمل سازی کوتاه مدت.............................................................................................. |
63 |
2-3-2-2. مکمل سازی کراتین و قدرت......................................................................................... |
66 |
2-3-2-3. مکمل سازی کراتین و سرعت....................................................................................... |
69 |
2-3-2-4. مکمل سازی کراتین و توان........................................................................................... |
74 |
2-3-2-5. مکمل سازی کراتین و چابکی....................................................................................... |
76 |
2-3-2-6. مکمل سازی کراتین و ترکیب بدنی............................................................................. |
80 |
2-3-2-7. مکمل سازی کراتین و آمونیاک...................................................................................... |
84 |
فصل سوم : روش شناسی تحقیق...................................................................................................... |
85 |
3-1. مقدمه................................................................................................................................................... |
85 |
3-2. روش تحقیق....................................................................................................................................... |
85 |
3-3. مشخصات آزمودنیها............................................................................................................................ |
86 |
3-4. مکمل سازی آزمودنیها................................................................................................ |
87 |
3-5. تمرینات ورزشی آزمودنیها................................................................................................................ |
88 |
3-6. متغیر های تحقیق............................................................................................................................... |
88 |
3- 7. ابزار های اندازه گیری....................................................................................................................... |
89 |
3-8. روشهای اندازه گیری متغیرها.......................................................................................................... |
89 |
3-8-1. قد.................................................................................................................................................. |
89 |
3-8-2. خونگیری..................................................................................................................................... |
90 |
3-8-2-1. تحلیل نمونه های خونی................................................................................................. |
90 |
3-8-3. ترکیبات بدن............................................................................................................................. |
90 |
3-8-4. آزمون 40 یارد سرعت............................................................................................................ |
91 |
3-8-5. آزمون چابکی ایلینویز.............................................................................................................. |
92 |
3-9. روشهای آماری تحلیل داده ها......................................................................................................... |
93 |
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها............................................................................................... |
94 |
4-1- مقدمه................................................................................................................................................... |
94 |
4-2. تجزیه و تحلیل توصیفی یافته ها..................................................................................................... |
95 |
4-2-1. آمونیاک....................................................................................................................................... |
96 |
4-2-2. سرعت.......................................................................................................................................... |
97 |
4-2-3. چابکی........................................................................................................................................... |
98 |
4-2-4. وزن بدن...................................................................................................................................... |
99 |
4-2-5. توده بدون چربی....................................................................................................................... |
100 |
4-2-6. مایعات بدن................................................................................................................................. |
101 |
4-2-7. کراتینین...................................................................................................................................... |
102 |
4-2-8. میانگین حداکثر سرعت رکاب زدن...................................................................................... |
103 |
4-3. آزمون فرضیه های تحقیق................................................................................................................ |
103 |
4-3-1. فرضیه اول.................................................................................................................................. |
105 |
4-3-2. فرضیه دوم................................................................................................................................... |
106 |
4-3-3. فرضیه سوم................................................................................................................................. |
107 |
4-3-4. فرضیه چهارم............................................................................................................................. |
108 |
4-3-5. فرضیه پنجم............................................................................................................................... |
109 |
4-3-6. فرضیه ششم............................................................................................................................... |
110 |
4-3-7. فرضیه هفتم............................................................................................................................... |
111 |
4-3-8. فرضیه هشتم.............................................................................................................................. |
113 |
4-3-9. فرضیه نهم.................................................................................................................................. |
114 |
4-3-10. فرضیه دهم............................................................................................................................... |
118 |
4-4. متغیرهای وابسته به تحقیق.............................................................................................................. |
121 |
فصل پنجم : بحث ، بررسی و نتیجه گیری........................................................................................ |
122 |
5-1. مقدمه..................................................................................................................................................... |
122 |
5-2. خلاصه تحقیق................................................................................................................................ |
124 |
5-3. بحث و بررسی.................................................................................................................................. |
129 |
5-4. نتیجه گیری......................................................................................................................................... |
129 |
5-5. پیشنهادات............................................................................................................................................ |
131 |
منابع.................................................................................................................................................................. |
|
پیوستها |
142 |
پیوست 1. فرم یادداشت تغذیه و تمرین آزمودنیها................................................................................. |
143 |
پیوست 2. مواردی که در طول تحقیق باید توسط آزمودنیها رعایت شوند....................................... |
144 |
پیوست 3. نمونه فرم دستگاه تجزیه و تحلیل ترکیب بدن .................................................................. |
|
فهرست جدولها |
صفحه |
عنوان |
45 |
جدول2-1 ظرفیت و توان بیشینه سه دستگاه انرژی............................................................................ |
53 |
جدول2-2. حداقل درصد چربی بدن برای مردان و زنان ورزشکار در مراحل مختلف رشد ........ |
86 |
جدول 3-1 . شاخصهای آماری سن، قد و وزن و سابقه تمرینی آزمودنیها...................................... |
95 |
جدول 4-1. شاخصهای آماری مربوط به پاسخ آمونیاک گروه کراتین و دارونما ............................ |
96 |
جدول 4-2. شاخصهای آماری مربوط به سرعت گروه کراتین و دارونما در پیش و پس آزمون.. |
97 |
جدول 4-3. شاخصهای آماری مربوط به چابکی گروه کراتین و دارونما در پیش و پس آزمون.. |
98 |
جدول 4-4. شاخصهای آماری مربوط به وزن گروه کراتین و دارونما .............................................. |
99 |
جدول 4-5. شاخصهای آماری مربوط به توده بدون چربی گروه کراتین و دارونما ........................ |
100 |
جدول 4-6. شاخصهای آماری مربوط به کل مایعات بدن گروه کراتین و دارونما ......................... |
101 |
جدول 4-7. شاخصهای آماری مربوط به کراتینین گروه کراتین و دارونما در پیش آزمون.......... |
102 |
جدول 4-8. شاخصهای آماری مربوط به میانگین حداکثر سرعت رکاب زدن گروه ..................... |
104 |
جدول 4-9. مقایسه میانگین آمونیاک در پیش و پس آزمون گروه کراتین.................................. |
جدول 4-10. مقایسه میانگین سرعت در پیش و پس آزمون گروه کراتین.................................... |
105 |
جدول 4-11. مقایسه میانگین چابکی در پیش و پس آزمون گروه کراتین.................................... |
106 |
جدول 4-12. مقایسه میانگین وزن در پیش و پس آزمون گروه کراتین......................................... |
107 |
جدول 4-13. مقایسه میانگین توده بدون چربی در پیش و پس آزمون گروه کراتین.................. |
108 |
جدول4-14. مقایسه میانگین آمونیاک در دو گروه کراتین و دارونما................................................. |
109 |
جدول4-15. مقایسه میانگین سرعت در دو گروه کراتین و دارونما.................................................. |
110 |
جدول4-16. مقایسه میانگین چابکی در دو گروه کراتین و دارونما.................................................. |
112 |
جدول4-17. مقایسه میانگین وزن بر حسب کیلوگرم در دو گروه کراتین و دارونما.................... |
113 |
جدول4-18. مقایسه میانگین توده بدون چربی در دو گروه کراتین و دارونما................................ |
115 |
جدول 4-19. خلاصه ای از تغییرات متغیرهای تحقیق در گروه کراتین و دارونما........................ |
116 |
جدول 4-20. خلاصه ای از اختلاف تغییرات متغیرها در دو گروه کراتین و دارونما..................... |
117 |
جدول 4-21. تغییرات متغیرهای وابسته به تحقیق در گروه کراتین و دارونما.............................. |
118 |
جدول 4-22. اختلاف تغییرات متغیرهای وابسته به تحقیق در دو گروه کراتین و دارونما........... |
120 |
فهرست شکلها |
|
عنوان |
صفحه |
شکل 2- 1. سنتز کراتین............................................................................................................................ |
21 |
شکل 3-1. مسیر حرکت در تست چابکی ایلینویز............................................................................... |
92 |
نمودار 4-1. تغییرات آمونیاک خون در پیش و پس آزمون گروه های کراتین و دارونما.............. |
110 |
نمودار 4-2. تغییرات سرعت در پیش و پس آزمون گروه های کراتین و دارونما........................... |
111 |
نمودار 4-3. تغییرات توان در پیش و پس آزمون گروه های کراتین و دارونما............................... |
112 |
نمودار 4-4. تغییرات چابکی در پیش و پس آزمون گروه های کراتین و دارونما........................... |
114 |
نمودار 4-5. تغییرات وزن در پیش و پس آزمون گروه های کراتین و دارونما................................ |
115 |
نمودار 4-6. تغییرات توده بدون چربی در پیش و پس آزمون گروه های کراتین و دارونما......... |
117 |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 114 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 180 |
بررسی تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس سادة والیبال
مقدمه.......................................
بیان مسأله..................................
ضرورت و اهمیت تحقیق.........................
اهداف تحقیق.................................
فرضیههای تحقیق..............................
پیش فرضهای تحقیق............................
محدودیتهای تحقیق............................
تعریف عملیاتی متغیرها.......................
مقدمه.......................................
زمینة نظری موضوع تحقیق......................
اثر بخشی یادگیری مشاهدهای از دیدگاه دو نظریه یادگیری حرکتی
تبیینهای اولیه اولیه از یادگیری مشاهدهای....
تبیین میلر و دلار............................
توجیه بندورا از یادگیری مشاهدهای............
تحلیل اسکینر از یادگیری مشاهدهای............
مشاهدة نمایش چگونه بر یادگیری اثر میگذارد؟..
عوامل مؤثر بر یادگیری مشاهدهای..............
ویژگیهای الگو...............................
ویژگیهای نمایش..............................
ویژگیهای مشاهدهگر
توجیهات رشدی در الگودهی
پیشینه تحقیق................................
نتیجهگیری...................................
روش تحقیق...................................
جامعه تحقیق و آزمودنیها.....................
متغیرهای تحقیق..............................
ابزار اندازهگیری............................
روش جمعآوری اطلاعات..........................
نحوة اجرای آزمون ...........................
مراحل آزمون.................................
روشهای آماری................................
تجزیه و تحلیل توصیفی یافتهها................
تجزیه و تحلیل استنباطی یافتهها..............
خلاصه تحقیق..................................
بحث و تفسیر یافتهها ........................
پیشنهادهای پژوهشی...........................
فهرست منابع.................................
فهرست جداول
(1ـ4) امتیازات نتیجه اجرای مهارت سرویس ساده والیبال در گروه مشاهدة الگوی ماهر...........................
(2ـ4) امتیازات نتیجة اجرای مهارت سرویس سادة والیبال در گروه مشاهده الگوی در حال یادگیری.................
(3ـ4) میانگین امتیازات الگو یا فرایند اجرای مهارت سرویس سادة والیبال برای گروه مشاهدة الگوی ماهر.........
(4ـ4) میانگین امتیازات الگو یا فرایند اجرای مهارت سرویس سادة ولیبال برای گروه مشاهدة الگوی در حال یادگیری
(5ـ4) نتایج آزمون تحلیل واریانس عاملی مرکب در مورد تأثیر گروه و مرحلة آزمون بر نتیجة اجرا...................
(6ـ4) نتایج آزمون تحلیل واریانس عاملی مرکب در مورد تأثیر گروه و مرحلة آزمون بر الگو یا فرایند اجرا..........
(7ـ4) نتایج آزمون تی مستقل برای متغیر نتیجة اجرا در دو گروه مشاهدة الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحلة پیش آزمون
(8ـ4) نتایج آزمون تی مستقل برای متغیر فرایند اجرا در دو گروه مستقل مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحلة پیش آزمون
(9ـ4) نتایج آزمون تی مستقل برای متغیر نتیجة اجرا در دو گروه مستقل مشاهدة الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحلة پس آزمون
(10ـ4) نتایج آزمون تی مستقل برای متغیر فرایند اجرا در دو گروه مستقل مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحله پس آزمون
(11-4) نتایج آزمون تی مستقل برای متغیر نتیجة اجرا در دو گروه مستقل مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحله یادداری
(12ـ4) نتایج آزمون تی مستقل برای متغیر فرایند اجرا در دو گروه مستقل مشاهدة الگوی ماهر ور در حال یادگیری در مرحله یادداری
فهرست نمودارها
(1ـ4) مقایسه نتیجة اجرای مهارت سرویس ساده والیبال بین مراحل مختلف آزمون در گروههای مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری
(2ـ4) مقایسه الگو یا فرایند اجرای مهارت سرویس سادة والیبال بین مراحل مختلف آزمون در گروههای مشاهدة الگوی ماهر و در حال یادگیری............................................
(3ـ4) مقایسة نتیجة اجرای مهارت سرویس ساده والیبال بین گروههای مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحلة پیش آزمون
(4ـ4) مقایسه الگو یا فرایند اجرای مهارت سرویس سادة والیبال بین گروههای مشاهدة الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحلة پیش آزمون
(5ـ4) مقایسة نتیجة اجرای مهارت سرویس سادة والیبال بین گروههای مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحله پس آزمون
(6ـ4) مقایسة الگو یا فرایند اجرای مهارت سرویس ساده والیبال بین گروههای مشاهده الگو ماهر و در حال یادگیری در مرحله پس آزمون
(7ـ4) مقایسة نتیجة اجرای مهارت سرویس سادة والیبال بین گروههای مشاهدة الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحلة یادداری
(8ـ4) مقایسة الگو یا فرایند اجرای مهارت سرویس سادة والیبال بین گروههای مشاهده الگوی ماهر و در حال یادگیری در مرحله یادداری